Jos on oikeesti kuiva iho ni suosittelen kans tota kookosöljyä. Löytyy meijänki lähi ässästä ja oli vielä siellä halvempaa ku luontaistuote myymälässä. Ostin sitä toissa päivänä ja tykkään tosta kaikkein eniten verrattuna tuotteisiin, joita on ollu kokeilussa(Bio oil ja kaakaovoi).
Mä oon laiskistunut rasvaamisen kanssa kun eka pullo ceridalia loppui ehkä pari viikkoa sitten. Vois huomenna katsoa olisko meidän lähikaupassa tota kookosta. Kiinnostavan oloista tököttiä kun niin moni kehuu. Ja eikös sen voi sit heittää paistinpannulle jos ei iholla tykkääkään?
Ooh, kookosöljyä voi käyttää ihan mihin vaan, dödönä, ihovoiteena, hiushoitona, leivontaan, ruuanlaittoon jne. Mä en tod. ole kokeillu läheskään kaikkea, ostin purkin raakasuklaan valmistukseen ja se muuttuki ihonhoitajaks, kun tulin raskaaks. Ja ite oon tykänny kovin(muutenki kookoksen tuoksu saa mut ajatuksissani kaukomaille)
Kookosöljy kestää tosi hyvin kuumentamista, ilman että ne hyvät rasvat katoaa, kuten esimerkiksi oliiviöljylle käy ni sopii siks erinomaisesti paistamiseen.
Ja tuleehan toi edulliseksi verrattuna noihin just raskausarpiin tarkoitettuihin tökötteihin. Bio oil maksaa sen reilu kympin ja menee hetkessä ku niin pieni purkki ja se bebancare on kai yli parikymppiä. Tolla kookosöljy pönikällä olisin varmaan selvinny koko raskausajan jos olisin vaan tajunnu aikasemmin ostaa. Ja hinta on kympin molemmin puolin.
Miul ainaki Bio Oil kestää sen reippaasti kaks viikkoa toisinku joku 600ml oleva rasvapönttö menee taas melkei viikossa. Laskinki tos, et oisin säästäny hirmusesti jos oisin luottanut tai uskaltanu aiemmi ostaa tota Oilia.
Mut sekin on ihotyypistä kiinni, et millanen aine on millekki iholle riittävä. Perusvoiteet miun iholle ei riitä, ei edes mitkää plus very dry skin-voiteet, mut toi Bio Oil ja varmasti muukin öljy käy miu iholle paremmin. Mut toi on siinä mielessä hyvä, et miu ihon arvet reagoi myös vaalentavasti kosteuden lisäks. Et vasta eilen esittelin miehelle miu vauvanpeppuiho reisiä :P
Mie en oo ees vahingossakaa törmänny tohon kookoöljyyn. Vois kesäks ostaa hemmottelu mielessä itelleki tuota. Ihan sen kookostuoksun takia. Paljonkohan se suurinpiirtei maksaa?
Mä oon niin vastarannan kiiski et mua ärsyttää toi kookosöljyn hehkutus (siis muualla ku täällä) ja periatteesta en haluis sitä ostaa Joo, ihan normaalitapaus oon... Mut siis mä kyl tykkään kookoksentuoksusta(kuorintavoide kookosta) mut se on pidemmän päälle sellanen tuoksu johon kyllästyn ja sit se alkaa ällöttää joten sen takii ei ehkä mulle paras.
Ja Mannaryyni, saako bountyjä vielä suomesta jostain? En oo nähnyt ku jossain sekapusseisa marssien ja snickersien kanssa laivalla yms...
Ala santsaamaan, varmuuden vuoksi
Voi täällä päinkin olla, ei vaan oo kyl ollenkaan sattunut silmään vuoskausiin. Mut satavarmana alan nyt niitä kyttämään...
Mäkin ihan kiusallani hehkutan kookosöljyä! En ollut ennen käyttänyt, mutta pari viikkoa sitten sain vihdoin ostettua pönikän, ja voi kuulkaa mun kuivien säärten kalansuomuiho on pehmennyt silmissä! Aluksi otin purkista kunnon siivun leivontaan, mutta nyt oon jo klähminyt siellä niin paljon sormineni, etten enää tuo purkkia keittiöön. Ja tuoksuu just sopivasti kookokselta levitettäessä, mutta haju haihtuu parissa minuutissa. Toi on merkiltään Tropicai, on kai vähän harvinaisempi ja kalliimmasta päästä, sattui vaan olemaan tarjouksessa.
Saiskohan netist tilaamalla jostai halvemmalla.. Hmm. Lisääköhä valtio ne hirmu karkkiverot päälle silti? En tii hirveest ulkomailt tilaamisest mitää..
Bounty jäde on ihan samanlaista patukkajädee kuin itse patukka versio, mut sisus on vaan jätskiä. Ihan pirun hyvää!! Ni siis maultaa ihanku patukka. Eli oisko siis kookosjädee sisällä
Mie meen pötköö ku ei suomen kielen tuottaminen onnistu.. olen_lauseita_sekaisin_kukaa_ei_ymmärrä_tyyppi