Masun kasvu ♡

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mimoza
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
a3e4903b5fd1ecc264112f19f377a368

Nyt siis onnistuin! 22+4 siis ;) tekniikan ihmelapsi täällä...

Nytkö se kasvu muka jo pysähtyisi :D?! Mullakin ilmeisesti viime viikon ehkä kaks aika lailla kasvanu, kun miehen ukkikin nyt joka aamu toteaa, että kyllä kasvaa silmissä :) Ja välillä iteki huomaa sen eron, mutta en jotenki niin paljoa ite kiinnitä ehkä huomiota kasvuun enää. Ehkä kohta, kun pääsee omaan kotiin ja voi taas tepastella vähemmässä kuteissa ja alasti :D Nyt siis vko 25+3?

Munki maha on alkanut vihdoin vähän kasvaa ylemmäs! Ei siitä taida koskaan tommosta somaa pyöreetä palloa tulla, mutta ainaki kasvaa muuallekin ku alaviistoon :D

Mun sisko on todennut, että mun maha on kasvanut ihan hirveesti. :D
Ite en oo sillain kiinnittänyt siihen huomiota, ku mun mielestä mulla on normaalistikin iso vatsa (tai siltä se miusta ainakin on aina näyttänyt/tuntunut), mutta kyllä mä nyt ehkä rupeen itekin huomaamaan, et kyllä se on aika paljon tainnu kasvaa tässä raskauden aikana, ko alkaa maha ohittaa rinnat, ja peittää muita ruumiinosia, niin, ettei niitä kunnolla enää näe. :P

Sellanen pallomaha on söpö, mutta mullakaan ei sellasta oo, ja saa nähä tuleekokaan olleskaan.

Hehh hiiret hyppii täällä pöydillä kun kissa on poissa, eli pöllin mieheltä t-paidan unipaidaksi, että olis mukava olla. No kuka käski rakastua S-M koon mieheen, joka suosii tyköistuvia paitoja :D
image.jpg

Eikä piti vielä tulla lisäämään, että mun napa on vihdoin alkanu myös (mikä on syventymisen vastakohta :bored:?) no, tekemään sitä kuitenki :D Tökkäsin sormella äsken ja hoksasin, että olihan tuo ennen syvempi. Kai se masu siis kasvaa :D

Muokattu viimeksi:
Jep mie oon kans tarkkaillu napaa, aina ollu semmone mukavan "syvä", ei o enää o.O en todellakaan halua että se plumpsahtaa ulkopuolelle , omaan silmään näyttää KAMALALTA :( (ennen olin kade ihmisille joilla ulospäin napa, luulin että se on merkki laihuudesta xD )

Mulla ei enään napaa juuri olekaan, sellainen tasainen tällä hetkellä. Viime kerralla pullahti ulkopuolelle, muuta palautui kivasti sinne syvälle takaisin synnytyksen jälkeen. Todennäköisesti siis taas pullahtaa tuolta ennemmin tai myöhemmin.

Aubrey.. :D minuu vaan nii huvittaa toi sun "mahakriiseilys" :D kyllä, olet jo hyvää matkaa yli puolen välin ja kohta vikalla kolmanneksella KYLLÄ, sinun mahasi kasvaa.. ;D ;D

Lolamon, Hahaha no joooo ei se ehkä ihan mee jakeluun meikäläisellä :D

Kerroinko jo jossain ketjussa, että otin vahingossa xl -koon paidan sovariin (olen siis s- kokoa) niin hyvinhän tuo täytty :D Oli pakko tietty kokeilla, ku kerran sinne asti sen raahasin. Kyllä nauratti :p

Ps. Leikkasin tänään varpaan kynnet. En enää seuraavalla kerralla leikkaa, saa joku muu tehä sen mulle. Jäi lakatki laittamatta ku puhisutti niin :p

Täällä maha kasvaa kyllä. Mutta jotenkin on niin kiinteän kompakti että välillä ihan unohtaa sen olemassaolon.

Takaisin