Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja <3
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ok, Olento, on se iso ;). Tunnistan sut sitten vatsasta :grin

Sulla taisi olla jo joulukuun alussa LA.

Ihania masuja, jälleen kerran! Musta alkaa tuntua ettei mulla oo masussa enää ketään o_O turvotus helpottanut aamulla ja päivällä, illalla se onkin sellainen löllö-pallo, mutta ei kyllä vauvamasua näy :oops:

Iituliina,mulla kans sama tunne :sad001 Masu on kasvanu tosi vähän eikä liikkeitäkään tunnu vielä :confused: Nyt rv 17+4

Itse olen ollut aina tosi hoikka joten masu näkyy jo ihanasti, tosin mitkään vanhat housut ei mene enää kiinni, joten uusia on pitänyt jo hankkia. Rakastan kasvaa vatsaani <3

Kyllä se vain jaksaa kasvaa ja kovaa!!
Vatsa huomattavan suurempi nyt kuin viime viikolla. :grin
IMG_6348_zpsb4473c52.jpg

Valtava masu sulla Mimael! Mulla on puolet tosta, mikä sulla on ollut 9+0 ja nyt menossa kuitenkin jo 18+2...no ehkä tämäkin tästä lähtee kasvamaan pian :grin

ihana masu mimael, mulla ei viel iha tuommosta ol mut kyllä seistessä selkeästi on eessä ja mieski joka päivä sanoo et kyllä sä raskaana olet. :)

Mulla sama, puolet Mimaelin ysiviikosta ja menossa kuitenkin 18+1! Ei meinaa läheisimmätkään ihmiset vielä huomata mahan kasvua.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Juu ei Tää normaali ole.. :). Oon muutenkin ylipainoinen ja vatsakas ja synnyttänyt puoltoista vuotta sitten eli kohtu kasvaa nopsempaan ja maha on kovin venyny . Voitte vaan kuvitella kuinka kaunis näky jahka tuo lapsi tulee tuolta pois... ;) plus edellisestä raskaudesta maha repes täyteen paksuja raskausarpia. ET kiva fiilistellä isolla mahalla Joo :) mutta kaiken takana on aina karu todellisuus! :)

Tämä kuva on about rv 18 :) Nyt 21+4 menossa. Liikkeet tuntuu ja näkyykin jo vaikka istukka edessä ! :D

Sent from my GT-I9205 using Vau Foorumi mobile app

Liitteet

• 1406363880245.jpg
    1406363880245.jpg
    50.3 KB · Katsottu: 113
Takaisin