Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla oli alkuperäinen la 23.6 mutta lääkäri siirsi ekassa ultrassa kun oli "niin pieni sikiö". Muutenhan tässä ei huoleta kuin synnytys, esikoinen tulossa ja iso koko pelottaa. Isohan toki olen itsekin, 174cm pituutta enkä mikään kukkakeppi. Sokerit siis testattu kahteen kertaan eikä niissä mitään ole ollut, geeniperimä vissiin pukkaa isoa vauvaa. Tukala olo vaan alkaa olla tän pakin kanssa. :/Meillä taitaa olla sama laskettu aika (7.7.?) ja mulla oli tiistaina sf-mitta 31 cm. Onpa iso ero! En tiedä, mitkä tunteet sulla on tuosta sun mitasta, mutta omaan korvaan kuulostaa hyvältä ja turvalliselta kun on jo noin hyvänkokoinen vauva[/SIZE]
Toisaalta ymmärrän sen taas juurikin siksi että en itse ainakaan halua kaikkea julkistaa niin että se on kaikkien näkyvissä.. Synnytystarinatkin ovat hyvin intiimeitä asioitaMäkää en tykkää et kirjotellaan salaisella puolella ku sit ei pääse urkkimaan muiden synnytystarinoita Niitä en oo kylläkseni vielä päässyt lukemaan kun ovat jokainen niin erilaisia