Masun kasvu ♡

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mimoza
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihania masuja <3 Mulla on painoa sen 100kg niin ei sitä erota että onko läskiä vai raskautta :D
Mutta mua vähän nolottaa tää raskaus, niin ihan hyvä ettei näy päälle sen kummemmin. Ei siis ole mikään salaisuus mutta en oo sitä erikseen huudellutkaan.

Täällä sama ku Wombilla, ei tiiä onko etureppu ihan vaa syöty maha vai vauvamaha.. O.o noo kyl se kohta täältäki puskee esii.

Mä esittelin täällä melko olematonta mahaani raskausviikolla 14, mutta sen jälkeen onkin tullut kunnon spurttia. Varsinkin nyt kolmessa viikossa on tapahtunut selkeä kasvupyrähdys ja painoakin on tullut +2kg :happy:! Tänään siis rv19+1 ja kuvassa kylläkin "iltapallo" (aamulla maha on paljon pienempi).

Liitteet

• PhotoGrid_1423341823667.jpg
    PhotoGrid_1423341823667.jpg
    338.2 KB · Katsottu: 145
Ihania masuja kaikilla, itsellä tuota ylimääräistä rappautunut melko reippaalla kädellä kehoon, joten seuraaminen on ollut hieman hankalaa. Tosin raskauden myötä kaikki mässyttely jäänyt pois, joten paino on pysytellyt melko paikallaan, jopa hieman laskenutkin. Nyt navanympärys seurannassa, josko tuo masu tuosta alkaisi selvästi kasvaa jossain vaiheessa :)

Womb: miksi nolottaa?

Koska mä olen yh ja viidellä ekalla on sama isä. kuudennen isään ihastuin mut raskausaikana meni välit ja tällä seiskalla on TAAS eri isä.
Ihan tyhmää koska mullakin pitäis olla oikeus olla ylpee ja nauttia.
Onneks mulla on elämä kunnossa ja hyviä ystäviä jotka tukee ja auttaa. Samaa ei ollut sillon kun olin naimisissa, vaan sillon olin ns. yksin. Eli nyt on parempi tilanne. ja mun isoimmat on jo 19, 18, kaksoset kohta 15, seuraava täyttää tänä vuonna 10 eli vaan kaks alle kouluikäistä. Silti vähän jännittää että miten pärjään. Tulevan isä on aivan innoissaan ja lupailee ties mitä. saa katsoa miten lupaukset pitää kun vauva syntyy :)
Mutta siis sellanen tarina täällä =)

Womb: No mutta tilanne on se mikä on ja olet sen johdosta jälleen raskaana, iloitse siitä että olet saanut mahdollisuuden tehdä noin ihanan katraan lapsia! Sun vanhimmat on jo siinä iässä että voivat olla apuna kodinhoidossa ja ehkäpä myös lastenhoidossa? 10-vuotiaskin pystyy hyvin auttamaan pienimmissä askareissa, tietysti lapsesta riippuen missä. Ja hyvä että tuleva isä näyttää ottavan vastuuta! Onko nämä muut isit tekemisissä lastensa kanssa? Saisit/te pitää välillä vähän hengähdystaukoa.

Älä Womb tuollaisia murehdi. Elämä vie, eivätkä ulkopuoliset tiedä kaikkea elämästäsi. Sinulla on ollut varmasti tapahtumarikas elämä. Jotkut ovat sellaisesta kateellisia, koska eivät itse uskalla. Ja mitäänhän elämässä ei saa, jos mitään ei tee. Kukaan ei tule kuolinvuoteella ketään taputtelemaan "oikein" eletystä elämästä, eikä sellaista ole määriteltykään. Et ole kenellekään moraalinvartijalle tilivelvollinen valinnoistasi ja uusioperheet ovat tänä päivänä jo aika tavallinen juttu. Olet varmasti ollut hyvä ja paras mahdollinen äiti lapsille. Eihän sellaista voi kukaan paheksua? Leuka ylös vain :)

Miks et laita kuvaa felicia? Vaikka ei tietenkkää oo pakko. :)

16+3

Olenkohan ainoa jolla ei näy vieläkään mitään muutosta lähtötilanteeseen verrattuna. Laihtunutkin olin 2 kiloa joulukuusta. Vaikea uskoa että tuolla joku vajaa parikytäsenttinen otus touhuaa. Haluun jo vauvamahan! :arghh: No ei, kiva kun normifarkut vielä menee.

Liitteet

• rv17.jpg
    rv17.jpg
    285.4 KB · Katsottu: 122
Takaisin