Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja <3
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Rosita - MULLA pieni vatsa? Mielestäni se on suuri. haha Ja se kasvaa kyllä ihan eteenpäin selvästi, ja eikös se viittaa poikaan?

Mulla on kasvanur aina eteenpäin, ja meilla 2 tyttöä ja yksi poika.
Kasvaako eteen vai sivulle vai kumpaankin, riippuu selän pituudesta ja lantion leveydestä. Tässä uskossa mä siis olen ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Noniin nyt on kolme ennustusta et se on tyttö, nyt jos se vielä munat kasvattaa niin on ihme ;) tehtiin aika alkuraskaudesta sormustesti, sitten ru:ssa ja nyt rositan ennustus ;)

Sent from my SM-N9005 using Vau Foorumi mobile app

Poikahan se :) fb ryhmän perusteella on ainakin tosi poikavoittoista joulukuun sakki muutenkin :)

Tyttöä odottavat eivät vielä ole käyneet rakenneultrassa ;)

ImageUploadedByVau Foorumi1407263245.399570.jpg Mulla on vasta hiljakkoin alkanut näkyä raskaus ulospäin. Nyt on 20+2 (20+6) ja perjantaina viimeinkin rakenneultra!! Ollaan menossa Porin äitiyspolille ja edellisen käynnin perusteella odotan taas miellyttävää kokemusta. Ihan huippu kätilö oli meillä viimeksi ja selitti hyvin tarkkaan, mitä milloinkin tutki.
Pakko sanoa, että Rosita on ollut tähän asti aika velho sukupuoliarvausten suhteen! :) Kiinnostaisi tietää, minkä veikkauksen Rosita heität tästä mahasta?

Sulla on kyllä niin huomaamaton kumpu vielä, että hurjan vaikea sanoa. Sulla taitaa olla aika timmit vatsalihakset ;)
Tässä kohtaa veikkaisin ennemmin pojaksi kuin tytöksi, mutta vaikea on vielä sanoa :)

Mulla kasvoi maha vko16 jälkeen raskausmahan näköiseksi. Siihen asti vaan turposin tasasesti. Tää kuva on otettu rv18. Nyt on menossa rv20+4 ja maha on muuttunut tosta kuvasta vielä pallomaisemmaksi. Maha leviää kylkiin ja eteenpäin, olikohan tämä merkki tytöstä? No, huomisessa rakenneultrassa se ehkä selviää ;)

Nappasin nyt uuden kuvan mahasta. LInea negra näkyy tosi haaleana alhaalta ylös asti. Onko se merkki tytöstä vai pojasta?

Liitteet

• IMG_0015.jpg
    IMG_0015.jpg
    172.5 KB · Katsottu: 100
  • maha.. 6.8.14.jpg
    maha.. 6.8.14.jpg
    145.2 KB · Katsottu: 93
  • maha. 6.8.14.jpg
    maha. 6.8.14.jpg
    75.9 KB · Katsottu: 91
Muokattu viimeksi:
No enpä tosta timmiydestä tiiä... :D Mutta aika hitaasti tuntuu kasvavan. Poikaa mäkin veikkaan, katsotaan...

Ei osunu mahaveikkaus, tyttö vaikuttaisi tulevan!

IMG_6564_zps728d103a.jpg

Puoliväli !!
Vatsa on kasvanut, niin on kyllä selluliititkin äääääk

Hei vaan kaikki! Ensimmäistä kertaa itse tulen kirjoittamaan - mutta salaisesti olen lukenut palstaa jo pidempään ;) Mutta siis, nyt oli pakko kommentoida - että laittaa kuvaa mukaan - kun tänään töissä kyseltiin, että milloinkas mulla on laskettu aika. Kun kerroin, että joulukuun 23. päivä, niin sain vastauksen "herranjumala! Ja oot tuon kokoinen jo nyt!" Enkä työtilanteen takia ehtinyt kyselemään enempää taivastelijalta, että oikeastiko olen niin iso, että sitä pitää taivastella.. joten nyt näin esikoista odottaessa ja aina hiukan perheen isokokoisimpana huolestusin, että olenko jo liian iso? Itse en koe olevani mitenkään taivastelujen arvoinen, mutta kun se kommentti tuli kahden pienen lapsen äidiltä niin.. Mitä mieltä te muut olette? Jatkanko rentoa seilaamista eteenpäin vai pitäiskö sittenkin katsoa hiukan tarkemmin itseäni peilistä?

Viikkoja on siis tasan 21+0.

20140812_205526 (2).jpg 20140812_205526 (2).jpg 20140810_190738 (2).jpg

Tervetuloa :)
Eiks toi mahan koko oo ihan yksilöstä kiinni, ei niinkään jostain tietystä "mittakaavasta"...? täältä foorumilta löytyy paljon kuvia ja eri kokoisia massuja. Mulla on suunnilleen saman kokoinen maha ku sulla, ehkä nyt vähän isompikin ja rv 20+3. ..itse koen oman mahan aika isoksi, mutta kukaa ei ole taivastellut tai tullut sanomaan mitn. Onnitteluja tietty. .eikös taivastelijoita riitä aina suuntaa sun toiseen.. hyvä juttuha se on ett maha kasvaa ja äiti että lapsi voi hyvin i:)

muoks. Mun mielestä voit siis unohtaa negatiivisessa mielessä taivastelijan kommentin.

Muokattu viimeksi:
Mulla nyt menossa rv 23+2 menossa ja töissä asiakas kans päivitteli että vasta joulukuussako mulla on laskettu aika..Hän luuli et synnytän ihan kohta, sitten vielä tuumasi et kyl on varmasti kaksoset tulossa kun noin iso maha :D ja omasta mielestä tää on vielä pieni. Mut jokasella on oma näkemys isosta ja pienestä :D

Sent from my SM-N9005 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin