Kuva viime viikolta rv 16+0.
Ihanaa kun vatsa kasvaa, eikä näytä vaan lihoneelta vaan raskaana olevalta!
Liikkeet ei vielä tunnu, mutta eipä ihme kun on kuulemma istukka edessä vaimentamassa.
Ihania masuja, jälleen kerran! Musta alkaa tuntua ettei mulla oo masussa enää ketään turvotus helpottanut aamulla ja päivällä, illalla se onkin sellainen löllö-pallo, mutta ei kyllä vauvamasua näy
Itse olen ollut aina tosi hoikka joten masu näkyy jo ihanasti, tosin mitkään vanhat housut ei mene enää kiinni, joten uusia on pitänyt jo hankkia. Rakastan kasvaa vatsaani
Valtava masu sulla Mimael! Mulla on puolet tosta, mikä sulla on ollut 9+0 ja nyt menossa kuitenkin jo 18+2...no ehkä tämäkin tästä lähtee kasvamaan pian
Juu ei Tää normaali ole.. :). Oon muutenkin ylipainoinen ja vatsakas ja synnyttänyt puoltoista vuotta sitten eli kohtu kasvaa nopsempaan ja maha on kovin venyny . Voitte vaan kuvitella kuinka kaunis näky jahka tuo lapsi tulee tuolta pois... plus edellisestä raskaudesta maha repes täyteen paksuja raskausarpia. ET kiva fiilistellä isolla mahalla Joo :) mutta kaiken takana on aina karu todellisuus! :)