Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muruska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyfi..., voi sun raskausarpia! Onpas niitä tullut. Onko kipeitä?
Mulla on rinnoissa kipeitä raskausarpia.

Miullakin on älyttömät arvet sisäreisissä, mut ei ne kipeitä ole? :confused: Hyvä vain, mut en tienny et neki voi olla kipeitä? Vaikuttaakoha toi niitte rasvailu ettei tunnu kipeiltä, kun saavat kosteutta ja sitä myöte vähä antaa periksi iho...

Kyfi tuskin se on voiteesta kiinni, luultavasti ois tullu vaikka oisit käyttäny 1000€ voiteita! Joillekin niitä vaan tulee helpommin. Varmasti kyllä kutiaa kun iho joutuu noin koville! Jälkikäteenhän sillä voiteella voi sit olla jo isokin merkitys...

Mutta kyllä niitä kannattaa silti rasvailla vaikka tuliskin, mulla ei ole mahassa kuin muutama - esikoisesta tuli paljon rv 32 jälkeen..
Silloin en rasvaillut ja kutina häiritsi uniakin! Ihan vaan siihen kutinaan jotain :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

kaapissa on jo lahjaks saatua voidetta jonka pitäs haalistaa noita arpia ja palauttaa ihoa... ei ees oo maha kireällä-mutta olihan noita arpia jo ennestään pari...

Mun maha näytti vääränväriselle vesimelonille tokaa odottaessa. Nyt näyttää ja tuntuu sille, että vanhat arvet repeää kohta leveämmiksi. Ihan vaaleitahan nuo vanhat arvet on, mutta nahka tuntuu tosi kireälle ja arvet on äärimmilleen venyttyny.. Saas nähdä selvitäänkö ilman uusia arpia.

mulla tuli ekasta kans tosi paljon arpia mahaan, vaikka joka päivä rasvasin.... ne vaaleni kyllä sitten ajan myötä ja nyt on maha niin pinkee ettei niitä näy enää ollenkaan :) tuntuu kyllä sormilla ku silittää... saa nähä muuttuuko ne punaseks vielä tässä vaiko häviäisköhän kokonaan :rolleyes:

Mullakin on mahanahka jotenkin tosi tiukalla! Olen ollu tosi laiska rasvailija mutta arpia ei toistaiseksi ole tullut... Toivotaan ettei tulekaan. Eihän ne kauniita ole mutta onneksi haalenevat ajan myötä ja rasvat auttaa siinä! Reisissä ja rinnoissa on kyllä edellisestä muistona mut maha on säästynyt.

Mie käytän iha Nivean rasvasinta pumppuvoidetta mikä on siinä sinises purkissa :) Nivea onkin testattu kosteimmaksi voiteeksi jopa niistä voiteista jotka maksaa 100e/l

Oon ollu nyt viime aikoina laiskempi rasvailee mut iltasin oon yrittäny rasvata.ei ainakaa oo tullu vielä arpia. Alussa näytti olevan mahassa oikein pieniä arpia mut ne hävis!?Ja oon käyttäny body shopin kaakaovoita,ihanan kosteuttava! :)

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app

Mä vannon edelleen kookosöljyn nimeen! Se on kyllä huippurasvaa ja sitä voi käyttää mihin vaan :)

Mä olen ehkä 3 kertaa viikossa muistanut laittaa ceridalia ja se ainakin tekee ihon tosi kimmoisan tuntuiseksi. Ei ole tullut uusia arpia kuin selkään ja rintojen sivuihin, mutta nyt vasta maha on saanut kiinni viimevuotiset mitat eli alkaa olla niin sanotusti löysät pois ja pelkään että kohta juovat iskee. Ainakin lihomisesta olen saanut arpia tosi helposti (ja paljon niitä joka puolella onkin).

Mulla on tällä hetkellä Aloe Vera rasvaa, johon on laitettu myös mehiläisvahaa ja jotain kosteuttavaa ainesosaa mitä nyt en muista.. Imeytyy heti, nopeammin kuin Bebancare ja sit mulla on myös Bio Oil käytössä ton mun rasvan päälle ;D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Takaisin