Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muruska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pitäis päästä taas vaa´alle... Aion kohta lähtee mekko-ostoksille, katotaan kuinka pahasti masennun :confused:

Hitto, unohdin punnita itseni aamulla!!! Ois ollu kiva tietää paljonko nyt painan ja paljonko sit ku sairaalasta kotiutuu.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulla on nyt se 10kg lähteny ja seittemän olis vielä saatava pois. Kyl tää tästä. Mahduin kesän tavoitemekkoon paitsi tissien osalta! :D

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Miulla viime punnituksen jälkee on lähtenyt 15kg. Voisha tuota kohta punnita kans. Ootan, et AB ja maitohappokuuri loppu tänää ni häviää viimesetki turvotukset kohta.

Miulla piru toi kohtutulehdus hidasti tota mahan pienemistä, vielki pien pömpö jospa se nyt ens vkon loputtuu ois vaan pelkkää läskiä jos sitä on masussa, mut kunhan noi lihakset vetäytyis paikoilleen.

Mulla on lähteny kahdeksassa päivässä 15kg. Mut kyllä mä tiesinkin, että turvotusta oli suurin osa. En ees tunnista itseäni kuvista, jotka musta otettiin pari tuntia ennen sektiota. Olin kuitenkin ollut pari päivää tipassa, ja suolaliuosta oli keretty pumppaamaan kroppa täyteen. Viis kiloa jäljellä, mutta en ota mitään stressiä. Oon onnellinen, että mitään tekemättä pääsin suurimmasta osasta kiloista eroon, ja olen valmis näkemään verta ja hikeä näiden loppujen kanssa, kuhan keho on siihen valmis.

Mulla lähtenyt 8kg ja 5kg olisi vielä lähtöpainoon matkaa. Olisi hyvä jos lähtisi vielä enemmänkin :)

Mä en tiedä vielä painosta mitään, sairaalan vaaka oli rikki ja kotona meillä ei ole vaakaa. Ensi viikolla on neuvola jota odotan innoissani et pääsen siellä kattomaan mikä tilanne. Raskausmaha kadonnut aika hyvin, aika löllerö pullataikinamainen toi maha kyl vielä on, mutta tänään meni vanhat farkut jalkaan eikä edes puristanut niin että olis ahdistanut tai painanut, jes!
Mulla vieläkin välillä iskee ikävä sitä mahaa, vaikka se olikin ISO ja vaikka vinisinkin siitä koko loppuajan.

Miten teillä mahtuu omat farkut jalkaan? Mulla ei siis niin millään mene! Ja kiloja enää n2 jäljellä. Toi pullataikinamaha on niin löllö ja ällö et se jää roikkumaan farkkujen päälle eikä ne tunnu kivoilta...

No siis eihän noi farkut nyt lähellekään täydellisesti istu, mut paremmin ku mammafarkut. Ja noi on vaan yhdet mitä kokeillut ja niissä on vähän strechiä, antaa anteeks jonkinverran. Mut yks farkkuhame kinnas vielä liian kireelle ku sovitin, pikkuhiljaa kai eteenpäin tänkin suhteen. Laitoin imetystopin ja löysän puseron sen päälle, niin ei näkynyt ihan kaikki makkarat liian pahasti.:)

Mies sano äsken et näytän ihan tikulle o_OIhmekkö tuo ku kattonu valasta ainakin viimeset 4kk ni onhan tässä pieni ero siihen mutta en nyt ihan tikuksi vielä tituleeraisi :grin

Mulla on turha unelmoidakaan vanhoja farkkuja jalkaan.. kokeilin yksiä löysempiä niin jäi nappi ja napinreikä 10cm etäisyydelle toisistaan.... :( ja maha on löllö ja ja ja

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

mulla ei mene enää edes unissaankaan äitiysvarkut jalkaan... kuljen siis todennäköisesti ne jalassa joulunakin vielä :confused:

Painoa hiukan alle 3 kg lähtöpainoon :). Masu on kuin pullataikina ja hauskana yksityiskohtana synnytyksen jälkeen tummentunut linea negra, joka on nyt koko mahassa. Farkut ei kiinni mene, käytän siis legginssejä taikka äitiysfarkkuja. Mutta hyvä on suunta!

Mulla on alle vrk synnytyksestä ja pikkunen pömppö jäljellä. Olin itekki ihan ihmeissään ku tää katoo silmissä. Äitiki kävi tänää sairaalalla ja oli ihan ihmeissään, että näytän ihan mahattomalta :-D

Voih, kateellisena totean, et pömppö on vielä huomiota herättävä :( painoa tippunut 10 kg, mut vielä 6 kg jäljellä. Eipä taida lähteä kuin kovalla kuurilla nämä loput, ja se kuuri ei taida sisältää suklaata niin paljon kuin tällä hetkellä vedän :( mut ei tässä nyt kiire ole, bikineitä ei taida tänä kesänä olla tarvetta pukea :)

Mulla oli parina ekana päivänä vielä valtava maha eikä synnärille jäänyt juuri yhtään kiloja. Turvotusta oli ainakin viikon. Hyvää vauhtia se maha nyt kuitenkin katoaa. Kaikkein piukeimmat farkut saa vielä odottaa, koska mahamakkara on niissä aika näyttävä, mutta muuten oon jo palannut vanhoihin pökiin.

Tän ahmatin imetys on tehokkain laihdutuskuuri ikinä. Mulle kertyi loppuraskaudesta älyttömästi vararavintoa selkä- ja reisiläskien muodossa, tänään tajusin ettei niitä enää ole. Vaa'alla en oo käynyt sitten synnärin, mutta veikkaisin että viitisen kiloa on vielä ekstraa viimekesäiseen verrattuna.

mimmma ja mimii mä oon niiiiiiiiiiiiin kade!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Takaisin