Masun kasvu ♡

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mimoza
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Me ei olla vielä kerrottu kavereille(niille vähäisille, joita ei muutenkaan koskaan nähdä) Oon myöskin pysyny miehen työpaikasta kaukana.. vasta sitten rakenneultran jälkeen ;) mietin vaan et miten tuon mahan sais piilotettua :D

Nousispa mullakin maha tommoseks sievästi, selväksi! vauvamahaksi :) Nyt näytän vaan lihoneelta, pitää tiukkoja mekkoja pitää, että ees mies ihailis pömppistä :D

Äitini kauhistelee et mites jos sektioo menee niin tatskan paikka.kun ei leikata niide päält.samoin alaseläs kaks ne kyl sillee et epiduraalin saa jos haluan.en taida uskaltaa kyl jos meneeki väärä kohtaa.

Voi mitä masuja! Täällä 15+3 ja lähinnä noussut nuo vähäisetkin läskit "pinnalle" niin että maha näyttää lähinnä siltä että on vähän burgerit maistunut. Kohtu tuntuu edelleen kasvaneena kovana pallona tosi alhaalla, lantioluiden korkeudella niin ettei toivoakaan tavallisista farkuista. Ärsyttävää! Olis ees selkee vauvamaha eeikä tällänen plösö. Oon aina ollut vatsan alueelta hoikka.

Mäki just jenzku mietin tota sun tatskaa, että palautuukohan se hyvin sitte? Niin vaihtelevia vastauksia oon tähän kysymykseen saanu ku joskus miettiny :p Haluisin ison tatskan tohon lantion ni sillä mietin.. Vai pitääkö ootella et muksut tehty :)

Juu en tainu miettiä sitä sillo 2010 :-D saa nähä..venyyhän tatska ihon mukana ja palautuu varmaa jos ns. nätisti saa ittensä kuntoo eikä jää roikkuvaa ihoa jne.mut eka lapsi ja urheilu tausta nii lihakset masus kunnos kyl et pitäs palautua:)

Mulla on pieni tatska ja vähän sivummalla vatsassa, ei menny miksikään raskausaikana ja palautui hyvin :)

Huh, onneksi teillä pienikokoisillakin näkyy noin paljon jo vatsaa. Mulla on ollu jo pari viikkoa (viikolta 13 saakka) selvä isontuma jo valmiiksi isossa mahassa. Oon siis jo ennestään kokoa 44, joten tuo vauveli on kyllä nyt työntänyt läskejä tieltään eteenpäin. En näe enää varpaitani! :D Viedäänkö mut jollain valaannostimella töihin sitten kesäkuussa...??

Härrekuud mamabel88 sun mahalla on kokoa! :o itse kävin tänään ettimässä isompaa vaatetta ku alkaa vanhat topit puristamaan. Sovituskopissa huomasin että kun laihistaa niin alavatsa ei enää "pienene" :P ja voi juma (anteeksi), että voi muija isontua joka paikasta raskausaikana :D kiitos kuuluu suklaalle ja herkulliselle ruualle ja mielettömille mieliteoille :P

Takaisin