Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja <3
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
IMG_7018_zps350a980b.jpg

28 + 0 :Heartred

Taas vatsa vähän eri näköinen kuin viime viikolla.
Täällä voidaan aikalailla hyvin kyllä, jos nyt satunnaista liitoskohtien vihlontaa tai ala-vatsan jomotusta kun vatsa aallottain joka toinen viikkoa kasvaa.
Harjoitus supistelutkin vähentyneet.
Närästys joka pahasti alkoi viime viikolla vaivaamaan häipyi kun jätin chili mausteen pois ruoasta.
Kovasti Apina liikkuu ja potkii ym. että yöllä voin siihen heräillä välillä, ja kerran kuitenkin pissalla täytyy käydä aamuyöstä.

Enää en voi normaalisti käydä makuuasentoon tai nousta makuuasennosta. Vatsalihakset ovat siis virallisesti siirtyneet sivuun ja joudun kyljen kautta käydä makuulle ja nousta. Kun vauva tarpeeksi alhaalla on kenkien laittaminen hieman haasteellista mutta onneksi olen notkea ja saan tarpeeksi leväälle jalkani. :p

Viikon päästä taas neuvola edessä. Tiedän että painoa tullut lisää kun viimeksi tallasi paikalla.

Muokattu viimeksi:
Löysin mittanauhan! 92 cm navan kohdalta. Ei tietoa mikä oli lähtölukema. RV 33+6. Pitäis kuvakin ottaa kunhan ehtii.

Tässä mun mahakuvat vko 17-30, kyllä se aika tasasesti on kasvanut :)

Liitteet

• maha vko17.jpg
    maha vko17.jpg
    65.8 KB · Katsottu: 71
  • maha vko23.jpg
    maha vko23.jpg
    80.5 KB · Katsottu: 68
  • maha vko27.jpg
    maha vko27.jpg
    42.9 KB · Katsottu: 70
  • maha vko28.jpg
    maha vko28.jpg
    42.4 KB · Katsottu: 72
  • maha vko30.jpg
    maha vko30.jpg
    45.5 KB · Katsottu: 82
  • maha vko32.jpg
    maha vko32.jpg
    62.7 KB · Katsottu: 39
Oon ollu valitettavan laiska mahakuvaaja, vaikka aluksi piti ottaa kuvat joka viikko :rolleyes: Tässä nyt kuitenkin yksi vertailukuva. Välissä n. 10kg. Ahtauduin samoihin vaatteisiin kuvaa varten, shortsien vetoketju ei tosin mennyt kiinni...

Liitteet

• telerik_edited_image(1).jpg
    telerik_edited_image(1).jpg
    156 KB · Katsottu: 126
Kuinka paljon teille on tullu painoa tähän mennessä? Entä ootteko saanu jo jonkinlaista painoarviota vauvasta? :)

Täytyykin varmaan ettiä sit sellanen, eipä oo tullu käytettyä muuta kun tätä ketjua :)

Sehän on painonnousu ketju, jossa puhutaan vaan omasta painonnoususta, ei lapsen arvioidusta painosta! Tai en mä ainakaa semmosta ketjua löytänyt...:eek:

Monet ovat kertoneet neuvola/ultrakuulumisia ketjussa vauvan painoarvioita :)

Tänään mittasin ympärysmitan 115.5cm navan kohalta. Mutta osaisko joku sanoo tuon edellisen kuvan perusteella onko mun maha tipahtanu?

Olin jotenkin aatellu ettei maha enää oikein kasvanu, mut nyt olikii ympärysmitta jo 121,5cm. :eek: Rv siis 33+4. Mutta pari ihmistä sanonu että heistä oon muuten laihtunu vaik maha kasvanukkii. Lieneekö sitten optista harhaa... :grin

Siinä ois tältä päivältä :) Myös neuvolassa käyty ja sf-mitta 31cm.

Liitteet

• masu rv 34+0.jpg
    masu rv 34+0.jpg
    290.7 KB · Katsottu: 115
Takaisin