Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja <3
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ImageUploadedByVau Foorumi1406880881.136660.jpg

21+1 :)
Älkää ihmetelkö, Kuva otettu mein kellarista, remonttiroinien keskeltä :) tuli mieleen, kun hain työkaluja, että nappaanpa samalla mahakuvan.
Meillä on vähän erikoinen tämä kokovartalopeilien sijoittelu ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

IMG_6503_zps7a5b519d.jpg

Viime viikolla en laittanutkaan kuvaa masusta. Nyt ois 19 rv meneillään ja 14.8. onkin sitten se rakenne ultra jota niin odotetaan.

Ihania kuvia. Mä kun aina mahoista ennustelen tyttöä tai poikaa, niin olen kaikkien teinkin mahoista jo päätellyt kumpi tulee ;)
Hauskaa!! Ja itseasiassa oikein on mennyt niiden kohdalla jotka on kuvan laittaneet ja sukupuolen täällä ilmoittaneet :)
Sivuprofiilikuva sen "kertoo" :)
Tai sit ei ;)

Rosita, kerro mullekin! :D Sukupuoli on kyllä ultrattu melko varmaksi, mutta mahasta oon saanut molempia veikkauksia joten olisi mielenkiintoista tietää :)

Anjuska86 = tyttö
SenjoraG = tyttö
michelle = en osaa sanoa. Ihan kun mun oma maha. En osaa vielä sanoa :) Katsotaan kk päästä.

Vitsit tää on hauskaa :) ja koska se on aina jompi kumpi, niin aika hyvät mahikset onnistua :)
Tosin paras on ennustaa vko 28 eteenpäin, kun maha voi vielä puolivälin jälkeen muuttua, ja muuttuukin. Mutta muistakaa, tämä on ihan puuta heinää!! Ihan höpöhöpöä :)

Mä katoin jo aikasemmin, että tein Elli taitaa saada pikkusiskon :)
Aika tyttövoittoista tää mun arvailu :)

Tässä 19+3. Minusta maha on jopa kutistunut sitten muutaman viikon takaiseen....?

rv 19 + 3.JPG

muoks. Ja meillähän isäntä on sitä mieltä ettei tosiaan osaa tehdäkään kuin tyttöjä!

Laitetaampas tännekkin, 21+6 ja juoksukamppeet repeää kohta päältä :D en ole tainnut täällä muistaa kertoa kumpi meille tulee, eli arvata saa ne jotka ei tiedä ;)

Liitteet

• 1407133644993.jpg
    1407133644993.jpg
    46.6 KB · Katsottu: 112
Muokattu viimeksi:
Rosita, tein hassutuksen takia parit kotitestit ja niiden mukaan saamme pojan! :D Selviää nyt sitten ensi viikon Torstaina olitko sinä oikeassa vai ne kotiestit.

Paitsi jos ei ultrassa näy. Sit jännitetään loppuun asti :)
Sulla kyllä on niin pieni massu vielä, että muotoa ei oikein vielä näekään ;)
Mikäli se muoto edes mitään kertoo ;)

Kuvat viikolta 22+0 ja 22+1 vaikka eihän päivän ero vaikuta mittää :D

Sent from my SM-N9005 using Vau Foorumi mobile app

Liitteet

• 1407214301022.jpg
    1407214301022.jpg
    47.2 KB · Katsottu: 86
  • 1407214312289.jpg
    1407214312289.jpg
    46.8 KB · Katsottu: 87
Takaisin