Masun kasvu ♡

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mimoza
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siis mä lataan aijaa piste comiin ja otan sieltä foorumiversion osoitteen copypastella ja sit kun kirjotan tänne niin lisään linkkinä kirjoituksen joukkoon.

Sovelluksella puhelimella tai tabletilla jos laittaa ni ei tarvii ite pienennellä, sovelluksessa vaan valitaan koko.. (Ja mie julkasen vaan salaisella puolella ;), kattelin muuten btw. muun kuisia ryhmiä et ei siel juurikaan edes julkisella kirjoitella, vaan kaikki tuntuu olevan salaisella puolella)

Must se on jotenkin kurja et yleisillä puolilla ei kirjoitella. Kaikki ei tykkää tulla "sisäpiiripuolelle" ja molemmille ei jaksa samoja kirjottaa.
Must olis kiva jos menis vaikka niin että julkinen puolikin olis vaan kirjautuneille ja odotusryhmiä pääsis lukemaan vaan kirjautuneena.

Mäkää en tykkää et kirjotellaan salaisella puolella ku sit ei pääse urkkimaan muiden synnytystarinoita :smiley-ashamed005 Niitä en oo kylläkseni vielä päässyt lukemaan kun ovat jokainen niin erilaisia:smiley-bounce012

Meillä taitaa olla sama laskettu aika (7.7.?) ja mulla oli tiistaina sf-mitta 31 cm. Onpa iso ero! En tiedä, mitkä tunteet sulla on tuosta sun mitasta, mutta omaan korvaan kuulostaa hyvältä ja turvalliselta kun on jo noin hyvänkokoinen vauva[/SIZE]
Mulla oli alkuperäinen la 23.6 mutta lääkäri siirsi ekassa ultrassa kun oli "niin pieni sikiö". Muutenhan tässä ei huoleta kuin synnytys, esikoinen tulossa ja iso koko pelottaa. Isohan toki olen itsekin, 174cm pituutta enkä mikään kukkakeppi. Sokerit siis testattu kahteen kertaan eikä niissä mitään ole ollut, geeniperimä vissiin pukkaa isoa vauvaa. Tukala olo vaan alkaa olla tän pakin kanssa. :/

Mäkää en tykkää et kirjotellaan salaisella puolella ku sit ei pääse urkkimaan muiden synnytystarinoita :smiley-ashamed005 Niitä en oo kylläkseni vielä päässyt lukemaan kun ovat jokainen niin erilaisia:smiley-bounce012
Toisaalta ymmärrän sen taas juurikin siksi että en itse ainakaan halua kaikkea julkistaa niin että se on kaikkien näkyvissä.. Synnytystarinatkin ovat hyvin intiimeitä asioita

Totta tuo, mutta jos anonyymina kirjottaa..:smiley-ashamed005

cee5cf049f3315bc81a534ad60609bed

Rv 35+1 huonosti näkyy kun toppi ja tausta saman väriset

Kivaa kun tuli kuvia tänne julkiselle puolellekin. Moneen kertaan ollut kullanarvoista kun on saanut käydä muilla palstoilla lukemassa julkisella puolella jos on ollut jotain mieltä askarruttavaa, joten kannatan julkista kirjoittamista, onhan meillä nimimerkki suojana (:

Kauniita masuja! Nyt on mukavaa kun on lämmintä eikä tarvitse laittaa paksuja tamineita peittämään mahaa. Ulkona saa kävellä hymyssä suin ja ylpeänä omasta massusta (:

37. Raskausviikko käynnistyi, rv 36+0! Sf mitta pysynyt parinviikon takaisesta neuvolasta samana ja johtuu siitä, että vauva kuulemma lakeutunut alas lähtökuoppiin.. Vielä en itse huomaa masun laskeutumista edes kuvia vertaamalla.. ehkä se tapahtuu niin pikkuhiljaa :)
20150613_115430.png

Nyt huijasin, luulin että on sunnuntai :D kuva on siis 35+4 :P

Kiitos aiarana , ylpeenä kannan suuren suurta masuani..:smiley-ashamed005

Ihana nähä muitakin isoja masuja, kun tottunut omaansa vaan ihmettelemään. Tänään 35+0 ja otin omalle puhelimelle muiston myös tän hetkisestä tilanteesta. En osaa tähän saumaan omaa masukuvaa tänne liittää, mut onhan täs viikkoja jälellä, jos joku päivä jaksais perehtyä.

Takaisin