Neljän suora: i feel your anger. Ihmiset joko luulee, että valehtelen LA tai että siellä on kaksi. Luulen, että ihmiset vaan unohtaa, että vauvamasu on ihan oikeasti iso. Mulla kaikki on edessä ja joka kerta taitaa tulla entistä isompi maha. Aiemmin ei oo napa pullahtanut, mutta nyt on sekin ihan hilkulla.
Mäkin uskaltauduin kaivamaan mitan esiin ja tulokseksi tuli 118cm. Haha.. Ei ihme et töissä ne on arvaillut et masussa on iso vauva tai kaksoset vaan eipäs oo kumpaakaan!
tuhinamurmeli, jeeeeeeeee!!!!! mä ajattelin et mun 117cm on paljon, mut löytyihän täältä onneksi masu-siskokin ja vielä kun mulla pituutta huimat 158,5cm, niin en yhtään kyl ihmettele et ihmiset kattoo kieroon välillä ja kaivelin vanhoja liikuntapäiväkirjoja, niin on se napamitta ennen raskautta ollu ihan inhimillinen...... et ihan hyvin on kasvanu :)
Noo, paljastetaan että mulla oli kanssa 117 cm. Tosin lähtölukemakin oli 86 cm. En kyllä kokeillut useammasta kohdasta että olisiko jostain löytynyt vielä muhevampi mitta :)
Ja viimeksi perjantaina mulle ihmeteltiin että onpas mun maha vielä pieni.
Musta tässä mittaamisessa on hauskinta se miten huomaa kaikkien kropan mittasuhteiden muuttuneen ihan täysin! Ennen sitä oletti että vyötärönympärys oli pieni ja lantionympärys iso. Nykyään ei voi enää olettaa mitään paitsi että maha on pallo. Mutta mun pienin ympärysmitta on rinnan alla ja suurin onkin yllättäen rinnanympärys. Tällasta kroppaa en kuvitellu itelleni ikinä :D
Täyty munkin testata. Epäilin kyllä, että jonkun ystävällisen sielun lyhentämä 112cm pitkä mittanauha ei riitä mihinkään, mutta niin vaan riitti! 106cm ja rv 30+0. Alkuperänen malli on ollu siro persjalkanen, mutta nyt jos hankkis valko-siniraidalliset housut ni Obelixista menis
Kyfixfix: Viikkoja on 32+5 tänään. :) Mullakin pituutta vaan 156,5cm. Sanoinkin töissä just ku yks työkaveri sano et oon taas kasvanut ihan huimasti viikossa "etuleveyttä", että oon koht yht levee ku pitkäkin.