Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muruska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
sorry kaameen iso kuva, ois pitäny yrittää muokata pienemmäksi :oops:, mut kun aina ei pysty eikä kykene...

Muoks. Nyt on pienennetty.

Muokattu viimeksi:
Plörts, vähän taas tipahti.. Mun sopivat mammahousut tuntuu muka tiukoilta kun toi maha roikkuu just sopivassa kohtaa, onneks mulla on 2 kokoa liian isot mammafarkut.. On siis tilas tipahdukselle eikä ole epämukavat.. Muut housut onkin sit lökämallia, mutta jos niillä pärjäisi vielä tän loppuajan?? :)

ImageUploadedByVau Foorumi1397129218.026485.jpg

Rv 36 + 1!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

En nyt kehdannut kakkiin painaa tykkää mut kuitenkin nättejä masuja kaikilla :) Itelle tuli kyllä taas valas kala olo kun kattelin näitä teidän rv 36-37 masuja. Mulla tulee vasta huomenna 34+0 ja musta tuntuu, että mun maha on isompi kuin muutamalla täällä pidemmällä olevalla :D Apua!! Neuvolaan vielä vajaa 2vko et taas nähdään, montako senttiä on sf mitta kasvanut!

Mun sf -mitta tänään 32cm, ei uskois tuon kuvan perusteella (kuva myös tältä päivältä) Mut vauva majailee alhaalla. On helppo hengittää, mut vauvan pään pyöritys tuntuu peräreiällä...

Eli mitähalusintälläsanoa on ettei mahan koosta voi päätellä sf-mittaa.

Meillä menee röppö aika samoissa lukemissa toi sf-mitta vaikka masut tosiaan näyttää ihan erilaisilta. Niinkun sanoit niin eipä pysty mahan koosta päättelemään mittaa tai toisin päin :)

Joo no, eipä siit sf mitasta voi varsinaisesti päätellä mahan kokoa. Mulla se oli 31.3. neuvolassa 30. Isompi kuin esikoisesta samoilla viikoilla ja kuvia mitä oon vertaillu, niin tässä raskaudes kyl näyttääkin isommalle ;) Pelkään edelleen sitä jättivauvaa.. Eikä yhtään helpota, että mun sisko on ollu syntyessään 4,5kg.. ja mun esikoinen oli 4kg

Paavo Kekkonen 34+0 :grin Eli torstaina otettu kuva jo, mutta vasta nyt sain aikaiseks siirrettyä sen koneelle :confused:

Mutta kylläpä maha näyttää jotenki ihan erilaiselta ilman paitaa ku se päällä :)

Liitteet

• 20140410_223017.jpg
    20140410_223017.jpg
    82.1 KB · Katsottu: 61
  • paavo 34.png
    paavo 34.png
    540.7 KB · Katsottu: 58
Takaisin