Menkat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Just sillee Sinbu , siitäki joskus joku tutkimus tehty et nainen kävelee ovulaation aikana/lähipäivinä miehestä viettelevämmin, lantio keikkuen.
 
Joo, siis ovislimathan on ihan fakta tosiaan! :D Ja marbles, ei kaikki sitä ovulaatiota huomaa. Ja jotkut huomaavat sen paremmin ensimmäisen lapsen synnyttyä. Ei minullakaan kyllä mitään oviskipuja ollut ennen esikoista, ei ainakaan niin selkeitä, että olisin ne huomannut. En edes ajatellut koko ovulaatiota. Esikoinen saikin alkunsa heti ensimmäisestä yrityskierrosta, niin ei paljon tarvinnut ovista kytätä. Ensimmäisen synnytyksen jälkeen kyllä olen oviksen onnistunut jotenkin bongaamaan, ainakin limoista! :D Mutta mitään kunnon kipuja tai jomotuksia ei kyllä minulla ole ollut, tai ovat ainakin olleet sen verran mitättömiä, että olen ne jo unohtanut.

Onneksi ei menkkakivutkaan kovin pahat ole olleet. Tuskaisinta on siinä toisena päivänä, jos joutuu paljon istumaan aloillaan. Esim. luennolla kun yrität olla pari tuntia, niin tukalaa on. Onneksi ei kovin usein enää ole tarvetta moiselle! Töissäkin yleensä saa kyllä hippasta, jos siltä tuntuu.
 
Mäkin uskon tuohon erilaiseen hajuun ja muuhun viettelevämpään tyyliin, vaikka sitä ei nainen tai mies itse edes tiedostaisi. Koska sen lisäks, etten voi oviksen aikana itse pitää jalkojani ristissä, niin ei voi kyllä mieskään pitää näppejään erossa :grin
 
Hmm.... mitenkähän viekoittelevasti tää pallero mahtaa kävellä oviksen aikaan. Pitäsköhän se sanoo miehelle, et jahka joskus taas on ovikset käynnissä nii katteleppa tallustaako tämä matami jotenkin erityisen seksykkkäästi.. :D
 
Siit on kyllä viekottelevat kävelyt kaukana, ku kramppaa ja limailee. En silti pystyis ajottaa oikein touhuilua. Hyvin tuo jäppinen silti sai alkunsa :D
 
niin no,mä tos tänään lenkin aikana kummastelin et kuinka nopeesti aika on menny.tuli vähän sit semmonen vauvankaipuu,mut emmä kyllä sitä toista lähe tekemää.
 
No mul se on ollu jo monta vuotta ja nää kaks mitkä jo on, ni on vaan vähän lievittäny hetkellisesti sitä vauvakuumetta.
 
Toppuuttelee se meilläki, mut ei silti oo mitää ehkäsyy käytössä.
 
Tää pikku nälkä vaan vaatii hieman enemmän ponnisteluja ja tekemistä kuin se telkkarin pikku nälkä.
 
Takaisin
Top