Masun kasvu ♡

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mimoza
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mustaki tuntuu että ihan vuorokauden sisällä on maha pullahtanu näkyviin :) valitettavasti ei ole kuvaa laittaa, mutta aika samalta se näyttää ku helmimerillä :) Hauskaa!

Musta on ihana katsella näitä laittamianne kuvia.
Omasta mielestäni masu ei oikeastaan ole vielä kasvanyt mutta muutama kaveri ja mies taas että sieltähän se kivasti jo näkyy. Itsellä kun tuossa mahan seudulla oli muutenkin jotain ylimääräistä niin ei osaa samalla tavalla katsella. Tätä masun kasvua kun odottelee jo kiivaasti ja sen että alkaisi tuntea niitä liikkeitä....

Mä en kans osaa katsoa mahaani sillä tavalla että vielä siitä huomaisin onko vauvamasua vai pelkkää turvotusta, mulla myös mahassa muutenkin vähän ylimääräistä... Eilen illalla oli kyllä maha sen verran pallo, että en tiedä voiko ihan pelkästään turvotusta syyttää..

Mulla oli kans eilen oikea kunnon pallo! Mutta tänään se on enää ollut sellanen suht normaali, joten syytän eilisestä turvotusta ;)

Ihania massuja...
Mulla on kahdesta edellisestä tuota löllöä tuossa niin maha on vain läski..
Kohtu kyllä tuntuu, mä veikkaan että viikoilla 15-16 alkais näkyy, kuten kakkosestakin...

mimoza, mulla on samat viikot ku sulla ja tuntuu että nyt parin päivän sisällä on maa pullahtanut esille. Isäntä on samaa mieltä. Tuntuu hassulta että näin yhtäkkiä tuplaantuu melkein :)
koitan laitella kuvaakin, kunhan muistan ottaa..

Joo hassuu kyllä miten se tekee tommosen pyrähdyksen. :D en oo vielä ees kertonu kaikille työkavereille, mut eilen kyllä oli tosi hankalaa peitellä tota enää. :)

Minulla olematon vatsa, koska se tulee! T. Näytän kärsivän nälkäkuolemalta ja viikkoja 14+1

Mä olen vieläkin sitä mieltä että mun maha näyttää vaan pelkästään läskiltä, niinkuin aiemminkin... :D Nyt 16+1.

Oho, onpas teillä jo isot mahat. Mulla on vielä varsin pieni. Isälle näytin eilen skypen kanssa, ja se totesi, että "pelkkää kuvittelua koko maha vielä!" (se siis tosiaan raskaus, siitä tuleva ukki on ylettömän innoissaan. no, ehkä ihan hyvä noiden työhaastattelukuvioiden kannalta...

Takaisin