Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muruska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olen "saanut" semmosen afrikkalaisheimojen arpitatuoinnin vatsaani... Pullottavan navan ympärillä komeilee kirkuvan punaiset auringon säteet! Kiitos vauva, mut ei olis tarvinnu äitiä näin hienosti koristaa, vähempikin riittäisi! :rolleyes:

Musta toi hymiksen sivukuva näyttää aina vaan yhtä samalta, eli pieneltä masulta! :) Tee nyt joku hieno vertailukuva vaikka 4 kuvaa viikot 10-20-30-40 niin näkee sen kasvun :wink

Ei mulla oo niitä alkupään kuvia enää kun mun puhelin hajos joskus joulun tienoilla niin kuvat alkaa vasta jostain viikosta 25 kai...

Hö! No mutta onhan sulla tuota "vartta" mihin vauva mahtuu "katoamaan". Söpö massu sulla on, me möhömahat ollaan vaan kateellisia :p

Mä alan kans epäilemään, että Hymis laittaa aina sen saman kuvan sivuprofiiliin! :grin

Edestäpäin kuvattuna näyttää kasvaneen, mutta lepäileekö vauva siellä x-asennossa, kun sivusta kumpu näyttää kasvavan enemmän kohti jalkoja ja kainaloita... o_O

Hitaasti mutta varmasti! Ja muistan kun kauhistuin ite tota rv16 kuvaa kun mulla oli omasta mielestäni kasvanu niin kauhee maha!

Siis jaksan kai lopunelämääni hämmästellä miten tuonne mahan sisään voi mahtua vauva.. Etenkin tuonne hymiksen masun sisään on vaikeaa kuvitella vauvaa, mut pakkohan sen on siellä olla... :)

Aluksi sitä mietti, että näkyyköhän maha ollenkaan ja nyt miettii, että kuinka kauan tää on ollu näin hirveen iso! Napa ei oo pullahtanut ulos, kuopallaan pysyy edelleen, mutta napakorun reikä on tullut pihalle aikaa sitten :P
Hymiksellä on tollanen treenattu vauvamasu, oot kyllä harvinaisuus :)

Mulla on kyllä vielä omasta mielestäni aika paljon mahaa jäljellä. Tuntuu että oon ihan turvoksissa! Toivottavasti sekä tää olo että toi maha katois pian...

Kyfixfix kyllä sellanen tulee heti kunhan pääsen näistä sairaalan verkkopöksyistä :) mutta mun mielestä tää maha on melkeen yhtä iso kun ennen synnytystä!

Takaisin