Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muruska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt on kookosta mullakin. Ai että se haisee hyvälle! Jossain kosmetiikassa tai tuoksukynttilöissä kookoksen haju on oksettava, mutta tää aito on niin ihana että tekis mieli pistellä rasvaa lusikalla suuhun :P

Iho tuntuu kyllä tuolla rasvattuna pehmoiselta ja kädetkin kaunistui heti kun kuivat tikut pehmeni. Lammasta marinoidessa olen kyllä tänään jo uittanut käsiä oliviiöljyssä (ja lampaanrasvassa) ja sitruunamehussa eli melkein kuin olisi manikyyrissä käynyt.

Toistaiseksi olen olen välttynyt mahan puolella raskausarvilta. Rintoihin ja selkään niitä tulee, mutta nyt en ole enää viitsinyt edes seurata tilannetta. Nuo paikat oli ennestäänkin jo täynnä arpia eikä uusien syntyminen onneksi ole kutittanut edes.

Mies eilen sanoi, et mun maha on selvästi valahtanu alaspäin. Ei oo enää sellainen söpö puolipallo, vaan (kuulemma) kunnon roikkuva kaljamaha :D

Arpia ei oo vieläkään tullu muualle kuin napakorun kohtaan, Bebancarella oon rasvaillu aamuin illoin.

Miun maha on tipahtanu! Ympärysmitta ehti sinne 121 cm ja nyt tänää 117. Painaa johonkin hermoihin välillä ja meinaa lähteä jalat alta, jatkuvia supistuksia ympäri vuorokauden, hui kauhistus!

Apteekista kävin tilaamassa seba medin anti-stretch mark cream voidetta, pakkauskoko 200 ml eli isompi kun bepancare, mutta hinta edullisempi ~20 € uusin vauvalehti mainosti, joten testataan :)

Mä vaihdoin kans bepasta tohon sebamediin, on tosiaan riittoisampi ja edullisempi sekä vielä isompi pakkaus! Saa helpommin tyhjättyä koko purkin (tolla litrahinnalla tosiaan joka tippa käyttöön) , tuoksuu paremmalle (jopa mies tykkää, toisinkun bepasta) mun nenässä ny ilmeisesti kaikki tuoksuu hyvälle :-D

Mä oon raskauden aikana käyttäny varmaa 5-6 bepaa, yhden erikoisöljyn. En oo rasvannut ihan alusta asti. Tällä hetkellä käytössä sebamed ja täällä hehkutettu kookosöljy. Se bepancare sattuu nyt oleen mainostettu, niin ihmiset ostaa sitä ja helppo pitää hyvää hintaa. Ainakin aluksi, mutta kyllä mä vein viimeks viimeisen sebamedin hyllystä ja bepancaree jäi sinne vaikka kuin paljon! Neuvolasta sain näytteen sebamedista ja tykkäsin, varmasti ajaa saman asian. :)

Kiva jos tuossa olis tuoksu parempi, se bepancare ei tosiaan aisteja hivele, yäk! Josko kuitenkin auttais tää rasvailu, kun vielä toistaseks tyystin arvilta säästyny :) *kop kop

Kato vahingos painoin optimistista, mut sopi hyvin toho viestii ni en poistakaa. :grin Tulee välil arvioituu viestit vahingos iha mite sattuu.

Mun masu on totaalipilalla. Vatsalihasten väli on ainakin seittemän senttiä ja tuntuu, et navan kohdalta tyrkkää tyrän, jos liiaksi pännistää. Se on ikuinen pömppis tällä rouvalla, vaikka tuon ylimääräsen rasvan tuosta saiskin sulamaan, mut jos ei nuo vatsalihakset lähene, niin kirurgia tarttis... Ja tämä ylivenynyt nahka on jotain niin ihanaa.. Kunnon taikinamaha.

