Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muruska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihana ku kaikkien masut on niin erilaisia! :)
Jollain just menee tuollain tykkinä eteen ja esim. mulla on sellanen huomattavasti leveämpi pallo..

Mä en uskalla tänne itte kuvia laittaa tästä mun kuulasta :grin Mut käyn aina välil kurkkimas mimmosia masuja toisilla on :) Mua kyllä ihmetyttää miten te pärjäätte noin isojenki masujen kanssa o_O Tää mun pieni kuula on jo nii ahistava saati sitte et ois triplasti isompi :oops::eek: Nostan kyllä kaikille hattua :) Ite oisin varmaa ihan helisemässä jos tää vielä tästä kasvais kauheesti :oops:

Ja mun kaveri haluis kauheesti kuvata mua ja mun masua kun sen mielestä oon niin kaunis nyt o_O Ite en oikee tiiä pitäiskö antaa kuvata vai miten sitä tekis :oops:

Esikoisesta mulla oli vielä isompi maha ;D
Kai se menee oman kropan mukaan mitä pystyy kantamaan, olen aina ollut vankka rakenteeltani vaikka hoikka.
Ennen kuin aloin odottamaan esikoista painoin 60 kg..
:)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mä oon menossa kolmen viikon päästä Tampereelle Studio Karlingsiin valokuvattavaks:)
Oon jo joskus teininä haaveillu raskausajan valokuvista, ja tuo oli ainoo lähellä oleva kuvaaja joka on ottanut raskausajankuvia jo enemmänkin. Ehkä jonkun mielestä vähän turhamaista, mutta ihanaa olla kerrankin edes vähän turhamainen ;)

mäki haluisin sellasen missä olis ukko ja poikakin vaikka mukana... ja koirakin vaikka...... mut mä en haluais et näkyis naama sillai kunnolla ainakaan... mua ärsyttää ne väkisin posetetut kuvat :confused: sellanen "taiteellinen" vois olla kiva, mitä kehtais ehkä pitää esilläkin, niinku hääkuvaaki...

yritettiin viimekesänä saada perhepotrettia ukon harrikan kanssa ja lopputuloksessa mulla on suu auki, ukolla peukku pystyssä, pojan käsi pakoputkessa ja koirasta näkyy pelkkä perse :) mut siitä sai kyl sellasen kivan huumoritaulun :grin

Kyfixfix, Vaaaauu mikä masu ! :grin

Mulla on 34+0 tänään ja siiiis tunnen itteni ihan hiireks teihin verrattuna :oops: Oon jotenki epänormaali odottaja :p

miun masu on kans ihan mini :sad001 tosin niin on kuulema pikkunen masussaki, kasvukäyrän alarajoilla paino viimeks... ja 34+4

Ei toi mun masukaan mikään massiivisen iso oo, mutta se on just sopiva mun vauvalle niin se riittää! Kyllä ne masut taitaa kasvaa yleensä tarpeen mukaan :)

juu ja mä tosiaan oon sen 150senttiä sulkapäässä, niin mulla on pullahtanu toi pötsi jo tosi aikasin esiin :) mut kyl mä vähä ihmettelin et kui se noin iso onkaan, mut sf on menny ihan samaa vauhtia ku ekanki kohdalla... kai tää vaan tuntuu sit isolta o_O

Kerros vaalentaaks arpia sit. :) onko kellää kokemust raskaus bepanthenist?

Takaisin