Masun kasvu ♡

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mimoza
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sitä juurikin mietin että aina ite ollu tosi laiha, 156cm ja 46kg, outoa kun yhtäkkiä ilmestyny pömppö. Ilmesty yhessä yössä, aamulla olin ihan että mitäää :D neuvolassa vaan kyseli kamalasti kun ei ollu paino noussu yhtään..

Niinhän se tuli ilmeisesti meille kaikille muillekin lähes yhdessä yössä :D Mutta varmasti outoa, jos on aina ollut pikkanen. Mä olin vaan tyytyväinen, ku oli hyvä syy pömppöön :p
Mulle tuli joku viikon pyrähdys olikohan se nyt puolessa välissä, sit tässä vajaa kuukaus sitte.. Nyt just ku vertailin kuvia, ni ei oo viikossa kauheasti mun mielestä kasvanu. Harmi ku en sitä mittanauhaa oo saanu hankittua, olis ollu hauska mittojakin vertailla :) Seuraavalla kerralla sitte.

Nyt on masun kasvu miinus sydän. onko muilla jo tullu vastaavaa, jotenki nyt viikon tuo vatsa ahistanut kovasti. siis fyysisesti. jos ei istu selkä suorana ku kirkonpenkissä, tulee jotenki huono olo ja tuntuu ettei saa kunnolla henkeä. syöminenkin aika ikävää, tuntuu ettei vatsaan mahdu paljo mitään, heti tulee sellanen ähky. selällään makuukin alkaa olla vähän hankalaa, siinäkin henkeä meinaa ahdistaa, tai ei saa niin hyvin hengitettyä kun pystyasennossa. eikai tämä nyt voi jo alkaa :(

Kuulostaa Windy kovin tutulta. Närästys on alkanut tällä viikolla ja tänään oli pakko hakea paketti Rennietä, jos saisi vaikka nukuttua. Kauhulla odotan, millainen olo on kuukauden päästä. Nyt rv 30+1.

hirvittää just että miten tässä pari kuukautta sitten menee kun nyt jo näin tukalaa :) täällä 31+4

Mulla on pelottava tunne että parin kkden päästä miettii et miten helppoa näillä viikoilla on ollu (vaikka tuntuu tukalalta jo) :D

Mulla on pienoinen hätä että missä mun kunnon vauvamasu viipyy.. Mittään mahan kasvupyrähystä ei oo vieläkään kuulunu (nyt 27+2) ja vielä pystyy vaatteilla halutessaan peittämään ja halutessaan korostaan.. Vauvamasut on kuitenki niin ihanan näköisiä. :) <3 Tässä kamppailen sen suhteen että uskallanko kuvaa tänne laittaakkaan ku on nuita pehmikkeitä omasta takkaa. :D Itestä tuntuu siltä, että masu on vaan sen näkönen että on pullaa tullu syötyä :D

Tuskin se sen näköinen on. Veikkasn että on selvä vauvamasu mut oot vaan ite kriittinen <3

Täällä tuli eilen 30+0 täyteen. Alkaa jännittää jo vähän ja viel ois muutto edessä masun kanssa :D apua, kun eilen tajusin, et enskuun lopullahan se voi vaikka jo syntyä! Miehen sanoin "vastahan mä panin sut paksuks" :D

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    287.8 KB · Katsottu: 133
Täällä tuli eilen 30+0 täyteen. Alkaa jännittää jo vähän ja viel ois muutto edessä masun kanssa :D apua, kun eilen tajusin, et enskuun lopullahan se voi vaikka jo syntyä! Miehen sanoin "vastahan mä panin sut paksuks" :D
N kans miettinyt että kuukauden -6vk päästää alkaa "plopsahdella" enenevään tahtiin.
Onko annikasta kuulunu? Kuka muu otettiin viimeviikolla osastolle?

N kans miettinyt että kuukauden -6vk päästää alkaa "plopsahdella" enenevään tahtiin.
Onko annikasta kuulunu? Kuka muu otettiin viimeviikolla osastolle?
Annika kirjoitteli tuonne salaiselle puolelle kuulumisiaan..

öööörk annnika tänne kans mieki tahon kuulla!! :P vai pitääkö sitä liittyä vielä sinne salaiselle puolelle n. 10 viikoksi :D

Mulla on masu vihdoin ottanut kunnon spurtin! Nyt se näyttää jo siltä että ollaan tukevasti raskaana eikä vaan herkuteltu. Viikkoja 28+2. Painoa tulee koko ajan ihan liikaa vaikka syön ihan kohtuudella, ja nyt sitten kun tuli kauheet kivut jumpan jälkeen niin en tiedä mitä tässä enää uskaltaa tehdä :(

Windy, juurikin tuolloin keskiviikkona ku oot laittanu tohon mahanahdistus julkaisun ni mulla oli ehkä mahan kannalta pahin päivä koko raskauden aikana. Tuntu ku maha ois plopsahtan kunnolla tohon eteen, henki ei meinan kulkee koko päivänä, maha oli aran ja väsyneen oloinen, selkä suorana pakko istua ja saunan lauteilla sen huomaa parhaiten..siitä se sit näemmä alkoi koska nyt vaihtuu maanantai ja sama olo vaan jatkuu. :D

Rennietä menny jo kaks isoa boksia ja pari pientä täs vko 12-nykyhetki. :D nyt olen ollu enempiki kummissani ku muut oireet ns "pahentun" mut närästystä ei oo ollu viikkoon, kerran ottanu illalla yhen rennien. Ku kuukaus takaperin piti ottaa jo päivälki.. O.o
Tätä kirjoittaessa pikkusen tuntuu poltetta kurkunpäässä ja aion ottaa rennien ennenku ummistan silmät yöunille, ihan varmuudeks vaan. :)

Lolamon, kuulostaa juurikin tutulta.. täälläkin on kyllä närästys ollu sellanen vaihteleva vieras, välillä menee melkeen viikko ettei oo ollenkaan, sitte voi olla koko vuorokauden läpeensä puolet vatsan sisällöstä seilaamassa tuolla torvessa :/

Lolamon, kuulostaa juurikin tutulta.. täälläkin on kyllä närästys ollu sellanen vaihteleva vieras, välillä menee melkeen viikko ettei oo ollenkaan, sitte voi olla koko vuorokauden läpeensä puolet vatsan sisällöstä seilaamassa tuolla torvessa :/

Luin ton " vaihteleva vieras" että " valehteleva varas", piti hetki aikaa miettiä :grin

Takaisin