Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muruska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aretha ja spiraali... teidät mitataan vielä neuvolan mitalla :wink en kehtaa kertoo paljon täältä löytyy.......

niin muuten, onko täällä ketään, kelle tulossa dapoleita...?

En ois kyllä halunnut. Hirvittää ajatellakin, millainen kuula tästä vielä kehittyy. Pituutta on huimat 167 cm, joten alkaa olla plussapallo-olo.

Muoks: huh! En ookaan isoin! (Vielä.)

Mulla varmaan niin paljon etten mittaa :D Parempi olla ilman sitä tietoa!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

en oo mitannu mahaa mut aika pieneltä näyttää verrattuna noihin kuviin... rv 32+4... uskaltaudutaan mitan luo: 113cm korkein/levein kohta :thumleft

Neljän suora: i feel your anger. Ihmiset joko luulee, että valehtelen LA tai että siellä on kaksi. Luulen, että ihmiset vaan unohtaa, että vauvamasu on ihan oikeasti iso. Mulla kaikki on edessä ja joka kerta taitaa tulla entistä isompi maha. Aiemmin ei oo napa pullahtanut, mutta nyt on sekin ihan hilkulla.

tuhinamurmeli, jeeeeeeeee!!!!! :grin mä ajattelin et mun 117cm on paljon, mut löytyihän täältä onneksi masu-siskokin :p ja vielä kun mulla pituutta huimat 158,5cm, niin en yhtään kyl ihmettele et ihmiset kattoo kieroon välillä :rolleyes: ja kaivelin vanhoja liikuntapäiväkirjoja, niin on se napamitta ennen raskautta ollu ihan inhimillinen...... et ihan hyvin on kasvanu :)

ai niin, mut mitkä sun viikot on...?

Noo, paljastetaan että mulla oli kanssa 117 cm. Tosin lähtölukemakin oli 86 cm. En kyllä kokeillut useammasta kohdasta että olisiko jostain löytynyt vielä muhevampi mitta :)

Ja viimeksi perjantaina mulle ihmeteltiin että onpas mun maha vielä pieni. :p

Täälläkin mittailtu ja tulokseksi saatu 111 cm, tuntuu paljolta ja vie ulottuvuutta etenkin ku pituutta 160 cm korkkarit jalas ja sulka pääs :D

98 cm. Mittasin ekaa kertaa raskauden aikana ihan vaan teidän innoittamana. Vyötärönympärys siinä 80 cm kiepukoilla ennen raskautta. Nyt rv 32+5.

Musta tässä mittaamisessa on hauskinta se miten huomaa kaikkien kropan mittasuhteiden muuttuneen ihan täysin! Ennen sitä oletti että vyötärönympärys oli pieni ja lantionympärys iso. Nykyään ei voi enää olettaa mitään paitsi että maha on pallo. Mutta mun pienin ympärysmitta on rinnan alla ja suurin onkin yllättäen rinnanympärys. Tällasta kroppaa en kuvitellu itelleni ikinä :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Kuulin tänään 20.kerran onpa sulla pieni maha. Jees ai nou. Aina pitää mahan koosta näköjää jtn kommentoida :-D

Mä kuulin sen mimmma tänään jo kahesti ;) Ei oo sellasta päivää kun joku ei mun mahan kokoa kommentois!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Täyty munkin testata. Epäilin kyllä, että jonkun ystävällisen sielun lyhentämä 112cm pitkä mittanauha ei riitä mihinkään, mutta niin vaan riitti! 106cm ja rv 30+0. Alkuperänen malli on ollu siro persjalkanen, mutta nyt jos hankkis valko-siniraidalliset housut ni Obelixista menis :grin

Kyfixfix: Viikkoja on 32+5 tänään. :) Mullakin pituutta vaan 156,5cm. Sanoinkin töissä just ku yks työkaveri sano et oon taas kasvanut ihan huimasti viikossa "etuleveyttä", että oon koht yht levee ku pitkäkin. :wink

Takaisin