Masun kasvu ♡

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mimoza
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Zeni, päivän ekat naurut sai aikkaan tuo napaan uppoominen xDD

Mulla maha ihan edessä. Takaant ei uskoisi, että olen raskaana. Napa mulla mennyt ihan sisään ja karvoja kasvaa vatsaan ihan runsaasti. Viikkoja mulla on 19+5. Olen kävelevä plussapallo

Miusta mulla on kans karvasempi koko maha, hyvä etten oo siis ainut :wink:grin

Miullakkii kasvaa karvat ihan urakalla just mahhaan. :D miulla nyt rv 19+3. Pitäs taas päivittää kuva tänne tuosta pallerosta :D

Hei onko teillä ollu sellasta tunnetta niinku joku venyttäis napaa? En tiiä onko ne niitä harjotussupistuksia vai kuuluuko kasvuun? :D hassu tunne..

Ei ole onneks karvoja enempää :). Tänään oli taas neuvola, sf-mitta 18.. Joskus sit kuvaa laitan kunhan masu kasvaa ;)

Täälläkin on jo jonkun aikaa kehittynyt masuun untuvaista karvapeitettä! :D

Mä meinasin aamupuolella kommentoida että mitä ei mulle ainakaan ole mitään karvoja ruvennut mahaan kasvaan... no onneks en kommentoinu, hiihtolenkin jälkeen kun kävin suihkussa niin ennen kun otin pyyhkeen niin katoin peilistä että jösses mikä mun mahaa vaivaa.... Kauheet karvat! :D ahhhaaa! Mies sano että letitetäänkä ne. :D

Hei onko teillä ollu sellasta tunnetta niinku joku venyttäis napaa? En tiiä onko ne niitä harjotussupistuksia vai kuuluuko kasvuun? :D hassu tunne..
Joo mulla tunne että joku vetää napaa,sisään kokoajan. Etenkin jos on tullu syötyä jotain ruokaa mistä masun asukki pitää

Pörtsä miulla tullu molemmissa ekoissaki, ja niistä tullu tyttöjä :D

Takaisin