Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja <3
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mutta siis mitataanko lantio luusta, navan korkeudella, toiselle puolelle lantiota? Vai siis missä alku ja missä loppu?

Multa otti neuvolan täti mitat tukivyötä varten ja katsoi sen olevan "leveimmästä" kohdasta 105 cm. Se oli suunnilleen navan kohdalta mitattu. Ennen raskautta en ole tullut mitanneeksi vyötärön ympärystä...

SenjoraG, ihan siis ympäri koko vatsan. Alkaa navasta ja loppuu napaan. :) Tajusin aamulla että ympärys voi mahdollisesti olla vähän eri kuin iltaisin niinpä päätin mitata ja 97cm näytti tälleen 30+1 aamulla.

Ihania masuja :Heartred mä luulin et mulla on joku ihan järjetön maha,mittasin eilen 96 cm rv.27 ...taitaa kuitenkin olla ihan normi näillä viikoilla. Napa ei ole pulpahtanut ulos ja napakoruakin voin vielä käyttää, , viime raskaudessa pidin korua ihan loppuun asti, mutta kätilö käski synnytyssalissa ottamaan sen pois :rolleyes:

Mulla on KOKO vatsan ympäri (vyötärömitta siis) navan kohdalla 94cm, mutta se ei ollut kyllä ns. syvin (levein) kohta. Sillä navan alta vatsa pullotti enemmän ulos kun vauva juuri loikoili siellä alempana. Ja tänään on 27 + 1

IMG_6963_zpsd61d3201.jpg

27 + 0

Rv 27+2 otettu kuva, arvet senkun pahenee vaikka kuinka olen rasvaillut, mutta mitä pienistä. Navan kohdalta 110,5cm, harmittaa kyllä etten muista paljon oli ennen raskautta /:

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1412027350.258637.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1412027350.258637.jpg
    49.2 KB · Katsottu: 129
Hui kun on kipeän näköiset arvet :eek: sekin on niin yksilöllistä miten niitä tulee, mulla jo neljäs lapsi eikä raskausarpia ole tullut kun ekan aikana 2 pientä viirua ihan alavatsassa. Enkä mä edes rasvaile paljoa,ainoastaan suihkun jälkeen. Onneksi noi kuitenkin aika paljon vaalenee sitten ajan myötä.

Nii ja mulle tuli esikosta paljon pahemmat ja ovat nyt yllättävän huomaattomat, yritän vaikka ottaa kuvaa lohdutukseksi.. :)

Täällä rv 28+3 ja navan kohdalta mitattuna 91cm. Masu tuntuu tosi pieneltä muihin verrattuna ja tuntuu, että ainoo mikä kasvaa on jenkkakahvat o_O

Ei onneks ole kipeitä, mutta kutisevia kyllä. Tai siis silleen ikävällä tavalla kutiseevat ja tietenkin jos raapii niin sit ovat kipeet. Eikä arvet jääneet vain mahaan, yhtä pahoja ovat selässä, takamuksessa ja haaroissa, mutta onneks en itse enää näe niitä :D

Minä en viitsi edes mitata tuota ympärystä, kun lähtötilannekin oli jo yli sata! En halua ajatella missä nyt mennään.... :p

Takaisin