Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja <3
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä alkaa maha kuormittaan selkää aika rankasti :< toivottavasti ei enää kauheasti kasva masu, nii pystyis loppuun asti toimiin ees jotenki normaalisti elämässä.

Rv 24+3

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1409081367.268053.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1409081367.268053.jpg
    272.8 KB · Katsottu: 123
hmmm.. tää on nyt sitten just ja just että kehtaan masuni tänne laittaa. tuo on valtava!!! mutta jos olentokin laittoi, niin sen voimalla minäkin rohkastuin.
tällä lähdettiin viimeksi synnärille, nyt olisi vielä 3 kk jäljellä! kuvassa 24+2... huh huijjaa...

nii, ja mainittakoon nyt vielä tässä että tuolla kokoluokalla olen silti täysin oireeton! ei ole selkäkipuja, ei ole liitoskipuja, ei kolota, närästä tai muuta.

..niin eikä painoakaan ole tullut kun n. 3kg..

Liitteet

• 08-14 masu24+2.jpg
    08-14 masu24+2.jpg
    655.6 KB · Katsottu: 131
Muokattu viimeksi:
Mitäpä sen on väliä vaikka olisi masu iso taikka pieni. Jokaisella tuo kasvu on kait yksilöllistä, pääasia että kaikki on hyvin ja äiti jaksaa ja voi hyvin :) Omalla kohdalla olen tarpeeksi ainakin arvostelua saanut mahan vuoksi, osan mielestä liian pieni, osan mielestä kauheen iso.. no perkele, oma on mahani, itte sen kannan ja en voi päättää mitä tahtia kasvaa kun en tässä ole ylensyöntiäkään alkanut harrastamaan :laughing002

Mitäpä sen on väliä vaikka olisi masu iso taikka pieni. Jokaisella tuo kasvu on kait yksilöllistä, pääasia että kaikki on hyvin ja äiti jaksaa ja voi hyvin :) Omalla kohdalla olen tarpeeksi ainakin arvostelua saanut mahan vuoksi, osan mielestä liian pieni, osan mielestä kauheen iso.. no perkele, oma on mahani, itte sen kannan ja en voi päättää mitä tahtia kasvaa kun en tässä ole ylensyöntiäkään alkanut harrastamaan :laughing002

Indeed!!!!

Mä ainakin tykkään mun mahasta ja musta on aivan ihanaa olla raskaana <3
Voisin olla aina raskaana, mutta mulla onkin ollut aina helpot ja vaivattomat raskaudet :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Esikoisen aikana halus oikein isoa masua, siittä oli ylpeä ja sitä kantoi hyvällä mielellä. Sitten esikoinen syntyi ja vuosi kului, ja realismi iski ton masun suhteen. Iso masu ei vain noin palautunutkaan.. Ei jumpalla, kuntosalilla eikä laihduttamisella. Siksi olen nyt kauhuissani jos tässä vielä kovasti kasvaa, synnytyksen jälkeen masun lopputulos tulee oleen kamala röllykkä!! Mielessä on kieltämättä käynyt käydä vielä joskus kirurgin veitsen alla korjailtavana.. Mutta sen nyt sitten näkee, joskus ehkä... Tai sitten ei.. Mutta hurjaa tämä kasvu on tällä toisella kerralla! Oma suhtautuminen on yllättävän erilainen nyt kuin silloin...!?

Mulla on napa vielä toistaiseksi sisäänpäin mutta sen ympärille on tullut muuta vatsaa vaaleampi alue. Onko teillä muilla tämmöistä "haloilmiötä"?

rv 11+5 kesäkuu.jpg rv 16+0 heinäkuu.jpg rv 18+0 heinäkuu.jpg rv 20+0 elokuu.JPG rv 22+0 elokuu.jpg rv 24+0 syyskuu.jpg Tässä kooste rv 11+5 - rv 24+0

Viime viikolla kun makoilin selälleen ja yskäsin, pullahti napa pihalle. Oli hieman eksoottista! Ei onneksi jääny (ainaskaan vielä) ulos pullottamaan.

Tuntuu että nyt on kuukaudessa masu kasvanut kovasti, mutta kuvissa eroa tuskin edes huomaa. Outoa!

IMG_6770_zpsfe71c718.jpg

RV 24 + 0
Ulospäin kasvetaan ja kovaa.
Paino laskenut reilun kilon kahdessa viikossa, ja toivoisin ehkä hieman pysyvän, kun tuli neuvolassa moitteita siitä painon noususta.

Tämmönen ois täällä näin :)

Hei muistanko muuten oikein, että se oli Rosita joka heitteli niitä sukupuoliarvioita täällä joskus kesällä vatsojen perusteella? :) Muistaakseni sanoit mulle sillon ettei siitä pysty vielä tulkitsemaan, joten josko nyt näkyis jotain? Olis ihan mielenkiintosta :)

Liitteet

• rv27+5.jpg
    rv27+5.jpg
    555 KB · Katsottu: 93
Mä aloin ottamaan heti alusta asti joka viikko masusta kuvia, tässä pieni kooste :) Enpä viittinyt ihan jokaista viikkoa siihen lisätä.. Viimisin kuva tältä päivältä 26+0 ja tykkään kovasti masusta <3

Desktop16.jpg

Rv 26+6 ja likka vaan kasvaa ja pyörii ja potkii enemmän ja enemmän :D♡

Liitteet

• 1410811568377.jpg
    1410811568377.jpg
    17.4 KB · Katsottu: 85
Muokattu viimeksi:
IMG_6863_zpse6352cd7.jpg

RV 25 + 1
Uudessa kodissa ollaan ja eka kuva täältä!
Vähän erilaista ottaa täällä kuvia kun ei ole koko seinä peiliä.
Kohtu selvästi kasvanut sillä nykyään vatsa alkaa jo melkein rintojen alta.

Ensi viikolla edessä neuvola lääkäri sekä sokerirasitusetesti.

Takaisin