Hahhaa pakko laittaa isojen masujen rinnalle mun rv 7 turvoke näkyy jo jonkii verran kun turvotusta niin paljon! Ja ennen plussausta olin alipainoinen..
Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
Ihmisillä on vaan niin kaukainen ajatus joulukuusta. Mulla on ihan yhtä "iso" maha, mutta oonhan tosissaan jo kuudennella kuulla vaikka laskettu aika on vasta joulukuussa.
Eihän tässä ole, kuin 3 kokonaista kuukautta ( ja sit rapiat päälle) :)
Meillä kun tod näk syntyy jo Marraskuussa, niin tuntuu, että sehän on ihan kohta. Enää syys-ja loka ja sitten puhutaan enää viikoista.
Meillä suunniteltu sektio, joka tehdään rv 39, joten viimeistään syntyu joulukuun ekoina päivinä, mutta saa nähdä jaksaako tämä sinne asti odotella. Edelliset syntyneet rv 38, rv 37 ja rv 36.
Mutta tämähän voi yllättää Suunniteltu olisi siitä kiva että mieskin pääsisi leikkaussaliin.
Vaikkei se toimenpiteenä kestä kuin vartin, niin olishan se kiva kun olisi muutakin seuraa, kuin leikkaussalihenkilökunta.
saapi nähä millo täällä neiti päättää tulla, jostai syystä on tullu olo et saapi nähä tuleeko joulukuun alkupuolella jo vaikka la onki 22.12, naureskelin äipän kans et likka syntyy viel itsenäisyyspäivänä ja on itsepäinen tapaus kuen mein suvussa tytöt tuppaa oleen. oli pakko antaa vihjeenä äipälle ku puhu et joulukuus lähettäs paketin meille et kannattaa marraskuus jos mahollista ni saan haettuaki sen sit ite ku täälä ei suostuta mitää valtakirjaa vastaa antaan pakettia. vatsa alkaa olla kiitettävän kokonen ja kivut sen mukaset.
Täälläkin nähdään päivänvaloa ensimmäistä kertaa jo marraskuussa, tarkoitus olisi että synnytys käynnistetään todennköisesti ainakin kaksi viikkoa laskettua aikaa (3.12.) aikaisemmin. Mulla tosiaan diabetes ja riskinä että vauva kasvaa muuten liian isoksi.. Nyt tosin ollut vielä ihan keskikäyrän mukainen tähän asti :)
Tyttöä veikkalivat rakenneultrassa pari viikkoa sitten :) Mitä lie tarkoittaa kätilön sanat että kolme viivaa siellä näyttää olevan joten tytöltä vaikuttaa..? Oli tällä kertaa jotenki tympeä kätilö joka vaan mumisi, hyvä kun puheesta sai selvää eikä paljo ihmeempiä jutellu :/ Käynnin jälkeen sanoinkin miehelle että tässä työssä ei kyllä sais olla elämäänsä/työhönsä kyllästyneitä ihmisiä töissä, muutenkin aina pieni jännitys kun noissa käy ja kaikenlaista kysyttävää olis kun ensimmäistä odottaa..
Maha alkaa olemaan jo niiiiin ihana vauvamasu Rv 22+3
Sunnuntaina otettu 21 + 0 kuvat.
Ja tuosta jo taas vatsa kasvanut.
Pian saa ottaa taas uutta. Aina joka Sunnuntai otan kun uusi viikkoa alkaa. Kun katsoo vanhoja kuvia ihan raskauden alusta voi vain ajatella, että hitsi mä OLIN pieni.
Olisin kyselly teiltä muilta jo rakenneultrassa käynneiltä että onko rakenneultra ollut ilmainen vai onko siitä tullut lasku?
Niskapoimu ultra oli ainakin täällä ilmainen, ja luulin myös että ru on, mutta nyt siitä tuli lasku ja vähän ihmettelen.. Vai oonko ymmärtäny vaan väärin ettei se olekaan ilmainen? :)
Täällä tuli 22 viikkoa täyteen tänään. Näyttäisi siltä, että vatsa olisi vähän jopa pienentynyt viime viikosta juuri tänään kuvan otossa. Ja flunssa päällä EI KIVAA.
Huomenna taas neuvola ja saan tarvittavat paperit jotta voin hakea äippälomaa ja äippäpakkauksen.
Kultsu tulee mukaan niin hän saa ekan kerran kuulla sydänäänet. IHKUUU
Meidän Apinan liikkeet on alkanut näkyvä vihdoin ulospäin ja heräilen öisin hänen huomion hakuun.
TORSTAINA 3D ultra Tallinnassa ja saamme varmuuden onko tyttö vai poika tulossa.