Masun kasvu ♡

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mimoza
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minullakaan ei ole vielä raskausarpia. Äidilläni ei ollut myöskään joten toivottavasti olen perinyt häneltä nahan elastisuuden. Ei kyllä massukaan ole vielä kovin iso. Eräs vanhempi mies tokaisi töissä kun kysyi syntymän ajankohtaa että "onpa sun maha vielä pieni!" Viikkoja siis tänään 25+2 :rolleyes:

RV25.jpg

Sulla on Jelly samanlainen kompakti kun mulla :) Tänään vko 29 ja eilen viimeks kahvilan täti kommentoi, että onpa sulla helppoa ku on noin pieni :)
Mulla tuli spurtti siinä 26-27 viikoilla, nyt on taas vähän hilliintyny kasvu. Jos se vielä loppukirin ottais.

kkatja het ku näin sun mahakuvan ni katoin et hitoksee saman näkönen ku oma :D aina nähny mahakuvat erilaisina ku oman pötsin :D yritän saada kuvaa omasta joku päev taas :P

Ihania masuja kaikilla. ♡ Oma pötsi on pysynyt muutaman viikon aikalailla samoissa mitoissa rv 22-25 tuntui olevan oikea kasvuspurtti. Enää 12 viikkoa LA:han, tuntuu hurjalta kuinka aika rientää!

Liitteet

• 2015-04-18 23.56.57.jpg
    2015-04-18 23.56.57.jpg
    536.8 KB · Katsottu: 129
Ihania masuja teillä =) En ole koskaan julkisesti masukuvia laittanut, joten enpä taida uskaltaa vieläkään, mutta on tosi ihanaa ihastella teidän pieniä masuja, itsellä taitaa olla jo aika kookas vaikka viikkoja 26+3

Libero onko isompi kun toi mun? Mulla on nyt isompi kun muutamalla kaverilla viimisillään
Ei oo pakko laittaa tietenkään mut oon ihan varma et sul on kaunis ja ihana vauvamaha ❤️

3131100a6ea87c11241e93cc3267657d

Pötsi 28+6. Alkaa olemaan jo tiellä.

Takaisin