Masun kasvu ♡

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mimoza
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mie kans! :D oma äitini kun näki mun hankkiman reunasuojan ni tuli "NO HÖ MIKSE ON SININEN EI SAA OLLA ?!?!?" :o tyttöä ootetaan...
Muutenki fiilis on et oma mammani ihanainen sekaantuu liikaa tähän vauvabuumiin ylimalkasine neuvoineen ja arvosteluineen >:(

Masu kasvaa, selkä ei enää täällä jaksa. Joka pv jossain vaiheessa alottaa kolottamisen, 30+0 tänään :)

^^ en raaskinu tilata tuota samaa. Färg&form pehmustettu. .. oli niin pirun kallis. En tilannut vielä mitään... joten saattaakin tuo tilauksi joutua kunhan vaivaa päätä viikon/pari....

Se reunapehmuste on tosiaan färg&form -merkkinen ja tilasin babyland-verkkokaupasta. Siellä se oli silloin alennuksessa 39,90 muistaakseni. Oon nähny sitä myös esim. Baby style -liikkeessä mut kympin kalliimmalla hinnalla. Niitä on useassa eri värissä, mut ei tiedetä kumpi tulee niin päädyttiin tuohon neutraalin harmaaseen. Se on kyllä tosi ihana. Oli kalliimpi kuin olin ajatellu reunapehmusteesta maksaa mutta oli ihan pakko...

Hölmö kysymys: miksi on reunapehmuste ja kauan sitä tarvitsee :D? Tai siis toki siksi varmaan, ettei vauva kolhi tai tunge sinne väliin, mutta tuntuu hassulta että jos se kuitenkin pitää olla, niin miksei ole valmiina sängyssä pehmustetut reunat? Mulla ei siis pinnistä oo vielä eikä hetkeen tuu :)

Juu, juurikin ettei vauva kolhi itseään, mutta meillä pitänyt myös tutit ja raajat sängyn sisäpuolella sekä tekee vähän suljetummaksi, pesämäiseksi pinnasängyn :)

eikai se vauva nyt kovin pahasti voi itseään siinä kolhia :o ostin käytetyn pinniksen jossa tuo suojus oli mutta otin sen pois ku minusta ne kiinnitysnarut ja rakoset näytti paljo vaarallisemmalta :o

No on kyllä sitten aika kova hinta pinniksen suojasta tuo 39,90 mut kai se sit on tukevakin. Itellä ennestään semmonen ikean muutaman euron rimpula, mistä ei juurikaan hyötyä ollut, poika potkis sen aina jotenki sivuun ja ne jalat oli kummiski sielä pinnojen välissä, sit otinki sen kokonaan pois.

Mä tilasin tuon ihan saman pääsiäisen aikaan sekä hoitopöydän pehmusteen samalla kuosilla

jatkuu... Auttaa se pehmuste tosiaan siinä ettei käpälät ole pinnojen välissä ja sukat sekä tutit ties missä. Ja onhan se ulkonäöllisestikin aika jees, voi tuunata omaan makuun/sisustukseen sopivaksi. Meillä ainakin pinnis tulee olemaan pidemmän aikaa makuuhuoneessamme...

Mä ostin kans nyt tulokkaalle sen Ikean halvan suojan kun tuli kirppiksellä eurolla vastaan :P Toivottavasti nyt ees vähän aikaan toimis... Onneksi on tossa kolmosella hyvä ja korkea Pikku-Piian suoja, kai hän voi siitä luopua sit jossain vaiheessa, joutuu kumminkin vaihtamaan juniorilaidan hänen pinnikseen jossain vaiheessa, ja sillon ei tietty pitää tota suojaa.

Meillä ei kakkosella ees pysy pystyssä se pehmuste, ku aina jalat pinnojen välissä nukkuessa ja käsilläki sitä reppii alas. Että siltä joutaski se pois jo ottaa :D ja miten mie en saa sitä suojaa niin että ne narut mennee niitten pinnojen mukkaan?! Ja jos laittaa siihen ylärimaan kiinni ni se ei oo ees patjassa asti. Vaikkeet on härpäkkeet :D

Takaisin