Menkat

Mä kans kieriskelen tuskissani n.3tuntia..sattuu niin että taju meinaa lähtee.Aina kun harmittelen etten päässy synnyttämään,toi ovulaatiokipu saa mut tyytyväiseksi sektiosta...
 
Mitkä ovulaatiokivut? :eek: Mä oon aina kuullut, että sen voi tuntea ja ite tunnenkin sen pienenä nippailuna, mutta että voiko se oikeesti olla yhtä tuskallista, kun menkat?

Mulla menossa nyt 7. päivä menkkojen kanssa. Yleensä ne loppuis nyt, mutta ei kyllä tällä hetkellä tunnu yhtään siltä. Herää kysymys, että jääkö ne nyt sitten päälle noiden pillereiden takia? Ei kiva. o_O
 
vissiin kun munasolu irtoaa,veri valuu vatsaonteloon ja sattuu siksi.Menkkakipuja ei koskaan ole ollut...Lähinnä reidet särkee joskus :)
 
En oikein oo ikinä miettiny tai koittanu tunnistaa edes. En oo ainakaan ikinä tuntenu mitään niin, että olisin osannut yhdistää sen ovikseen. Sen vaan olen huomannut, että olen niin halukas, että ei voi jäädä hyödyntämättä.
 
Mulla on kyl ovulaation aikaan aina jomotusta.. mut siitä alkaakin aina sit se kauhee aika siihen asti, et menkat alkaa, ku jomottaa kokoajan.
 
mulla koskee ainakii lantioo,alaselkää ja alavatsaa ovulaation aikana.ja mun nyt on se helppo huomata ku nään pillerilistasta et missä vaiheessa kiertoo ne tulee.
 
Mulla ainakin sattuu jommalle kummalle puolelle riippuen kummalta puolelta munasolu irtoo. Sellasta menkkakivun tapaista. Kävellessä tärähdykset sattuu alavattaan ja ei voi mennä edetä selkä suorassa. Mulla ei nyt sit synnytyksen jälkeen ole menkat ollu kipeet.
 
Mulla vaan jomottaa.. vasemmalta jomotti paljon kovempaa ku oikeelta. Oli nii pahaa se jomotus, et hakeuduin lääkäriin ku pelkäsin endometrioosia tms. Mut ei mitään missään. Kaikki hyvin. On vaa jäätävä se jomotus. Ja se kestää siihen asti, et menkat alkaa. Sit aina taivaallinen enkelikuoro laulaa korkeeta ceetä, ku menkat alkaa.. HELPOTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUS.
 
Mä tiedän kans milloin suunnilleen tulee ovulaatio. Tai ainakin tiesin. Kaksi lastakin olen sillä tuntemuksella saanut aikaiseksi :) Mulla tulee (tuli) sellaista paksumpaa läpinäkyvää limaa pari päivää aina ovulaation aikaan. Kipuja en tuntenut.
 
Tiutsi ton sun oireen perusteella mulla olis ovis useemman kerran kierron aikana :laughing021 Itel ei vaan oo mitää erityisiä oireita. Mut se milloin ollaa epäilty et se mahollisesti olis, nii niinä aikoina mä kuulemma tuoksahdan kiimalta, vaik ei ees tekis mieli. Ja lisäks mä kuulemma kävelen eri tavalla. Että näin mies on huomannu.

Nyt on kyl maha sen verra kipee et vois ne menkat kohta alkaa.
 
Tuoksahdat kiimalta ja kävelet eri tavalla :laughing021
Kyllä mullakin oviksen ulkopuolella tulee välillä jotain limaa (kai valkovuodoksikin voisi kutsua) mutta oviksen aikaa se on selkeesti erilaisempaa ja sellaista oikeesti paksuu limaa. Ihan ku jotain liimaa :laughing001
 
Nyt on kyl niin laatukeskustelut, et mä vaan repeilen tääl :D En siis kivuille vaan noille selostuksille :)
 
Villinähää tääl mammat taas onkii, hyvä ku pysyy ees jotenkuten perässä :)
 
Se o iha fakta se ovulaation aikainen sitkeä lima.. sellainen raa'an kananmunan valkuaista muistuttava. Ja myöskin tuo, et tuoksahtaa miehen nenään nainen herkullisemmalta ovulaation aikaan. Mut että kävelee eri tavalla.. varmaan oikein peppu keikkuen levittelet feromoneja ja mies tulee nenä pitkänä perässä.. Minusta tuntuu, et meillä toi mies on aina nenä pitkänä puristelemassa, nii ei voi oikein arvuuttaa ovulaation ajankohtaa hänestä.. :D
 
Takaisin
Top