Masun kasvu ♡

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mimoza
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Libero sul on aivan ihana pömpylä massu <3 laittaisin suunnilleen sata sydäntä ja tuuletukset mut ei kännyllä onnistu :)

Ja Womb sulla myös, tuo paita sopii vielä täydellisesti noine kukkineen tuohon masuun :) !

Ihania massuja kaikilla <3 Ittellä on vaa kauhee rantapallo jo nyt vaikka rv 27 vasta menossa :oops:

Pikkusiskolla oli loppuun asti sellainen pieni kumpu...Sellanen ihan kuin olisi ollu kuukautis turvotusta enempi..Mut hän onkin tosi pitkä ja erittäin laiha ja itte taas pätkä ja pyöreä...Silti synnytti ihan normikokoisen rinsessan <3

Tuli vaa mieleen se kohu nyt siitä malli vai mikä se oli ku oli kuvannu itteesä viimesillään ja oli tosi pieni vauva massu ja sai kauheaa palautetta nälkäkuurista yms..Ei se niin mene.Jokkaisella on omanlaisensa...Toisilla enempi ja toisilla vähempi...

Libero, sitä miekkii ihmettelen mihin se vauva mahtuu sen mahassa.. :o

Käykää hei kattoo syyskuisten 2013 ryhmän masukuvat. Siel on terhijii jolla ei näkynyt masu kun vasta ihan lopussa. Ihan normaalin kokoinen vauva tuli. Joillain se kasvaa eri tavalla se maha

Nii, luin että tämä mallikin sai 3,900kg vauvan. Ihan hyvän kokoinen sieltäkin tuli.. En vain ymmärrä eikö kaikkien naisten oikeus ole rauhassa lihoa raskaana olleessaan ja nauttia siitä. Jotenkin ajattelisin, että silloin ei tarvitsisi liioin stressata vatsalihastreenistä. Ymmärrän kyllä täysin, etteivät kaikkien mahat tule samalla tavalla esiin, eikä tarvitsekaan. Pääasia kuitenkin, että vauva saa ravinteet ja voi hyvin

En vain ymmärrä eikö kaikkien naisten oikeus ole rauhassa lihoa raskaana olleessaan ja nauttia siitä. Jotenkin ajattelisin, että silloin ei tarvitsisi liioin stressata vatsalihastreenistä. Ymmärrän kyllä täysin, etteivät kaikkien mahat tule samalla tavalla esiin, eikä tarvitsekaan. Pääasia kuitenkin, että vauva saa ravinteet ja voi hyvin
Nykyään kun jos et ole vanhoissa mitoissasi (=bikinikunnossa) alta kuukauden synnytyksestä ja jos satut lihomaan muutenkin kuin pelkän vauvan verran, olet laiska paska joka on myrkyttänyt lastaan epäterveellisillä elämäntavoilla ja huonolla ruokavaliolla raskauden aikana. Lihominen on nykypäivänä tabu, ei sitä saisi tapahtua. Tai jos tapahtuu, pitää kiloista päästä ennätysvauhdissa eroon.

Kärjistetty kommentti, eikä raskaus ole mikään tekosyy lopettaa liikkumista ja elää pelkällä roskaruualla, mutta nykyään tuntuu olevan entistäkin vaikeampaa olla nainen. Jos olet ylipainoinen, olet laiska ihminen. Jos olet hoikka, olet itsekeskeinen paska. Itsestään pitää pitää huolta mutta sitä ei saa näyttää liikaa ulospäin, varsinkaan raskaana ollessa. Kadehdin teitä, jotka olette ennen raskautta olleet aktiivisia ja olette jatkaneet samaa rataa. Itse kun olen sohvalla viihtyvä laiskiainen, jonka liikkuminen on jäänyt vielä normaaliakin vähemmäksi raskausaikana.

Helmerin juttu on niin totta.. Hauska katsoa nyt omia kuvia ennen raskautta kun olin elämäni parhaassa kunnossa (vuonna 2011 alkaneen elämän muutoksen tulos) . Kuinka ihmisellä olikaan vääristynyt kuva kehostaan, pidin itseäni yhä lihavana ja tuijotin vaakaa ja stressasin "läskejäni".
Todellisuudessa olin laiha jolla oli hyvä peba :D

Toi on tosiaan hauska, että ihan sama kuinka hyvässä kunnossa sitä on, aina miettii että vähän ois liikaa ja vähän vois kiinteytyy vielä :D Sit katot kuvia parin vuoden päästä ja mietit, että eipä tossa paljoo ollu ekstraa, mutta kyllä nyt on! Ja sama toistuu taas parin vuoden päästä :D

Marilynn mikä jottet olis, sievä pikkumasu :)!

Nyt mä kattelen jo kuvia helmikuulta, että olinpa hoikka!! Miten tää on ees mahdollista :DDD

Takaisin