Masun kasvu ♡

Tuon Owenin maha on huikea! Roikkuuko maha reisien päällä istuessa? :)

Joo siis mun on pakko istua niin, et maha mahtuu tippumaan jalkojen väliin, kumartuminenkin on vaihtunut syvään haarakyykkyyn :grin:meh: Tää painaa jo ihan hitokseen, ja öisinkin kun kääntää kylkeä, niin maha pitää oikeesti nostaa mukaan, kun ei tossa tunnu olevan sivuilla mitään "kiinnikkeitä", et kroppa tois mahan mukanaan..
 
Tääl kans joutuu nostamaan mahan mukaan kun vaihtaa asentoa sängyssä. Siksi tuleekin nukuttua mahd.pitkään samalla kyljellä ja siitähän ei seuraa muuta kuin kipeitä paikkoja ja ketutusta:facepalm:

Yks keino millä yritän helpottaa sitä on et nukun lähes puoli-istuvassa asennossa mutta yöllä valuu alaspäin väkisillä .. tuo asento alunperin närästyksen takia..:meh:
 
Mun masu rösähti illalla. Sängyssä makoilin ja yhtäkkiä kuului poksahtava ääni ja kiljaisin ääneen kivusta.. koko illan oli alavatsa todella hellänä ja aamulla huomasin, että masu roikkuu entiseen nähden! Yläosaan tuli paljon tilaa, mukavampi hengittää, kun vauvan peppu siirtyi alemmas navan tienoille kylkiluiden alta! :))
 

Liitteet

  • 20150625_192613.png
    20150625_192613.png
    557.1 KB · Katsottu: 126
Mun masu rösähti illalla. Sängyssä makoilin ja yhtäkkiä kuului poksahtava ääni ja kiljaisin ääneen kivusta.. koko illan oli alavatsa todella hellänä ja aamulla huomasin, että masu roikkuu entiseen nähden! Yläosaan tuli paljon tilaa, mukavampi hengittää, kun vauvan peppu siirtyi alemmas navan tienoille kylkiluiden alta! :))

Aivan samoilla päivillä myös meillä laskeuduttiin, mahtuu kunnolla painelee ylävatsaa eikä peppu tunnu enää käsiin. Vauva vaihtoi myös puolta, oikealta vasemmalle. Nyt tuntuu pylly vasemmalla vähän napaa korkeammalla.
 
Mä luulin että mun masu muistuttaa muumin päätä mutta owen' kyl se on sun masu aika muumi! :)
 
On kyllä pienemmän näkönen reilusti :eek: onks toi muuten hooämmän paita? Näyttää samalta ku mikä mulla on päällä at the moment :P
 
Joo on! Voi olla että jää tuosta rintojen ja mahan välistä vähän ilmaan tuo paita niin ei korosta niin mahaa. Mutta silti! Sf-mitta oli vähän pienempi eilisessä mittauksessa (verrattuna viikkoa aiempaan). Onkohan se lantioon menny piiloon? ei kai se muualle mahdu :D
 
Mulla kans tuntuu ja näyttää omasta mielestä että tää maha olis pienentynyt parin viikon aikana :eek: sf mitta on kummiskin kasvanut normaalisti.
 
Takaisin
Top