Masun kasvu ♡

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mimoza
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miulla 17+4 eikä juurikaan muutosta, painokin on nyt varmaan samassa kun lähtö sillä muutama kilo tippu painosta tuos alkuun..

16+3

Olenkohan ainoa jolla ei näy vieläkään mitään muutosta lähtötilanteeseen verrattuna. Laihtunutkin olin 2 kiloa joulukuusta. Vaikea uskoa että tuolla joku vajaa parikytäsenttinen otus touhuaa. Haluun jo vauvamahan! :arghh: No ei, kiva kun normifarkut vielä menee.

Samalta näytin noilla viikoilla... Nyt 19+5 ja on mahaa! Pullahtanut hetkessä

Ihania kuvia ja ihana nähdä, että muillakin on jo kunnon mahoja. :) Ja hauskaa sekin, kun jotkut murehtii kun maha ei vielä näy... Itsellä oli niin, että vatsa pömpötti jo ennen raskautta (etenkin syönnin jälkeen) niin, että moni kyseli jo silloin onko tulossa perheenlisäystä. :) Itseä se alkoi jo ahdistaa ja mietin, että miksi kaiken ylimääräisen pitääkin pakkautua juuri vatsan kohdalle. Nyt rv17 olen vihdoin antanut itselleni "luvan" antaa masun näkyä. Aiemmin vähän peittelin ja panikoin, että eihän se vielä näin kuulu näkyä (ahdisti sekin, jos joku kommentoi että raskaus näkyy jo, kun ajattelin että ei siinä vielä näy muuta kuin samat läskit kuin aiemminkin).

Vaikka taaksepäin kallistunut kohtu niin pötsi on kyllä jo iso. :) ite voin siis omalta kohdaltani kumota sen luulon et maha näkyis silloin myöhemmin. :)

Mullekin on kasvanut melkoinen kumpu, mutta oon liian laiska kuvatakseni. Mutta ei tästä enää voi erehtyä. :)

16+3

Olenkohan ainoa jolla ei näy vieläkään mitään muutosta lähtötilanteeseen verrattuna. Laihtunutkin olin 2 kiloa joulukuusta. Vaikea uskoa että tuolla joku vajaa parikytäsenttinen otus touhuaa. Haluun jo vauvamahan! :arghh: No ei, kiva kun normifarkut vielä menee.

Hei, sulla ilmeisesti vatsasssa tilaa enemmän. Mun kaverin vatsa näky vasta kuuden kuukauden jälkeen. Mä olen sellainen pallero ja viikkoja 19+ 3. Mun vatsa alkoi näkyä kunnolla siinä vko 15 tienoilla

Hei onks siinä muuten mitään perää et tokaa kun odottaa näkyis nopeemmin? Eka ei nii nopsaa? Tietty yksilöllistä mut kuitenki. :)

Täälläkin pyöristyy pikkuhiljaa, kohti puoliväliä.. ♡ rv 19+1
Vielä piilottuu löysän paidan alle, mutta ei varmaan enää viikon päästä! :)

Liitteet

• 2015-02-14 12.00.33.jpg
    2015-02-14 12.00.33.jpg
    846.2 KB · Katsottu: 93
Joo kyllä mun mielestä ainakin Mimoza on! Esikoisesta alkoi ihan pientä vatsan pyöristymistä olla vasta joskus 16. vkolla, ja tästä toisesta alkoi viikolta 9. niin et jouduin jo sillon vaihtaa äitiyshousuihin. Esikoinen venytti mahan ihan uskomattomiin sfääreihin, niin tuskin tämä kauheasti pienemmäksi ainakaan jää :grin

Sama täällä! Esikkoa odottaessa muutamaa viikkoa pidemmällä reissussa ollessa hieroja ei alkuun ymmärtäny miks pyysin saada istua niskahieronnan ajan. Tällä pötsillä eivät kyllä kyselis.

Tosi söpöjä mahoja! Itselläni vatsan koko samaa osastoa kuin monella muullakin. Kiva nähdä, että jollekulle muullekin on jo tullut reilusti erottuva maha. Itse kun jo mietin, että oonko jotenkin epänormaali, kun vatsa on jo kunnon pallo. Paino onkin noussut viitisen kiloa, ja silmämääräisesti se on mennyt lähes kaikki tisseihin ja vatsaan. Ja nyt siis 19+1.

Tänään 18+0 Poks!18+0.jpg
Mulla on ainakin alkanut aikaisemmin seuraavat raskaudet kuin eka. Etenkin tämä neljäs näkyi (omaan silmään) jo ihan tosi aikaisin! Eka alkoi näkyä joskus puolen välin jälkeen niin, että kyseltiin odotanko. Niin nyt kyseltiin jo ennen kuin 10 viikkoa tuli täyteen (olisko ollu 8+...):eek: Onneksi isomaha alussa ei välttämättä tarkoita isoa masua lopussa :) Itsellä on onneksi ollut joka kerta melko maltillinen, jopa pieni masu,vaikka alku on muuta lupaillutkin :)

täällä törmätty vinoon napaan :D yläreuna noussu ylös? selvästi tuntuu.. mutt alareuna "kadonnu" onks se joku kasvumerkki? eks se tuu sitte ulos kokonaa joskus?

Miunkin napa on kyl muuttanu muotoaan täs raskauden edetessä, mut ei oo viel ainakaan ulos pompsahtannu.

Mulla ei oo vielä yhdestäkään napa kääntynyt. Madaltunut napa on kyllä kaikista ja nytkin vähän, normaalisti tuo on ihan kauhee kraateri johon uppoo kaikki silityslaudasta pieniin kotieläimiin :grin

Takaisin