Masun kasvu ♡

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mimoza
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Laitetaanpas nyt tännekkin kauhisteltavaksi mun 27.viikon tuplakupla. Mullahan tosiaan siirtyi la kesäkuun puolelle, mutta edelleen teidänkin juttuja luen ja välillä kommentoin.:) mahanympärys 113cm!:O

c20524632af2aff0eae41bd08cd5e60e

Mahtava yhdistelmä tää lyhyt selkä ja eteenpäin kasvava poikamaha. Ei tartte haaveillakkaan varpaankynsien leikkaamisesta tai kinttujen sheivailusta.. tän mahan yli vaan ei yllä::D

Miä oon Faada ihastellu tota sun tuplakuplaa tuolla Kesäkuisissa ku välillä käyn vakoilemassa siellä teiän masuja.. :D

Toi on aika huikee! :p

Ostin dopplerin viime vkolla kun halvalla sai. Hyödyllinen tässä vaiheessa raskautta (25+1) kun jos ei o liikkeitä iltaan mennessä paljoa tuntunut ni rauhottelen sydänäänillä sit mieleni :) tosin kyl tytsy yleensä futasee jo siitäkin jos vähän kiusii sitä mahaa painelemalla .. :P
No tänää se kosti mulle ja otti tähtäimeen dopplerin, oikein korviin sattu (nappikuulokkeilla kuuntelin) ku se jyskytti anturia :D
Töissä on tullu laajenevia silmäpareja kun porukat näkee mun mahan , ny vasta tajuavat että muijahan on paksuna :D

Hui Faada :D Onpa mahtava maha, sulla ei taida olla solmittavia talvikenkiä käytössä ;)

Nooo kert muut ei huoli masuistaan kuvia laittaa ni miä laitan sit.. ;)
Mammavalas päivää! Ite katsoin eilen huoltsikalla peilistä ja masennuin, olen valtava. :(
Mulla pituutta niin vähän ni ilman takkia (auki kyllä) näytän järkyttävältä vaikka ylpeä ja iloinen mahasta olenkin. Välillä tulee kuitenki "häpeän" tunne, en tiiä miksi ja vaikka ei saisi.

Rv. 24+6 , aamupäivällä.
(Laitan salaseen iltasella otetun, anteeksi jo valmiiksi :D)

Liitteet

• IMG_20150402_201603.jpg
    IMG_20150402_201603.jpg
    946.9 KB · Katsottu: 121
Musta tuntuu, että nyt on muutamaan päivään tullu kauhia pyrähdys :) Ei se näköjään taho tosiaan muotoutuu sellaseks söpöjä pyöreeks :D Ylhäältäkin ku kattoo, ni navan kohta on sellanen ihan tasainen :D

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    163.5 KB · Katsottu: 125
Aubrey, sulla on ihan söpö pieni pallo :) mullakin navan kohdalla semmonen tasanne, mutta luulen että se tosta mahan kasvaessa saattaa kadota. Viimeistään sitten jos/kun se napa poksahtaa ulos...
Ihana raskausmaha, kun näkee niin selvästi jotenkin sen että missä kohtaa se muksu makoilee, kun ei ole yhtään ylimäärästä kiloa. Itestä tuntuu vieläkin ,että tän oman mahan voi sekottaa ihan vaan tavalliseen lihavuuteen.

Mul ei näy navan kohtaa kun kattoo ylhäältä, koska ylipaino ja monta raskautta ja yks kaksosraskaus.
Nätti maha sulla on Aubrey.
Mulla roikkoo "vyölaukku" raskausmahan alla :/ Tosi ärsyttävää!
Mut kerran olen sen jo saanut kahvakuulailulla pois ja meinaan saada toistekin <3

Moneen lähtöön ja muotoonhan meitä on, jos maha vauvaa kantaa tai on kantanut, niin ei se silloin voi muuta olla kuin kaunis :)

Hannanna Ihana <3
Mulla alkoi ekassa raskaudessa iho hylkiä napista ja se jotenkin työntyi pois. otin sit irti kun oli enää 5 milliä ihoa jäljellä reikien välissä. samoin korvikset jotka oli rustossa ylhäällä tulehtui vaikka oli jo parantuneet =/
Mut siis kaunis sun maha ja ekaa kertaa nään korun noi pitkällä =)

Takaisin