Menkat

Minä kans käytin kuukuppia aikoinaan. Nyt oon autuaasti hukannu johonkin... täytyykin etsiä, kun tässä tää imetys vähenee, nii saattaa ne japanin liputuspäivätkin olla kohta lähellä. Ne kuukupit on kyl kätsyjä. Mä ensinnäkin vihaan siteitä.. en oo käyttäny siteitä sitten yläasteen päättymisen, paitsi nyt jälkivuodon kanssa tietenkin et tuli minimoitua tulehdusriskit. Vaan kylläpä oli epämukavaa. Se on ihan sama, mitä merkkiä siteet on, niin ne on aina inhottavat, ällöttävät, vammaisen tuntuiset jnejnejne.
 
Muokattu viimeksi:
Mullaki oli joskus kuukuppi,ja olihan se ihan hyvä, mutta nyt ei voi edes kuvitella sellasta eikä tampooninkaa käyttöä. Alapää muuttu niin paljon raskauksien jälkeen et jo esikon jälkee ni se tampoonika ei pysyny tuol saati sit kuukuppi, minkä laitos oli jo ennestää välil vaikeuksia. En sit tiiä onko mun rakenne tuol jotenkii sellanen ja sit tietty noi lantionpohjalihakset on heikommat ku kuvitteli. Pitäski taas muistaa niit reenata, on vähä päässy unohtumaan :sad001
 
Nyt ois voinu toimii ne sairaalan hehtaarisiteet :D Ne ne vasta epämukavat oli. Sopivat kyllä hyvin niihin jättialkkareihin. Kunnon Bridget Jones.
 
Ne oli yllättävän ohuet kuitenkin ne sairaalasiteet.. ainakin kättärillä. Ja ne seksykkäät verkkoalkkarit... oi että! :D
 
Ohuiks mä en kyllä niitä sanois :D Onneks sitä vuotoa ei kestäny ku vajaat kaks viikkoa. Nytkin onneks pahin menee ohi parissa päivässä.
 
Mahdollisesti. Mä todellakin vihaan, siis VIHAAN siteitä, nii ne oli loppupeleis todellakin yllättävän ohkaiset ja okeit pitää.
 
Mulle jäi vielä parit verkkoalkkarit muistoksi... ainakin on hengittävät pökät. :D
 
En mäkään mitään pölliny! Höh... mulle annettiin niitä, koska mä olin sektiossa ja sektiohaavan piti saada ilmaa.
 
Sori, en mä sitä ihan noin tarkottanu :D Tiedän siis vaan monia, jotka on sieltä jos jonkinmoista vieneet :)
 
Mä otin parit verkkoalkkarit ja siteet mukaan, kun vuotoa tuli aika paljon kun lähdin sairaalasta eikä sellaisia olis kaupasta löytyny.
 
Mulle riitti kotona kans tavalliset siteet.. yösiteitä oli pakko pitää silti. Tuli sitä vuotoa iha tarpeeks..
 
Takaisin
Top