Masun kasvu ♡

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mimoza
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No mä otin eilen pitkästä aikaa masukuvan. 30+1 ja mun mielestä maha ei oo iso. Edellisestä oli paljon isompi näillä viikoilla. Eli kai se on sit vaan yksilöllistä. Tosin mulla oli neuvolassa paino taas tippunut vaikka tuntuu että syön kokoajan :/
Mul on kuitenkin painoa yli 100kg ja pituutta 162cm "selkäsuorana" eli ei vauva ilman ravintoa jää, ja otan vitamiinit ja e-epat ja muut ravintolisät eli sen puolesta kaikki on ok.. Katotaan saanko kuvaa lisättyä :)
Kolmas muokkaus toden sanoo ?

[url=http://aijaa.com/yqooM2][/URL]

http://aijaa.com/yqooM2

url]
31+1 edestä ja sivulta

Siskoo sano eilen mun mahasta että aivan järkyttävän kokonen, oksettava" ja nauro päälle :meh: mun mielestä tää sais olla isompi niin ettei kellekkään jäisi epäselväksi että oon raskaana :joyful:
siskolla itellä on kaks likkaa ja sano ettei sillä oo ollut näin isoa mahaa mihnää vaihees. Kai se oma maha ei vaan tunnu niin isolta, kun sen kans on päivät pitkät eikä niin huomaa sitä kasvua o_O

Samaa mieltä tosta vikasta , mun mielestä mun maha on näkyvä mutta ei iso (ku kattoo alaspäi ni ei se nii isolta näytä :P ) , mut meeppä peilin eteen ni JUMANTSUIKKA MIKÄ JYTKY!!! :D

ImageUploadedByVau Foorumi1432549252.430437.jpg
Kuva näyttää samalta kuin pari viikkoa sitten, mutta tuo maha tuntuu jo tuplasti suuremmalta. Ihan kuin se ois kasvanu parissa päivässä valtavasti eikä mun kroppa ole ehtinyt sopeutua.

Katsoin täs mun maha kuvia niin 10päivää sitten tää pallo oli paljon ylempänä. Nyt se näyttää siltä että tipahtaa :nailbiting:

Ihana masu Maiju (:

Laittelen itsekin kuvaa päivältä 36 + 0. Painoa tullut 15 kg!

Jospa muutkin innostuisivat pitkästä aikaa jakamaan ihanat palleromasukuvansa meidän kanssa, näillä viikoilla alkaa olla huikeita masuja kaikilla (:

Liitteet

• Masu36.jpg
    Masu36.jpg
    161 KB · Katsottu: 112
Haluaisin laittaa mutta ei riitä kärsivällisyys yrittää muuttaa kuvan kokoa niin pieneks, en todellakaan oo mikään tietokoneihminen, yhden kuvan jotenki sain pienennettyä mut ei muistia että miten sen tein:banghead:

Wow, Helmeri miten iso ja ihana masu! (: Muistanko oikein toisesta ketjusta, että sulla huitelee sf-mitta omilla radoillaan käyrien yläpuolella?

SeEnsimmäinen, näin saat kuvan nopeasti pienennettyä: klikkaa kuvaa hiiren oikealla näppäimellä ja "Avaa sovelluksessa -> Paint". Paintissa klikkaa vasemmalla ylhäällä "Muuta kokoa" -> valitse "Kuvapisteet" -> laita "1024" pysty- tai vaaka-kohtaan, kummassa on alunperin isompi lukema. -> Paina "OK" ja tallenna kuva. Kuva kannattaa tallentaa eri nimellä, ettei myös alkuperäinen kuva pienene.

Wow, Helmeri miten iso ja ihana masu! (: Muistanko oikein toisesta ketjusta, että sulla huitelee sf-mitta omilla radoillaan käyrien yläpuolella?

Oikein muistat, tiistaina oli 37cm. Tuon takia on se lähete äippäpolillekin kun vaavi on ultrattukin isoksi (35+2 3200g). Viikolla 30 pomppasi tuo sf yläkäyrän yläpuolelle ja siellä on pysynyt.

Oikein muistat, tiistaina oli 37cm. Tuon takia on se lähete äippäpolillekin kun vaavi on ultrattukin isoksi (35+2 3200g). Viikolla 30 pomppasi tuo sf yläkäyrän yläpuolelle ja siellä on pysynyt.

Meillä taitaa olla sama laskettu aika (7.7.?) ja mulla oli tiistaina sf-mitta 31 cm. Onpa iso ero! En tiedä, mitkä tunteet sulla on tuosta sun mitasta, mutta omaan korvaan kuulostaa hyvältä ja turvalliselta kun on jo noin hyvänkokoinen vauva (: Jos se ei vaan merkkaa mitään sen kummempaa ja tuskin merkkaa. Isommat ihmiset saa isompia vauvoja. Itse olen 152 cm ja varmaan halkeaisin jos ois noin iso vauva tulossa, mutta kääntöpuolena jonkin verran huolettaa jos mulle tulee minivauva. Ensi viikolla päästään kokoarvioon, jes.

Takaisin