Masun kasvu ♡

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mimoza
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ruumiinrakenne vaikuttaa niin kovin! Jos on esim pitkäselkäinen, pysyy vauva piilossa. Pitkä kaveri odotti kaksosia,eikä masua näkynyt puolessa välissä juuri ollenkaan..

Mä oon 158,5 ja 57 kg niin varmaan siks mul ainaki näkyy jo:rolleyes:

En Sinuski sinuna huolehtisi :) Täällä ei ole nähtävissä edes tuollaista mahaa kuin sulla. Ei viitti edes kuvaa laittaa kun ei ole mitään näytettävää...

Miulla enimmäksseen tuossa mahalla tuota löllöö mitä kohtu työnttää ulospäin ni siks jo tuommonen pallo :D

Miä oon 155 ja 46kg :D tai ehkäpä jo muutaman kilon enemmän, ei uskalla vaa'alle astua :D

Mullakaan ei näy vielä maha pahemmin, paitsi iltaturvotuksen kanssa. Jos sitä nyt sivusta katsoo, on se tosiaan erimallinen kuin mahamakkarat, mutta pieni on vielä maha. Sinänsä kyllä hyvä toki, että helmikuussa varmaan vasta on se työhaastattelu ja siihen asti saisi pysyä piilossa. Mutta kyllä silti tekis mieli jo saada se isompi maha, tuntuis jotenkin enemmän siltä, että on raskaana.

Haha, mä en edes kehtaa laitella kuvaa. Esikoisesta jäänyt vähän löysää tohon mahan päälle, niin sitähän se maha sit pitkälti on, eikä mitään vauvamasua. :grin Itse kyllä tuntenut jo jonkin aikaa mahallaan makoillessa kovan palluran alavatsalla, eli siellä se kasvaa. :)

Miulla on ihan viikon sisällä alkanut työntyä tuo alamaha selkeemmin esille.. Farkun nappikaan ei meinaa enää mennä kunnolla kiinni. Ainahan mulla on pieni kumpare vatsalla ollut, en siis mikään pyykkilautavatsa ole ikinä ollu! Viikot ultran mukaan tänään 12+6.

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    728.4 KB · Katsottu: 198
Mä en oikein tiedä että onko tämä mun maha raskausmahaa vai pelkkää turvotusta, mutta selkeesti on erimallinen kuin ennen. En nyt ole vielä ruvennut kuvailemaan... Viikkoja nyt 14+5.

Ensimmäistä ootellaa. Oon lyhyt ja hoikka, myös lyhyt selkä, mutta viikolla 13 ei vielä mitään merkkejä mahan kasvusta. Alussa turvotus teki vatsasta pallon, mut nyt viikkojen edetessä turvotuskin hävinny.
Toisaalta ois kiva ku vois jo fiilistellä mahaa, toisaalta taas kiva kun voi kulkea normihousuissa.

Saisi kyllä alkaa jo näkymään enemmän että tulisi vielä todellisempi olo että tosiaankin olen raskaana. Nyt kun ei ole huono olo ihan 24/7 niin tuntuu että en olisi edes raskaana. Pitäis kai vaan nauttia kun ei ihan koko aikaa okseta.. :D

aamulla heräsin.. tuntu oudon isolta maha.. tää otettu päivällä klo 12.
outoa ku mahaa ei oikeestaa ollu ennem raskautta ja tää eka lapsi??:o viikko 15 alko tänäää :) kai se kohtu sitte päättää nousta sieltä ??

Liitteet

• IMG_20150108_105945.jpg
    IMG_20150108_105945.jpg
    551.5 KB · Katsottu: 187
helmimeri tuossahan on jo todella sievästi erottuva vauvamaha! :) Oon yhdeltä jos toiseltakin sivustolta ("milloin raskaus alkaa näkyä" -haun tuloksia selaillessa) lukenut että juuri yhdessä yössä maha on useilla pompsahtanut esiin.

Takaisin