Menkat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nykyään taitaa olla standardi se kaks, ehkä kolmeki. Mun serkut on kyllä hoitanu jälkeläisiä tähän maailmaan urakalla. Oiskohan mun iskän veljellä kymmenen lastenlasta.

Mulle on kyl kaks ihan maksimi. Jollen höperöidy vanhoilla päivilläni sit iltatähteen :D Kuhan nyt tuo eka kasvaa sen verran, et sille sisarus saadaan :)

Teil on minkkis kyl mahtava iso perhe :)
 
Juu ja tää sisko joku on nyt synnyttämässä on kolmas joka meistä saa lapsia. Veljelläni on kans muksua eli tää syntyvä on kolmas serkku meidän lapsille, ku meillä on serkkujakin tosi vähän, ku vanhemmilla on huonosti sisaruksia ja niillä vähäsillä puolestaan lapsia..
 
Miunkin isällä on neljä sisarusta. Tai no, isä ei ole enää hengissä, mutta kaikki sisaruksensa kyllä. Eikä meidänkään perhe tai isän perhe ole mitään lahkolaisia olleet. Mutta kyllä meillä päin suurin osa suurperheistä oli herrankansalaisia. Itä-Suomessa ei ainakaan silloin lestadiolaisia niin paljon ollut. Miusta on kyllä kans ollut kiva, kun serkkuja oli aika monta. Nyt oonki velipoikia yrittäny patistella hommaamaan sen vakituisen suhteen ja sit mielellään nopeasti muksuja, kun ei oo tytöillä vielä serkkuja! :D

Meitähän on siis vaan kolme. Kaikki toivottuja ja kaivattuja. Minä olin jonkun parin vuoden toivomisen lopullinen tulos. Äitini sai ensin yhden keskenmenon, menetti pojan, en tiedä millä viikoilla, ja sitten isosiskoni syntyi reilu vuosi ennen minua, mutta kuoli kuukauden ikäisenä. Minä synnyin isosiskon kuolemasta lähes päivälleen vuoden päästä. Eli olin kyllä todella toivottu lapsi. On kyllä osannut olla kiitollinen siitä, että itsellä on sujunut näin hyvin tämä lasten saanti, kun äidillä ei ollut helppoa. Veljeni ovat sitten kaksi vuotta ja 3,5 vuotta minua nuorempia.
 
Meitä on kans kolme. Oon keskimmäinen ja ainut tyttö. Mun ja mun isoveljen välissä on tullut yksi keskenmeno, mutta meni niin aikaisin, että äiti oli ehtinyt käydä vaan kerran neuvolassa. Olin siis toivottu. :) Tai kaikki me ollaan ja olis aika varmasti tullut neljäskin, jos äitiltä ei olis vikassa synnytyksessä mennyt tunto toisesta jalasta. o_O
 
Meijä äitillä o 2 siskoo ja 5 veljee eli yhteensä 8 kipaletta eikä missää EiKäytetäKondomiaUskossa ollut :laughing014
 
Meitä on viis, mä oon vanhin ja ainut tyttö. Ja nuorin on tosiaan 5vuotias, ja äidin uudesta liitosta.

Omal isäl on 5 sisarusta, 3tyttöä ja kaks poika (vai sanoisko naista ja miestä), äidillä on kaksossisko, ei muita sisaruksia.
 
Mulla on 5-vuotta vanhempi isoveli. Ei muita.
Isälläni on 5 sisarusta ja äidilläni 2, joista sisko kuoli syöpää 17 vuotta sitte (onko siitäkin jo niin kauan? :eek:)
Serkkuja ja pikkuserkkuja isän puolelta on paljon. Tunnen ja olen tekemisissä vain noin kourallisen kanssa. Äidin kuolleen siskon tyttö on kuin sisko minulle :Heartred
 
Lopetin eilen ne pillerit ja jestas, että tota verta on tullu paljon sen jälkeen! Siis eiks nää hirmumenkat lopu ikinä?! :smiley-angry016
 
Onko tää ihan normaalia et lapsen jälkeen nää kuukautiskivut on h*lvetillisiä ja niiin pirun runsaita??!
 
Voi ei, toivottavasti mulla ei sitten ala ollenkaan menkat kun vielä ei ainakaan oo näkynyt kun ennen raskautta oli niin kivuliaat ettei synnytyskään tuntunu missään :S
 
Mulla alko sitte eilen menkat, ja runsaat sellaset :mad: Mä jo ehin niin toivoo et oisinki ollu raskaana, alko olee meinaa kunnon aamupahoinvoinnitki (tosin se jatkuu edelleen), yhtää ei sais nälkä tulla muuten alkaa kuvottaa. Kierto kesti 43pv.
 
Nää kuukautiset vois olla ihan hyvin miehillä ainakin sen aikaa kun seuraavaa lasta yrittää saada alulle....
 
Mul on kans ollu tosi runsaat, viimeks teininä ollu samanlaista. Onneks vaan kerran kuussa. Mä en kyl tajuu, miten joillain kestää pari päivää niukkana. Mul se on viikon ja ekat 2-3 päivää ihan helvetistä.
 
mä mielenkiinnolla ootan et minkälaiset noi seuraavat on,edelliset tais olla melko siedettävät,jos nyt oikein muistan:think005
 
Mun menkat oli just sellaiset et pari päivää vuoti mukamas runsaasti ja sitten hiipui seuraavien kahden päivän aikana pois ja loppui. Mut ne kahden viikon vatsan juilimiset aina ennen menkkoja.. auiiiiih.. todella ikävää. Mielenkiinnolla odotan, miten käy tulevien kuukautisten kanssa. Joita ei vaan näy. <3
 
Nyt on kyl kolmatta päivää juilinu vanhaan tuttuun tapaan vasemman munasarjan seutua.. sieltäköhän ne on sitten alkamassa pikkuhiljaa ne kuukautiset.. oh voe voe.. saas nähdä.
 
Takaisin
Top