Masun kasvu ♡

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mimoza
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on vieläki kaikista pienin :D Nyt siitä kyllä tulee jo kommentteja mut pieni silti :D Ja huuups, painoa tullut 7kg ja 20+0 :D Ja kaikki toi 2 kuukaudessa... Neuvolantäti varmasti nalkuttaa :D

Mä vaan rakastan tuijotella näitä masuja....♡♡♡ Ihanat vauvamasut...♡♡♡ Varmaan vähän hormonit sekasin.. :D Omaa vauvamasua tulijoitellut ja ihmetellyt jo varmaan vähän liikaakin :D

Hauska katella puhelimesta ekoja kuvia, kun alko ottaa! Sillon oltiin molemmat sitä mieltä, että näkyypä tuo pömppis jo hyvin, no nyt ainaki näkyy! :D Vko 23+5 :)

Paitsi vielähän mä oon tällä ihan pokkana tosiaan kieltänyt olevani raskaana :p

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    155.4 KB · Katsottu: 120
Pörtsä mul on melkeen saman värinen seinävaate.
Aubrey, meneekö se oikeesti läpi? Siis et imiset uskoo kun sanot? =D
Kaikilla on ihania masuja.. Mul on iphone odottamassa, mut mun simkortti ei mee siihen ja kännyssä on supersurkee kamera.. jos huomenna saisin uuden kortin haettuu samalla kun meen kirpulle ettii söpöjä mekkoja ja leggareita ja potkupukuja <3

Aubrey, ei tota kyllä paljon enää peitellä tai väitetä liialliseks pullansyönniks.. ;D
Kaunis maha. :) mutta tolloja ne ketkä uskoo sun väittävän ettet oo raskaana. ;D

mulla on yks työpaidoista sellanen, mikä ei laskeudu tohon päälle, eli hyvällä tahdolla vois kuvitella, ettei se oo ihan ilmiselvä :D Mut jos en onnistu haalii itelleni kunnon essua (musta vielä, onneks) ni sellanen puolikas essu ku peittää vaan lantiosta alaspäin korostaa aika hyvin.. Ja kokonaisessakin tuppaa se solmu aina matkaamaan joko masun ylle tai alle, ne on ne piuhat liian pitkät mulle solmittavaks vaan taakse :p Että jos esimieheen joskus vaavin kanssa törmäisin, ni kyllä se varmaan ajattelis että Jep jep pitiki tuota uskoo :p Sikälikin hyvä, kun muutetaan pois ;)

Pakko tulla nyt päivittämään: kyllä loi esimies tänään sellasen katseen mun mahaan, ettei erehtyy voinu :D Tiukka teepparipäivä siis tänään, hitto ku ei joka päivä jaksa tota löysdmpääkään pestä :D

Viime viikolla ensimmäinen asiakas uskalsi jo kysyä "..taidat odottaa vauvaa..??" Ja ehkä tämä kumpu tosiaan on jo vähän erinäköinen kuin mitä pelkästä lihomisesta tulisi :)

ImageUploadedByVau Foorumi1425969622.439795.jpg
Kuva siis viikon vanha...

Miultaki töissä pari hyyppää kysyny et ootanko, myöskin jotkut puhuneet vihjailevasti hakeakseen varmistusta epäilykseensä kysymättä kuitenkaan suoraan asiasta (jos olenkin vain lihonut ;DD) .
Kyl toi maha on jo ihan jäätävä :D tohon kun on tullut muutama lisäkilo ja sit jo mukavan kokoinen raskausvatsa .. mammutiksi olen alkanu itteeni kutsua, lauleskelin myös tänään rölli-teemasesti "tässä tulee hirrmuinen läski..." :D

Voishan se olla myöski tässä tulee hirmuinen kölli :) sitä sanaa tääl ainaki käytetää isosta mahasta ;)

Oltiin eilen syömässä miehen perheen kanssa ja jälkkäribuffassa pohdiskelin mitä ottais, ni joku mies siinä, että Älä mieti ku otat vaan, sinähän syöt nyt kahen edestä. Vitsi että häkellyin, en oo yhtään tottunu, että raskaus näkyy ulospäin :D Sain mä siihen todettua, että taitaapa olla juu ainoo kerta kun kumppani kehottaa syömään vähän lisää.

Mutta kait se näkyy, trikoomekossa ku pönötin kolmen lautasellisen jälkeen..:D Oli muuten paikka lattiamattoja myöten täydellinen Ruotsin laiva simulaattori, karaoke vaan puuttu! :)

Aubrey, sul on isken joku mahasokeus nyt.. ;D se kuva minkä julksit mahasta täällä viimeksi, ei tosiaan jätä sijaa pohtimiselle ootko raskaana vai et.. ;D just sayin' ja nyt lopetat sen "ressaamisen" näkyykö se ja ylpeenä ja onnellisena nautit siitä ja esittelet sitä. ;)

Veikkaan että sulla runko semmosessa kunnossa että sitäki kehtaa esitellä ni nyt vielä enempi. ;D miä oisin ainaki ihan innoissani xD nytteki ylpeenä kävelen tuol pömppö pystys vaikka se välillä näyttää siltä ku pullaa ois syöty ja paljon.

Juu tää mamma kävelee ylpeenä töissä työtakki venyen ja paukkuen maha pystyssä :) todellakin näytän (ja olenkin) liikaa pullaa nauttineelta mutta maha on niin pyöree ku se vähä viä turpoo päivän aikana että paljoo ei jätä varaa epäilyksille.. toki joku uuno voi oikeasti luulla että oon vaan syöny (liian) hyvin :P

Jebsu sun kuva herättää minussa suurta kateutta; farkut jalassa!! Mä en oo tän vuoden puolella enää lempifarkkuja jalkaani saanu :( moniin viikkoihin ei enää mitkään farkut oo menny .. trikoomammiksia (HYI) ja mieheni lökäreitä pitäny -.- stylish......

Tiettekö mulle kävi niin ton tyttöraskauden kuulemisen jälkeen että kaikki mun epäilykset, nolotukset, pelot ja epävarmuus hävis sen siliän tien kun sain tyttö uutisen. Hyvä että hävis.(ja siis tietty kaikki yö heräämiset sun muut mietityttää jne)
Muistan hämärästi että sitä ennen mua hävetti se että saan jo kolmannelle eri miehelle lapsen ja se että lapsia on niin monta (ihan kun se kuuluis yhtään kenellekään) ja nyt oon vaan onnellinen ja odotan tulevaa :Heartbigred
Mää koitan ladata 21+2 masukuvaa, mulla näkyy siinä selkeesti myös makkarat ja menee todellakin vielä joillekin ihmisille täydestä että olen vaan lihonnut :D siks käytän mielellään vaatteita jotka korostaa vauvamahan muotoa että näyttäis siltä että siellä on vauva myös :flower

Muokattu viimeksi:
Haha, kyllähän mä sitä ylpeenä esitteleekin, ei se sillä mutta en vaan oo oikeen älynny kui iso oikeesti olen. Käytiin tänään hakee ostarilla matkalaukkua ni kattelin kyllä peiliovesta että on se iso ..:D Ja ostin toisen piukean trikoomekon, kelpaa taas esitellä ;)

Ja Womb höps höö millekään hävetyksille, oma on elämäsi ja elät sen just niinkun tahot :) Ei kaikki ole niin onnekkaita, että menisi yks yhteen sen ensimmäisen tai toisenkaan miehen kanssa. Ja kyllä tuostakin mahasta jos pelkäksi pulmaksi luulee niin aika pöljä saa olla :D Terveisin tää mahasokee ;)

Takaisin