Masun kasvu ♡

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mimoza
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt mä sen maailman ihanimman äitiysvaatekaupan löysin!!! Asos.com...että oli hienoja ja pitihä se sit tilailla.. ei tuu varmana jokaisella samanlaisia vastaan eikä näyttäny sellasilta tantta-mamma-vaatteilta. :D saapi nähä ku tulee paketti, onko laadultaan millasia.. oli niin halpoja.. farkut ja paita 35e eikä edes postikuluja. Ainaskii positiivisia kokemuksia luin netistä paljon.

Mulla ei ollu esikoisesta vaatteiden kans ongelmia, mutta kengät, argh! Mun jalat turpos ja kengän koko kasvoi yhdellä...mitkään popot ei menny jalkaa loppuraskaudessa eikä sen jälkeenkään!

Mimoza: mulla on yks käytettynä ostettu asoksen mekko ja se on ainakin hyvä laadultaan. Kattelin itekin sieltä vaatteita nyt, mutta vielä en oo tilannut.

Tiiättekö mua alko just ahdistaan kun en kohta enää mahu tähän mun ihanaan OnePieceen... :D

MiisaS noin mäki aattelin ennenkun törmäsin näihin Asosin mammavaatteisiin.. ;) oikein odotan et tulevat postissa! Mäki tilasin sellaset farkut mistä ei kyl taatusti edes tajuu et on mammahousut jos käyttäs vaik raskauden jälkeenki :D

Mä en löytäny asokselta sitä mammaosiota :eek:

muok; löysinpäs! Ihania vaatteita!!

Muokattu viimeksi:
Onpa somat massut kaikilla!

Omaa on vielä litteä kuin pannukakku, ei mitään näytettävää, ei edes turvotusta. Ehkä se tässä parin viikon sisään.. Nyt 10+4.

Onpas teillä jo hienoja masuja :)! Itselläni on semmoinen pieni alavatsa-pömppä, joka on iltasella isompi ja aamuisella pienempi. Normihousut menee vielä. Raskausviikkoja mulla nyt tasan 14 ja kovasti odotan milloin alkaa maha kunnolla kasvaa. Liitoskipuja on nyt alkanut tulla, että ehkä se tästä :).

Muokattu viimeksi:
Täällä odotellaan kovasti et koska alkaa kasvamaan. Esikoisesta näkys jo aikasemmin ja oon kuullu et toisesta näkyis yleensä vielä aikasemmin mut eipä mun kohal pidä paikkaas. Pystytteks te vielä nukkuu selällään? Mä oon aina tykänny selälleen nukkua mut nyt jotenki painaa niin kovin et ei pysty. Mahtaisko kohtu olla sen verran takana nyt et johtuis siitä, ja siks ei mahakaan vielä näy... Viime raskaudes pystyin hyvin nukkuu selälteen ja vielä aika pitkällekki.

Mulla kans selällään nukkuminen aiheuttaa semmoista painontunnetta, ei nyt varsinaisesti satu, mutta silti kyljellään on kivempi :). Mä olen oikeasti aika ihmeissäni, miten monella on jo ihan selkeä raskausmaha, kun itsellä ei vielä oikein mitään pikkupömppistä suurempaa, vaikka raskausviikkoja enemmän. Onneksi np-ultran mukaan vauva vastasi viikkoja oikein hyvin. Kohdun suunta varmaan vaikuttaa. Mun menkkakivut tuntuivat aina selänpuolella, että varmaan kohtu sinne suuntaan kallellaan.

Sinuski, juu mullaki aina tuntus menkkakivut ainostaa selän puolel et kait se varmaa jotenki sihe kohdun asentoon liittyy! Mulla vasta maanantaina eka ultra et saan tietää varmast kasvaako tuolla ketään o_O. Luulis ainaki oireitten perusteella vaikka ei ulospäin näykkään. Paino kyllä noussu mut johtuu ihan liiasta syömisestä!

Mulla taaksepäin kallistunu ja vatsakivut menkkojen aikaan ihan _järkyttävät_.. luin jostain et taakse päin kallistunu kohtu aiheuttaa raskaana oleville enemmän paineen tunnetta ja selkäkipuja. Tiedä sitten. Kun kävin varhaisultrassa oli hankalampaa ultrata sen takia :eek:

Takaisin