Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja <3
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olis kovin kiva lisätä kuvia itsekin mutta mähän en todellakaan osaa tätä käyttää. :D Mutta teillä kaikilla muilla on todella sulosia ja ihania masuja. :)

...heh, Ninjakirppu laitellaas kuvia sit kans synnytyksen jälkeen mahoista samoilla fiiliksillä ku nyt :Heartred Nahkasäkit riviin!laughing7 :grin

edit. mä eilen tuijottelin pitkään haltioissani Mimaelin kuvaa, että on kyllä todella valokuvaksellinen perhe ennenku sit luin tekstin paremmin..mut siiis edelleen aivan mahtava kuva ja upeaa, että niin itse kuin mieheskin suostuu ko.kuviin :)

Heh kai se on jo niin turta kun sinne raukkaa aina kuskaan..! :) ekalla kerralla se ei oikein tajunnut/välittänyt, ja nyt jo kolmas vai neljäs kuvaus meni rutiinilla :)
Mä oon noihin ihan hurahtanut.. En edes tiiä miks mutta jotenkin nautin laittaa mielummin esim lapsen fantasia kuvaa seinälle kuin jotain merkityksetöntä sisustustaulua... :)

Mimael, toi kuvausjuttu ei ole yhtään mun juttu :confused: MUTTA toi teidän idea perhepotretista olisi tosi siisti ja siihen mäkin mielellään rupeaisin :) Siinä osattais mekin varmaan olla luonnollisesti. Ja tosiaan, mieluummin minäkin laitan seinälle "Omia kuvia" kuin mitään ikean tusinakamaa :grin Pitääpä muistaa tuo idea jos meille joskus tulee kolmaskin.... :wink Tai voishan tota soveltaa ihan sitten kahden lapsenkin kanssa :)

Joo, samoin mäkin ihan googletin ideoita :) enkuks kun vaan hakee, jotain pregnant - belly- family- photo yms sanoja viljelin tms ja tuo tuli vastaan. Ajattelin kans ettei ole ihan perinteinen vauvamasu kuva, saan tuon pohjalta myös tän vuoden joulukortit, vähän joulukuusen oksia vain photoshopattuna reunoille :)
Jenkit on aika hyviä noissa perhepotreteissa, ovat tosi suosittuja siellä ja nyt kun kirjoitin tuon - tajusin että sieltähän tämä mun villitys juontaa juurensa!!! Asuin siellä joskus viis vuotta!!! No nyt tää tajus :D siittä on nii kauan ja en ite sillon lämmennyt vaikka kaikki muut tuota harrasti. Nyt se on kummasti nostanut päätään kun oman perheen perusti ja nyt mikään ei ole liikaa ja mielikuvitus senkun villiintyy ja hurahtaa noihin täysillä. Jännä... :) well, it all make sense ;)

10710574_10152560600937798_6612748202427874300_n.jpg
Wuhuu tämähän toimii! :D

Anjuska, mä en vieläkään pääse yli miten sulla voi olla noin kaunis iho ja masu :) Olin ihan pettynyt viimeksi kun olitkin vaatteet päällä :grin:wink:grin

Oon kyllä ehdottomasti iloinen että on "kunnon" maha! Ja jännitän repeekö nahka sitten kaks päivää enen synnytystä ja oon ihan prkl!!!! :angryfire

Oon varmasti kymmenen vuotta haaveillut vauvamahasta ja tietty lapsesakin, joten olis varmaan ärsyttäny, jos mulla olis ollut vaan pieni huomaamaton kumpu jonka peittää hupparilla. Joulukuussa varmaan jo kiroon... Mutta se onki sit lyhyt murhe!

Haluaisin käydä oikein kuvaajalla ottamassa mahasta kuvia / perhekuvia, mutta tuskin löytyy rahaa.
Pitänee soveltaa kotona ja tulostaa sit mustavalkoisena. Haluan ainakin sellasen mahakuvan joka on otettu rajaten pää pois ja selän takaa mahan ymprille kurottaa lasten kädet, mutta lastenkaan kasvot ei näy.

Mulla on muuten Citrus kaksosveljet ja muistan lapsuudesta ihan selvästi että oli se vatsakin todella iso, verrattuna yhden vauvan vatsaan. Pojatkin oli reippaasti yli 3kg molemmat kun syntyi, joten ei menny ihan "kaks yhden hinnalla" missään suhteessa.

Anjuskalla on kyllä tosi nätti masu mun mielestä! :) Itekin oon haaveillu kuvaajalle menosta mutta kaikkien hinnat tuntuu pyörivän yli 250e jos haluis et mieskin tulee kuviin mukaan..

Anjuska86, mä vasta nyt tajusin, että säkin odotat ensimmäistä! :grin Sun kirjoitustyyli on vaan jotenkin niin tasaisen rauhallinen, että oon kuvitellut, että sulle ois toinen tulossa ja kyllä saat ja kannattaakin olla ylpeä mahastas :wink

On sitä itsekin tavallaan, mut tavallaan myös kauhulla odottaa miten paljon tää vielä kasvaa ja sitten tietystikin se palautuminen synnytyksen jälkeen..mut siis jos kumpikin pikkuinen syntyy terveenä, niin tää oli sitten mun ensimmäinen ja viimeinen raskaus.

Ootteks te muuten miettineet kysellä esim. jostain audiovisuaaliselta puolelta tai muusta vastaavasta opintolinjasta, että voisko joku vikan vuoden opiskelija ottaa kuvia? Sais varmaan aika edullisesti ja oishan se nuorellekin mieluista. Ihan hienoja kuvia ainakin jotkut on ottaneet. Varmaan "yksityisiltä" kannattaa muutenkin kysellä hintoja, saa persoonallisempia kuvia ja hinnatkin vähän edullisempia.

edit. On muuten sun äidillä ollut kantamista, jos kaks yli kolmikiloista vauvaa masussa... :eek:

-sss:
Meidän masu kuvaus oli 89€ Tampereella joka sisältää kolme pienempää tai yhden ison kuvan!! Kuvauksessa oli montaa eri asentoa ja eri kokoonpanolla perhettä eri taustoilla, photoshoppailut päälle ym! Ei ole noin kallista kaikkialla !!

Takaisin