Menkat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aavikkohiekkaa pimpissä :laughing021 voi muija parkaa :laughing014 Oli melläkin tuolla oulussa vaikka minkäkaisia tätejä kyllä. Yksikin oli koko ajan neuvomassa eikä mikään mitä tein kelvannu. Sitä päitsi ne sen vauvanhoito ohjeet oli ihan sodan aikasia ja oli ihan päinvastaiset muihin siellä saatuihin ohjeisiin nähden. Ens kerralla ei toivottavasti tarvi mennä sinne tartunta osastolle enää :)
 
Onneks miulla oli molemmilla kerroilla ihan kivat hoitajat osastolla ja salissa. Toisella kertaa ois varmaan kyllä toistaitonenki tajunnu, että on tosi kyseessä, kun eukko heittäytyy lattialle. :D No, onneksi olen muutenkin ajatellut tässä muutaman vuoden harkita, tuleeko sitä kolmatta vielä vai ei. Tai siis yritetäänkö sitä. Voihan se päättää olla tulemattaki, vaikka kuinka haluaisin. Sitten saa miettiä kunnon strategian synnytyksen tienoille. Kuinka lähellä sairaalaa pitää pysytellä LA:n lähestyessä ja mistä kirpasusta lähtee jo ajelemaan synnärille. Stressaa jo valmiiksi. :D Onneksi nyt ei oo vielä menkatkaan alkaneet, niin ei tarvii vielä päätään vaivata moisilla!
 
Kellitys vajositko ihan lattialle sielä kirjautumisessa vai? hui, onneks mä sentään kerkesin olla tunnin sairaalassa ennenkö poika synty :o
 
Meillähän mies ajoi ensin sairaalan ohi :laughing021 nyt se naurattaa, silloin niissä tuskissa ei.
Ja mulla oli kans hiiinä ja hiinä toi lattialle heittäytyminen, mies joutui kertomaan mun nimen. ja siitä suoraa synnytyssaliin.
 
jäde, teeppä toinen ni se voi muuttua. ekan kohdalla minäkin odottelin, että käynnistys tekisi tehtävän ja jotain tapahtuisi. seuraavana aamuna synnytyssaliin siirryttiin ysin aikaa ja tyttö synty 16.55.
 
emmä taida tehä toista:grin vaikka pidemmälle katottuna kannattais,jos korpee muutetaa niin ois seuraa sisaruksesta.
 
Annat tytön vaan kasvaa ensin rauhassa ja sit teet sen toisen. Ei käy liian raskaaksikaan jos tulee tiuhaan tahtiin muksut.. :) Minä se aattelin siihen rumbaan lähtee.. jos ny ees ikinä ehtis vällyjen väliinkään.. :D
 
Plaah.. mulla tulee 33 ihan kohta. Nyt täytyy lapset tehdä, kun tulee tosissaa ikä vastaan.
 
Ja toiset aloittavat lasten teon vasta nelikymppisenä. Naisetkin siis. Että äläs Jäde nyt vielä! :D Never say never. Miulla on omassa kaveripiirissä elävä todiste siitä. "Mie en koskaan rakastu, mie en koskaan mee naimisiin, mie en koskaan hanki omia lapsia..." Ja oli meidän porukasta ekana naimisissa ja kaksi lastakin tuli. :D

Se on kyllä hauskaa, kun joskus teininä sitä aatteli, että 30 on jo tosi vanha. Nyt on sitten sitä mieltä, että 30 on ihan nuori vielä. :D Ja toisaalta ikä on menettänyt merkitystään. Se on vaan numero. ;)
 
kyllä mä tunnen olevani wanha ja pystyy kuollu.siinä vaiheessa kun tyttö rupee nukkuu yöt läpeensä ni taatusti en tee toista kun on mahdollisuus itekkii saada nukutuks.
 
Pori tai Tampere. Tampereella ihan yhtälailla huonoja kokemuksia hoitajista. On sielläkin niin monta työntekijää, että aina mahtuu sekaan muutama vähemmän kivakin.
 
No mullakin tuli täyteen 31, ja kyllä ajattelen että kohta ikä tulee vastaan. Salaa haaveilen vielä yhdestä, mutta katsotaan nyt.

Pari kymppisenä ajattelin kans, että 3kybänen on jo vanha ja ikäloppu. ei se nyt ihan niin mennytkään. en tunne itseäni vanhaksi. onhan se hassua ajatella, että on jo 30 vuotta talsinut täällä. huij, on se paljon.
 
Toistaalta... Kyllähän sen sitten tietää mitä haluaa kun synnyttää toiseen kertaan.. tietää miten asiat menee.. Eiks synnyttäjällä oo oikeus vaihtaa kätilö jos sen hetkisen kätilön kans tuu toimeen?
 
Eka kerta menikin sen mukaa mitä eteen tuotiin.
Tällä toisella kertaa osas jo ite varautua ja ilmaista halunsa siitä mitä haluaa ja mitä ei. Tiesi jo ennalta joitakin asioita.
 
Takaisin
Top