Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muruska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mitä ihmettä naiset, bebancare tuoksuu hyvälle! :-D

Mulla kans cubuksen skokosia lököjä, ne vaan nukkaantuu tosi nopee :o en osaa pestä pyykkiä? 0___o :-D

Hitto miten kallista toi on! 25e 150ml................................. Juuuupa.

Mie rasvailin ekan aikana jollain ihan sika kalliilla öljyllä (maksoi muistaakseni n 50e pullo) Ja arpia tuli silti, mutta tosi vähän. Ja nekin vähäiset tuli vasta viikon 38 jälkeen kun vauva siis laskeutui kunnolla alas asti. Ja arvetkin siis alhaalla. Missään vaiheessa eivät edes mitään hirveen punaisia olleet. Nyt olen öljynnyt kun olen muistanut. Eli aika harvoin.

Humps, maha tipahti vieläkin alemmas! Ke starttaa rv 35 ;)
ImageUploadedByVau Foorumi1396183403.232290.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1396183424.832115.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1396183436.400656.jpg

Nyt on rv 34+4! <3 Kipua tuntuu välillä vasemmalla puolella alamahaa, tänään laskeutui maha enemmän..
Liikunta onnistuu silti hyvin, esikoisen laskeutuminen aiheutti vaikeuksia ajaa pyörää mutta iso kokokin teki sen.. :)

Arpia tullut yllättävän vähän :O Mutta esikoisesta olikin maha niin iso että repesi jo silloin rv 32-33 :/

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Muokattu viimeksi:
Mistä sen tietää koska maha on laskeutunut? liii-saallakin näyttää siltä, että yläpuolella on mahaa laskeutumisesta huolimatta ... Tajuutteko mitä tarkotan? Niin ja millon laskeutuminen yleensä tapahtuu?

Mä tunnen sen laskeutumisen. Vauvan pää painaa mukavasti tuonne alas.. Tosin sinne alas se on ollut majoittuneena jo pitkän aikaa..

Hengitys helpottuu, mie oon tuskastellut 3 viikkoa hengitysvaikeuksien kanssa.. Nyt niitä ei ole ollut muutamiin päiviin.
Liitoskivut pahenivat ja lantio aloitti poksumisen, kakkaaminen sattuu koska vauva on alempana..
Liikkeet eivät enää tunnu juurikaan yli navan.
Mulla on tota "ylämahaa" ollut jo ennen kuin vauva oli edes 11 cm pitkä, jostakin syystä tässä raskaudessa mulla on kerääntynyt rasvaa / nestettä tohon ylös..
ImageUploadedByVau Foorumi1396191120.248313.jpg
Ylin oikealta, jossa olen ehkä just rv 18-20, niin mulla on jo ylämahaa vaikkei vauva tosiaan yllä sinne..

Ja mulla esikoisesta maha tippui kerralla rv 36-37 ja tästä tuntuu että tipahtaa varmasti vielä hieman enemmän loppua kohden ;)
Eli voi varmaan pikkuhiljaa laskeutua alas tai sit rysähtämällä.

Tai ei tipu ollenkaan :) mun lapsi laskeutui sitten suoraan synnytyskanavaan ja ulos, eikä yhtään ennen. Ja syntyi 40+3. Saas nähdä, miten tän tokan kanssa käy!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ilmeisesti jotain sellaista. Mut ei se terkka iloinen ollu mun painosta. Käski kattoo entistä tarkemmin mitä mä syön.. :/

Minttu oliko sulla eri mittaaja kun on noin iso heitto mitassa? Tai onko vauva vaihtanu asentoa? Ei varmaan muuten tulis tollasta harppausta noin lyhyessä ajassa...

Sama mittaaja oli. Ja vauva oli pääalaspäin ja niin oli myös viimeksi kun siel neukus viime tiistaina kävin.
Jotain on kuitenkin tapahtunut. Mulla ei me myöskään enää yks takki kiinni ilman et puristaa törkeänä, vaikka se mahtu vielä hyhin kiinni sillon viime tiistaina ja siin oli jopa tilaa..

Hei toiset arpilaiset.

Ostin tällä viikolla Bio Oilin ja oon öljynny arpia joit on jenkkakahvojen kohdilla, tisseissä ja sisäreisissä nelisen päivää aamuin illoin. Niin on arvet haalistunu todella paljon, eipä menny rahat hukkaan vaikka kuvittelin tuon olevan yhtä humpuukkia! Ens viikolla tisseissä tuskin näkyy arven arpeakaa! On nimittäin nyt jo haalistunu miltein pois.

Tosi hyväks todettu tämä. Voin siis arpien puolesta olla shortseissa vaikka tuntu, et oon maximekos koko kesän! :)

Aion ostaa kyllä tulevaisuudessaki iha vaikka kasvojen hemmotteluöljyksi :)

Yksilöllistä tuoki kelle toimii. Mulle ei ollu mitään hyötyä tuosta! Pullon pohjalla kyllä vielä on et taijan kokeilla uudemman kerran sit raskauden jälkeen, nyt tykkään käyttää kaakaovoita ku iho kaipaa muutenki kosteutusta. :)

Takaisin