Haluaisin mennä ammattivalokuvaajalle raskauskuviin.
Tänään otin kotona parit kuvat, ja sellaisen tapaisia haluaisin ihan ammattilaisella ottaa + tietenkin ihan normaalejakin. Jossa vauva vatsaa korostamme. Kultsun tummat kädet haluaisin myös paljaalle vauva vatsalleni. Olisi makeaa.
OTIN KUVAT POIS
Tässä siis tältä päivält kuvat (RV31 + 2) ja vatsanympärys 102cm. Viime kerralla kun mittasin oli 94cm ja se oli viikoilta 27+ 1. Hieman on siis kasvanut!!
Isoilta näyttää teidän massut viikkoihin nähden! Mä olen koko ajan miettinyt että kauhean iso olo on minulla mutta eihän tämä taida olla koko eikä mikään. nytten on kyllä viikkojakin jo tuohon muutama lisää tullut. 33+5 on nyt meneillään ja masu siis varmasti jo isompi nyt! :) pitäis päivittää kuva varastoja taas! ^^ oisko teilläkin halua laitella päivitettyjä kuvia kun aika vanhoja suurinosa jo taitaa olla?
Jenbel- Kaikki olemme niin erilaisia ja kokosia. Sinun kokosi kehoosi verrattuna on varmasti ihan "iso". Kuvasta päätellen vaikutat lyhyeltä ja sirolta, siihen nähden vatsasi iso. Itse olen kyllä lyhyt mulla aina ollut hyvin leveä lanteinen ja isot reidet, niin vatsa senkin mukaan sitten isompi. Minulla valitettavasti myös kiva rasvakerros tuossa vatsallani, itse vauvapömpön päällä.
Mä laitoin juuri ihan tuoreen kuvan itsestäni. Juuri tänään otettu.
Ja ei kukaan meistä pidä tuntea itseään liian isoksi tai liian pieneksi, varsinkaan jos tiedämme että pidämme hyvää huolta liikunnallisesti ja ravinnollisesti, niin silloin se vauva vatsa on juuri sen kokoinen kuin luonto on sen tarkoittanut!!
SenjoraG mulla ilmeisesti joku häikkä tässä oli kun näytti että päälle pariviikkoo sitten olisi viimeks tänne mitää laitettu :D nyt satelee kuvia sitten! :D
ihania on kaikkien masuset! voi että kaikilla on just niin kauniin pyöreen muotoisia! ^^
..ja tokihan sitä saa vauvamasuaan kaikki fiilistellä. Kuten senjoraG tos kirjoitti, ni kaikki on ihan yksilöllistä - onneksi. Mulla pituutta on jokusenkin verran, vatsa kasvaa suoraan eteenpäin eikä sivuille juuri nimeksikään, joten saattaaha se valokuvasta näyttää isommalle kuin sellaisella, jolla "kasvaa myös sivuille".
Mulla on neuvola tädin mukaan niin kliseinen poikamaha kun olla ja voi :D kun ei takaa päin nää masua ollenkaan ja mustapaita päällä edestäpäinkin aika olemattomalta näyttää on vaan kiva katsella miten niin eritahtiin kaikki mennään vaikka viikkoja olisin sama määrä! :)
Me oltiin perheenä vauvamasukuvauksessa eilen! Oli ihanaa ja ihania otoksia tuli! Suosittelen lämpimästi! Jahka saan, katson kehtaanko tänne laittaa, ainakin tuon mallikuvan voin liittää minkä mukaan saan taulun seinälle meistä perheenä!
Ai kun mua Miitzu nauratti nuo sisä- ja ulkokuvat itsestä.... Hetken mietin, että aika outoa otattaa sisäkuvia itsestään, kunnes tajusin mitä tarkoitat!
Ah no mä en valitettavasti Lahteen lähde kuvauttamaan itseäni! Mutta hienoa että tunnet hyvän kuvaajan ja saat nauttia hänen asiantuntemuksestaan. Hienoja kuvia!!