Röppö kuulostaa tutulta!
Mulla oli esikoisen jälkeen tosi iso rako ja pitkään, varmaan samaa luokkaa kuin sulla!!!
Ja loppujenlopuksi jäi se 2,5 cm rako ikuisiksi ajoiksi!
Enkä alkanut treenaamaan vatsoja kuin vasta 9 kk:n päästä vaikka sain luvan jo hyvissä ajoin ;/
Ja mie en tiedä mikä mun navan vieressä on, joku 0,5 cm paise, voisiko se sitten olla pieni tyrä..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Älkää masentako! :D

vatsalihaksillahan menee aikaa palautua! Ja niitä ei kuulemma saa heti alkaa treenaa.

No, jos on vuoden melkein treenaamatta eikä vielä 3 vuodenkaan jälkeen ole palautuneet, niin fakta on se että ei ne siitä enää kiinni mene :/
Harvoillahan niin tapahtuu, Pakkotoiston sivuilta kuitenkin löysin pari vuotta sitten useempia kohtalotovereita eikä heistäkään kukaan ollut treenannut liian aikaisin :/

Mulla näyttäis tällä hetkellä olevan sellanen melkeen 10 cm rako tossa vatsojen välissä. Näkyy kyllä tosi selkeesti kun vähän niitä jännittää. Saa nähä kauan niillä kestää palautua...toivottavasti kuitenkin palautuu!

En aiokaan mitään treenata pitkään aikaan mut hieman keskivartaloa yritän etsiä ja palautella ryhtiä ylläpitämällä ja suihkussa tuli kokeiltua tuota vatsalihasten väliä, kun masu tuntuu jotenkin oudolle.

Täällähän mulla on aikaa keskittyä itteeni ja vauvaan. Hoitsut patistaa mua pihalle, et he kyllä katsoo vauvaa, jos haluan happea haukata.. En vaan raatsis lähteä hetkeksikään, edes minnekään kanttiiniin, vaikka hyväähän se vähä tekis käppäillä enempikin.

Mun masu ei oo pudonnut milliikään alaspäin, mutta pikkunen on laskeutunut. :confused: Ihana toi tunne et olis jalkapallo tuol lantiossa. Haittaa vähän istumista, nukkumista, kävelyä ja ylipäätään melkeen kaikkea!

Mä mittasin tänään taas pitkästä aikaa itteni. Muutos on hidasta, mutta sitä tapahtuu!
Rinta 95 (-2cm!?)
Vyötärö 77 (+1cm)
Maha 87 (+1cm)
Lantio 95 (-1cm)

Edellisen kerran mittasin 24.3. eli 34+6 ja nyt on 38+3. Vielä ehtii vähän kasvaa :)

Mulla oli maha just toissapäivänä 108cm!! Huh huh...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

En muista missä ketjussa tästä oli puhetta mutta oli kuin olikin pakko kokeilla; ja kyllä, tunsin sormilla tän Hemmon pään!!! Spooky! Ihmekös ei eilen tuo seksi tuntunut enää niin hyvältä jos tuo miekkonen tökki kaveria päähän...

Huh, enpä taida kokeilla samaa. Mulla tuntuu kävellessä et persuksissa on jotain ylimääräistä(siis varmaan jonku pääkoppa), iuuh. Koko ajan liikkeelle lähtiessä semmonen kivulias kankeus, keho ei taivu, ihan kuin ois haarokkiluistaan kytketty johonki, eli vauvaan.

Juuri näin huihuihui! Pakko oli miehellekin kertoa eilen "löydöstäni", meillä ei varmaan ole seksiä enää tämän infon jälkeen :D hahhahhaa! No kuuluu senkin tietää missä mennään. Pitääkin illalla kysyä et haluaako se kokeilla poikansa päätä?

ImageUploadedByVau Foorumi1397892540.396313.jpg
Rv 37 + 3 ja mua pelottaa onko tuolla tarpeeksi lapsivettä!!
Esikoiselta mahan laskeutuminen ei ihan älyttömästi vaikuttanut mahan kokoon ja kun oli niin iso lapsi niin se maha painoi roikkuessaan tonnin..
Nyt tää tuntuu yhtä pieneltä kuin kk sitten!?
Esikoisesta kyllä oli niin iso sf, että tää min maha on nyt samaa kokoa mitä esikoisesta joskus rv 33-34 :D

Muokattu viimeksi:
Takaisin