Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja <3
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kävin muista syistä eri terkkarilla nopeasti ja ovesta sisään astuessa terkkari totesi että tää on vissii alkuraskauden lähete:grin Ilmeisesti maha on melko pieni viikkoihin nähden vaikka keskikäyrillä mennään kasvun puolesta ja kilojakin tullut lähes +10kg. Hassua. Itsellä olo on kuin valaalla.

Mulla oli hyvinkäällä toi rakenneultra ja maksullinen se oli..oliko muilla joilla oli Hyvinkäällä rakenneultra?? Niskapoimu ultra oli ilmainen ja tokihan nää seurantaultrat on maksullisia tietty. Kuvittelis ett ois noihinki jotkut yhtenevät säännöt. Toisaalta ei se kolmekymppiä elämää kaada (kävin yksityisellä alkuraskaudessa kolme kertaa kun olin niin hysteerinen :D) , mut ihan mielekiinnosta.

Meillä oli Hyvinkäällä ja seulaultrat ovat olleet ilmaisia. Ensin meinasivat laskuttaa niskapoimusta mutta korjasivat kun mainitsin että sanoivat mulle puhelimessa sen olevan ilmainen. Samoin oli esikoisen raskaudessa kummatkin ilmaiset.

Hih, oli pakko kattoa noita ihan alkumahoja, miten pieni maha tuntui ittestään silloin jo niin isolle! (Verrattuna siis nykyiseen...):D Ihania mahoja!♡

29+5, istuminen selkä suorassa on lähes mahdotonta. Tyyppi on kai niin alhaalla? Onneksi on joustavat lonkat, että voi istua jalat levällään. Myös pieni takakeno istuessa helpottaa, mutta ei ole toki selälle niin hyvä. ImageUploadedByVau Foorumi1411293368.514400.jpgImageUploadedByVau Foorumi1411293434.352264.jpg

Voi olla myös toisinpäin! Jos vatsa pääsee hyvin venymään ulos, on sisäelimillä enemmän tilaa, ja sitä kautta parempi olo :).

Takaisin