Menkat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Me ei olla heti tekemässä toista, mutta eipä myöskään ole mitään ehkäisyä, kun en saanut aikaiseksi käydä sitä minipillereiden reseptiä uusimassa. No eipä oo nyt ollut menkkojakaan. Katotaan miten meidän käy :)
 
Voin kertoo, että on noi pillerit aika hyvä ehkäisy. Oon tässä ny vuotanu kohta kaks viikkoo eikä loppua näy, eikä kyllä sänkypuuhiakaan oo näkyny. :angry2 Huomenna soitto ehkäsyneuvolaan ja jos tähän vaivaan ei mitään ratkasua ole, niin pillerit lentää ikkunasta ulos! Sen verran kyrsii tää tilanne. Ja sitte varmaan keskustellaan miehen kans pitkät tovit, että mites ton pikkukakkosen suunnittelu. :smiley-angelic006
 
Hyh.. ei oo kivaa, Suviii. Toivottavasti hommat selkiytyy. Mulle ei kyl passaa mikään. On kokeiltu varmaan kaikkia merkkejä täs elämän aikana ja kaikista tulee jotakin ongelmaa. Ehkäisyrengas on pahin kaikista. Se ensinnäkin tuntuu. Yäk! Mut ny pelataan sadetakeilla ja kesällä saa jäädä pois, jos vaikka toista saisi aluille. :)
 
Mies kanto mulle raskaustestiä kouraan, mut enkös mä oo jo monet aamupissat tänää ehtiny tekee. Enkä kyl ihan viel haluis tota tehä ku ei oiretta oo suuntaa eikä toiseen paitsi et nyt kp38. Mut kierto voi viel olla sekasinkii tän imetyksen takia...
 
No huomenna pissailet tikkuun ja kerrot meille heti! :D Nyt kun tässä on tän lapsukaisen kanssa touhunnu, niin ihan hyvä, jos ipana on lähellä kahden, kolmen vuoden ikää ennen seuraavaa.. Et ehkä ihan hyvä, et sen sektion takia joutuu venaan vuoden.. mä oisin hulluuksissani alkanu heti tekeen toista.. :D
 
Joo kyllä mä tänne heti sit kerronkii mitä se näyttää :) Muille ei sit kerrotakaan :wink Oishan se jännittävää jos plussaa näyttäs. Mut ite on vaikee uskoo et nyt kävis niin ja noin helposti ku kaks ekaa vei molemmat sen n.2 vuotta.
 
Mulla on noi Cerazette minipillerit. Yritin tänään soittaa soittoaikana neuvolaan, mut ei vastannu?? o_O Menee sitte sekin maanantaille asti, voi kökkö. :confused:
 
Bettie Etkös sä imetä ni ne menkathan voi olla ihan senki takia sekasin ja pysyä poissa..

Mulla ei oo viel alknut, enkä kyllä kaipaakkaa... Eikä oo kyl ehkäsyykä :oops: mut eipä nyt kauheesti oo peitot heilunutkaan.. o_O
 
Voisi sitä peittoa heilutella useamminkin... mut tilaisuudet on vähän vähissä useimmiten.
 
Jäde imetän joo, mut esikon kohil alko menkat imetyksen aikana ja viel heti (elämäni ekaa kertaa) säännöllisinä. Nythä mul on ollu kovin lyhyitä noi kierrot edellinen kesti 23 päivää ja se oliki niist jo olleista pisin.
 
Oispa ihanaa jossain välissä oikeesti viettää aikaa miehen kanssa. Alkaa olee liian kämppis meininkiä jo.
 
Testi tehty, ja kuten arvasin negaa näytti. Nyt sit potuttaa ku meni sekin raha hukkaan. Jos menkat ei ala 9.3 mennes ni pitää tehä uus testi ku seuraavana päivänä olis hermoratahieronta ja sinne ei voi mennä jos sattuu plussaa näyttää. Miehelle ku tuloksen sanoin ni se vaa tokas et ei toi vielä mitään tarkota.
 
Ois kyllä ihan kiva joskus saada olla hetki tai vaikka kaksi kahden miehen kanssa. Meillä ei ainakaan tarvii pelätä, että imetyksestä huolimatta raskaana olisin. Vaikka kyllä me ehkäisyä käytetään silloin harvoin, kun... Menkat pysyi viimeksikin poissa koko imetyksen ajan, joten en nytkään niitä ole odotellut. Eikä tarvii oireita kytätä tai miettiä, voisiko olla raskaana. Ja vaikka kaksi lasta on mennyt ihan helposti, kun ikäero on mielestäni tuollainen sopiva, niin ei kiitos kolmatta heti perään! :D
 
Täällä pääsi nyt sitten itku sen takia, kun harmittaa niin vietävästi nää jatkuvat menkat. :sad001 Tänään taas salitreenin jälkeen on tullu entistä enemmän verta. Ei kyrsi, ei. :angry2 Me ollaan nimittäin totuttu kyllä harrasteleen vähintään kerran viikossa ja nyt, kun tulee tahtomatta tämmönen pitempi tauko, niin pistäähän se hermot kireelle. Melkein tuntuu jo siltä, että jonkunhan tässä talossa on vuodettava jostain päin verta. Toiselta kun lakkaa, niin toisella alkaa. :smiley-angry003
 
Mulle tuli Suviii noista ihan samoista pillereistä ihan samat vaivat.
Menkat alkoivat 2 laatan jälkeen ja sitten ne kestivät kolme viikkoa RUNSAINA ja loppuivat vasta, ku heitin niillä pillereillä vesilintua.
Eli ei auttanut mitkään soitot neuvolaan, koska imetyksen takia en voinut muuta ehkäsyä käyttää, kierukkaa en halunnut, ku tiesin, että kolmonen on piakkoin tulossa, jos mahdollista ja imetyksen jälkeen olin liian lihava yhdistelmäpillereihin. Ihme, että onnistuttiin 2 vuotta ehkäisemään vaan "Vedä just ennen ulos"-tekniikalla, ku kortsua ei mies suostu käyttämään... :eek:
 
Tehokas ehkäisytapa... mä sain alkuni moisesta ehkäisytavasta. Mut onneksi mua ei siltikään pidetty koskaan vahinkona, vaikka vahinko olinkin.
 
Takaisin
Top