Masun kasvu ♡

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mimoza
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla arpia valmiiksi jo ennestään, pullukka ku oon. Nyt ne lähinnä vaan tummunu ja pikkusen ehkä kasvanu. Kylkiin tullut muutama lisää.

eihän niitä raskausarpia kaikille tule, itsellä on kyllä jo niin iso maha että olisi varmaan jo tullut jos ois tullakseen :) omalla äidilläni ei myöskään ollut, kuten ei suonikohjujakaan mutta en tiedä kuinka ovat periytyviä vai ovatko ollenkaan.

Mä luulin kans viimeks, et ku ei ollut vielä jollain viikolla 33-34 niitä arpia yhtään, et niiltä välttyisin (kun maha oli jo silloin aika iso), mut kyllä ne kerkes! Ne ehti myös tässä välissä hävitä ja kohta tulee varmaan uudestaan. Suonikohjut on mukana menossa raskaana tai ei. Nyt niitä tietty enemmän <3 Parasta. Ja vauvavuoden jälkeen ei vissiin noista väsyneistä silmistä pääse noin vain eroon...

mulla rv 20 kieppeillö ehkä vähän aikasemmin rinnat täynnä arpia.. mulla pienet tissit, eipä hirveesti kasvanu mutta siltiki ihan täynnä.. muualla ei vielö toistaseks oo.. mutta saattaa tulla aika näyttää.. eka ku ootan ja ei oo ollu ikinä enne arpia

Minulla on joskus tullu lihomisen myötä reisiin ja kyljissäkin on muutama. En silleen stressaa niistä, koska minulla ne on haalistunut tosi hyvin ja ei niitä varmaan kukaan ulkopuolinen huomaa jos ei ihan läheltä ja tarkkaan katso. Ihan hyvin olen uskaltautunut rannalle bikineissä, pääosin tosin ulkomailla mutta kumminkin.
Nyt ei vielä ainakaan ole tullut yhtään.

Ukko kauhisteli just yks pv et mun navan molemmille puolille on tullu :D toistaseks haaleita, toivon ettei tummuiskaan .. toivoa saa :D

Mulle myös muutamia haaleita raskausarpia tullut kylkiin ja reisiin mulle tulikin jo teininä. Tissit mulla arpeutuu varmaan taas vasta imetyksen loputtua..

Mä kysyin yks ilta kumppanilta, että onko mun mahaan tullu arpia, niin oli kuulemma. Sitä olin ajatellukin, kun kädellä jos hieroo paljasta alavatsaa, niin sormen päissä tuntuu iho just sellaselta, että jotain ihossa on "vikana". :D
Ja kun ei ite näe enää oikein mahan alta mitään, vaikka kuin yrittäisi. Mutta kuulemma vaaleita on. Ja mullehan on jo nuoruudessa e-pillereiden aiheuttaman lihomisen takia tullut ainakin jalkoihin ja käsivarsiin niitä arpia.

Tässä vielä mun mahasta kuva, kun kaikki muutkin laittaneet kerran... :D
27+3 menossa. (Sisko taas tokas mulle eilen, että mulla on ihan hirmu iso vatsa ja poikaystävän kanssa, ko juteltiin saunassa asiasta, niin on se kuulemma tosi paljon kasvanu, vaikkei ittestä tunnu siltä, että ois ihan hirveesti, jonkun verran kyllä. :P )

Liitteet

• 20150412_115600[1].jpg
    20150412_115600[1].jpg
    321.8 KB · Katsottu: 122
Minä kans eilen kauhistelin aamulla peilin ääressä, kun puin kirkkaan korallin topin päälleni. Mies huusi että mitä. Kävelin luokse ja näytin kato nyt miten tämä maha korostuu tässä pidassa. Normaalisti oon siis suht neutraalin/vaalean sävysiä vaatteita nyt pitänyt.

Kuuluukohan semmonen alavatsan arkuus masun kasvamiseen tai johonkin? Välillä mulla on alavatsa 'hieroessa' arka. Vai vaikuttaakohan se, kun vauveli vissiin siellä aika alhaalla oleskelee? Muistelisin lukeneeni täältä jotain tuosta vatsan arkuudesta.:eek:

Minä olen oikein odotellut ensimmäisiä arpia mahaan mutta ei niitä vielä ole näkynyt. Ehtii toki vielä. Maha alkaa olla jo sen verran valtava että lienee vain ajan kysymys kun alkaa repeilemään. Mies sanoikin tässä yksi päivä, että aika isoksi se venyy ilman arpia. Niinpä..

Ja ehkä väärä palsta tämä, mut ootteko alavatsalla tuntenu semmosta pientä möykkyä tms? Voiko olla joku osa vauvasta siinä, kun välillä kadotan sen kohdan ;o kumman tuntuinen..

Oon ymmärtäny, että taipumus raskausarpiin on kiinni ihonlaadusta ja niitä tulee, jos on tullakseen (vaikka kuinka rasvais ;) ). Mulle ei tullu esikoisesta, mutta sen sijaan sain kunnon pigmenttimuutoshässäkät pitkin kehoa, niceeee :D

Lemmy näinhän se vissiin juurikin on. Itsellä on teinivuosilta rinnat, lantio ja reidet täynnä arpia ja pienestäkin naarmusta jää arpi, joten voisin kuvitella että mahakin repeää. Yhtään en toki valita vaikka olisinkin väärässä ja selviäisin ilman

Miulla on kyl jaloissa arpia hirveesti mut muuten niitä ei ole tullu vaik rinnat onki isot, jännä nähdä miten masun käy

Esikoisesta tuli ihan vikoilla viikoilla.. grrauu tiikerin tunnistaa raidoistaan:cat:

Mulla on vatsa ollut etenkin alhaalta arka, mutta mitään syytä ei ole keksitty. :(

Mulla kanssa tissit ihan arvilla :( ja kuivuu
ja kutisee :D maha on ollu koko ajan aika pieni joten siihen ei oo vielä tullu.

Raskausarpia ei oo vielä tullut, mutta tilanne ehtii vikan kolmanneksen aikana hyvinkin muuttua. Teini-iässä niitä tuli rintoihin ja reisiin, ovat kyllä hyvin vaaleita ja huomaamattomia nykyään.

Takaisin