Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muruska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Cedju2, Bebesiltä saa Mamalicious-housuja tuumamitoituksilla, löytyy ainakin 34-tuumaisia lahkeita.

Jossain, täällä tai FB:ssä joku sanoi että just HM:llä olisi pitkät lahkeet? Mulla kyllä sama havainto että lahkeet oli ennemmin lyhyet. Mä oon 160 cm persjalka ja koko 44 ja silti kaikissa kokeilemissa lahkeet oli ihan sopivat. En tiedä mitä capreja sit siellä sovittelin mut olin tyytyväinen kun KERRANKIN ei tarvii lahkeita lyhentää :)

Nipsumuki, mä olin se persjalka joka kävi HM farkkuja sovittamassa ja siis kaikissa oli liian pitkät lahkeet! 160cm lyhyt mäkin :)
Kokeilin bootcut mallisia farkkuja jotka oli jär-kyn pitkälahkeiset ja slim malliset oli sit vähemmän, mutta piti niitäki reilusti kääntää lahkeesta että sopi.
Näin tää valikoima ainakin Hyvinkäällä :)

Ostin H&M:stä äitiysfarkut. Itsellä pituutta 156 cm ja lahkeista lyhennetty 20-30 cm. Oli noita MAMA skinny-mallistoa.

Siis mä olen 173 cm, en edes mitenkään erityisen pitkä, mutta jalat on ehkä epäsuhtaisen pitkät kun lahkeiden mitta on aina ongelma.

Täytyy käydä kokeilee noita hennesin housuja. Tein virheen tänään ja laitoin aamulla liian kiireet housut vuotäröltä, nyt sit pitkän paidan turvin pidän ylänappii auki :D Taidan pakata osan housuista kaapin perälle.

Mää oon kans useempana aamuna tenhy sen mokan, että huomaan pukiessa housujen menevän ihan hyvin päälle, mutta jo aamupalan jälkeen kiristää :P Ei vedä muuten mulla maha ruokaa yhtä isoja määriä kuin ennen ja hirmu helposti tulee ähky olo. Kai sitä jotain tilanpuutetta alkaa vähitellen oleen.

Kaunis maha viimeksi lisänneellä :)) <3
Mulla on pitkät jalat ja lyhyt alaselkä, taaksepäin kallistunut kohtu:
Mun mielestä mun maha näyttää kaljamahalta :D

Eilen mies sanoi saunassa että sullahan on jo ihan tollanen raskausmaha! :) Vastasin vaan et no hyvä, ettei näytä läskimahalta (vaikka sitä ylimääräistäkin on kertynyt...). Olen siis normaalipainoinen mutta kaikki mitä tulee, tulee mahaan :( Ehkäpä sitä muutaman viikon päästä kehtaa laittaa sit tännekin kuvaa...

Miulla on iha hirmuisen iso maha! Tuntuu, et oisin jo viikoilla 26 tyyliin ja maha on nimenomaan eteenpäin hirmu iso. Käsiin ja jalkoihin ei onneks oo kertyny mitää ylimäärästä.

spiraali laita vaan ettei mun tarvii olla ainoo jonka masu on paljastettu tässä ketjussa :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Voi että teillä on sieviä massuja! Ja kyllä todellakin erottaa että raskausmassuhan se :) Mun rumpua ei tänne kannata misää vaiheesa lämästä

On itekki huomannu ettei tosiaan mahdu samaa määrää ruokaa. Mut ihan hyvä! Kun pitää muutenkin syödä kahden tunnin välein

Iltaisin se on vielä isompi :D kamalaa! Kyllä liisaallakin mun mielestä on maha selkeästi kasvanut ja muuttanut muotoa. Suolisto ym väistää kasvavan kohdun tieltä!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ihanii masuja!! <3 Mulla on vasta pikkunen läskipömppis tossa keskellä, oottelen viel muutaman viikon niin voin laittaa kuvan :) Kivat lökähousut liiii-saaalla tossa ekassa kuvassa :)

Takaisin