Masun kasvu ♡

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mimoza
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täälläkin pikkuhiljaa alkaa masu näkyä, alavatsa on etenkin pyöristynyt ja vyötärö katoaa! Fiilis on lähinnä turvonnut ja muutaman kilon lihonnut (painoa tullut n. 1-1.5kg), vielä vaatteet peittää tän pötsin ja tuskin kukaan arvaa, että olen raskaana. Odottelen innolla kunnon raskausmahaa. <3
16+2
x45j82.jpg

Muokattu viimeksi:
Jenzku92, niimpä näkyy olevan samat viikot! Söpö pömppä sulla♡!ollaan kai saman ikäisiäkin, jos tuo 92 on syntymävuosi?

Mä heräsin aamulla vauvamahan kanssa! Miehen kanssa ihmeteltii kumpua, selkeesti pyöristyy jo ylempää.. ottanu hirveen kasvuspurtin parin päivän aikana! Ihanaa, kohta se näkyy kaikille ♡♡rv 16+5

Laittakaa muutkin masukuvia, niitä on tosi ihana katella ja haaveilla kunnon kummusta!

Liitteet

• 2015-01-29 10.26.27.jpg
    2015-01-29 10.26.27.jpg
    235.8 KB · Katsottu: 149
Tääl ois muistaakseni 15+3, aikasemmin ei oo mitään näkyny mut nyt muutamas päiväs tullu sellanen maha et ei enää voi erehtyy eikä piiloonkaan saa ☺. Täytyy kohta kuva ottaa.

Kiitos :signs001 Tää on niinhassua, kun esikoisesta olin samaa koko luokkaa joskus 30+ viikoilla! Toisaalta lähtöpainoa oli sillon 15kg vähemmän... Tyttöolo on vahvistunut tämän masun myötä, kolmosesta oli ihan saman mallinen, pojista oli matalammalla ja terävämpi.

Takaisin