Masun kasvu ♡

Mulla viikot 11+4, eikä kyllä huomaa mitään eroa. En ees ite huomaa, että kohtu näkyisi tai tuntuisi. jotenkin tuntuu uskomattomalta, että teillä joillain on jo selvä raskausmaha pari viikkoa mua edellä. Tosin neuvolan täti sanoi, että oon niin pitkä, ettei mahasta välttämättä tule kovin iso. se voisi olla valmiiksi paskan selän pelastus. Oon myös edelleen työnhaussa, joten sinänsäkin hyvä, mitä kauemmin asiaa ei huomaa. Vaikka usko työnsaantiin oniin tässä vuoden varrella mennyt. Ultraan vielä viikko.
 
Miullakin näkyy jo ihan selvä maha, tosin oon kyl aina ollu hoikka. Laitan kuvan, kunhan kerkiän. Tänään rv 14+2, tuntuu ihan uskomattomalta! :smiley-bounce012
 
onko nää teillä milloin tulleet esiin? Alkaa jo tulla sellanen olo, että kasvaakohan mulla siellä kukaan, kun näitä katselee. Järjellä toki tiedän, että se masun näkyminen riippuu ihan yksilöstä.
 
onko nää teillä milloin tulleet esiin? Alkaa jo tulla sellanen olo, että kasvaakohan mulla siellä kukaan, kun näitä katselee. Järjellä toki tiedän, että se masun näkyminen riippuu ihan yksilöstä.
Mulla tuli esikoisesta esille rv20 jälkeen, mutta sitten kasvoikin ihan yhtäkkiä palloksi :) Pienen ja olemattoman mahan kanssa on niin paljon helpompi olla, vaikka muistan että esikoista oottaessa stressasin kun ei heti näkynyt :)
 
Lemmy, onhan se joo helpompaa ja koska mulla on selkäongelmia niin parempi, ettei kovin pian kasvaiskaan. Ja vaatteissakin on hyvä, ettei oo mitään ongelmaa vielä. Vähän vaan hassulta tuntuu, kun alamaha on ihan kuopalla ja toisilla tällasia. Pääsen niin myöhällä sinne ultraankin. Muita oireita on kyllä ollut ihan riittämiin.
 
Onkos kellään ensimmäistään odottavalla maha vielä näkyvissä? Itselläni ei ainakaan mitään vielä huomaa/tunnu, mitä nyt jotkut housut vähän kiristää. En tosin ole myöskään mikään kovin hoikka eli vähän löytyy jo ennestäänkn tuota mahamakkaraa.
 
Mulle ei oo enään vko 6 mahtunut mun farkut lökäreissä mennään. Mä tahtoisin sellaiset lappuhaalarit ittelleni. Mulla on ongelmana vaateiden kanssa se että olen todella lyhyt ja muutenkin ollut pieni kokoinen, Eli s koko liian pieni m liian iso.
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    571.5 KB · Katsottu: 105
Muokattu viimeksi:
MiisaS itellä kans eka tulos ja pikkusen muuteki mahaa ni ei juurikaan ole mitään muuta kuin turvotusmaha, pieni kohouma tuntuu kun painelee mahaa. Viikkoja 11+6
 
Miullakkii esikoisesta rupes näkymmään vasta rv 20. Että ei oo hättää jos ei vielä näy :)nyt on kolmas tuloillaan.
 
Minulle pullahti jostain sievä kumpu joulun jälkeen. :) 13+4 on tänään ja töissä sanoivat että alkaa jo huomaamaan. Itsestäni masu tuntuu jo hirmu isolta, kun olen tottunut siihen että se on litteä, vaikka en muuten laiha olekaan. :) Mulla on lyhyt selkä, joten varmaan vaikuttaa sekin.
 
Esikoista odotetaan ja maha on kyllä pullahtanut esiin. Hieman on ylipainoa normaalisti, mutta se on jakautunut niin tasaisesti, että vaikea tuota palloa tossa edessä on enää peitellä:):) normihousut ei oo mahtunu aikoihin, mutta vielä en ole mammahousuja käyttänyt, mammaleggareilla ja tunikoilla menty.. Kun tuntuu, että ne mammahousut enemmänkin korostaa mahaa, kun vielä tähän asti yrittänyt vähän piilotella. Keskiviikkona takaisin töihin, saas nähdä kuinka nopeasti joku kehtaa sanoa jotain:D ja siis rv14+1 menossa.
 
Mulla esikoisesta tuli näkyviin tosi aikasin ja nyt 11+5 ei mitään havaittavissa. Siin mielessä kyl hyvä et ei vielä oo tullu esiin ku viimeks mulla oli niin iso maha et oli tosi hankala olla ja selkä vaivas ja kylkiluitten kohalta särki. Oli kyl iso vauvaki. Oon aika lyhyt ja normaalipainonen muuten.
 
Mut täs varmaa käy nit sillee et se sit tulee esiin iha yhtäkkii, ehkä jo ens viikol ☺. Enkä kyl oo niin pitkälläkää ku moni teistä.
 
Täällä tuommonen 13+4 :Heartred todella nopeasti tullu esiin vaikka edellisestä raskaudesta 3 vuotta ja olin saanu itteni jo hyvään kuntoon. Vaikuttaa tosin se että oon niin lyhyt. Ekasta alkoi näkyä joskus 18+ kunnolla..
 

Liitteet

  • 1420308796879.jpg
    1420308796879.jpg
    45.8 KB · Katsottu: 170
Takaisin
Top