Masukuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emery13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihanan pyöreitä massuja teillä!

Mä haluun kans selkeän vauvamasun pian!!![:D]
Nyt maha näyttää vaan siltä, et pari pullaa on syöty ja kaasunmuodostusta odotettavissa...[8|]

Annmarie: olipa helpotus kun laitoit tuon kuvasi [:D] Toi hieman toivoa itselleni, että kai minunkin minimasussa voi sitten joku asustaa! Huomenna varaan neuvola-ajan, että saisi tietää missä mennään! [8|]

Tässä olis sitten taas masukuva päivitystä tänään aamupäivästä otettu kuvat ja nytten tänään siis rv:ja tasan 20+0 [:D] Mulle on sanottu että mulla on aikas iso maha jo kun ajattelee että odotan esikoistani, mutta sanohan se neukkutätiki viime käynnillä että mulle on tulossa iiiisooo maha [:D] Musta tuntuu että Masu näyttää kuvissa taas pienemmältä mitä on mut saatan vaan kuvitella [:D]

http://www.aijaa.com/v.php?i=5908802.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=5908827.jpg

vihdoin ja viimein kameran laturi löytyi ja sain ladattua sen akun ja otettua uuden kuvan [:)]

tässä siis 19+0

Jo on Heiskun masukilla tosiaan kokoa ensisynnyttäjäksi. Mä en tois synnyttäjänäkään taida ihan tuohon päästä[:D]. Ihanan pyöreä ja muhkea[;)].

Riitullakin oikein mukavaa pömpötystä[:)].

Elysee olet uskomattoman hoikka saadaksesi jo monennen lapsesi. Mutta kaippa nuokin vaihtelevat niinkuin kerroit tuossa aiemmin kuin joissain raskauksissa masu on pullahtanu aikaisin ja toisissa myöhemmin. Olithan se sinä? Joka kerroit näin et en ny menny puhumaan läpiä päähäni.

Heisku: huh hui sinulla on todella ihanan pyöreä ja täydellinen vauvamasu jo puolessavälissä odotusta[:D] Saatta todella olla että loppuraskaudesta se on suuren suuri[:)] Ihana[:)]

Elysee: Uskomatonta että olet kahdeksatta  kertaa raskaana ja masusi ei ole suurempi, itse odotan neljättä ja tätä masua on vaikka muille jakaa[:D]
Mutta tässä sen näkee että jokainen keho ja jokainen raskaus on niiiiiiiin erilainen[;)]

Riitu: Ihana vauvamasu sielläkin jo näkyvillä [:D]

Yritän päivittää tuota omaakin masukuvaa illemmalla.

aurinkoista viikkoa masujen kasvatteluun kaikille [:D]

ALKUPERÄINEN: elysee

Tässä päivitystä,rv 18+3 kiireellä otettuna[:)]

Laitan nyt tähän ihan huvikseen seiskan odotuksen suht samat raskausviikot mahakuvan.Eli eroa on jo näissä kahdessa.
Viitosesta olin valtava jo rv 12 alkaen,mut näin ne erot menee eri raskauksissa...[:)]

Voi kun hyvät kuvat Elysee!! Voikin kaikki, jotka ihmettelevät tälläkin palstalla et miks oma masu ei kasva tai on niin suuri et todella  toi koko vaihtelee!! Ihan jo saman odottajankin kohdalla.

Aluksi ihmettelin omaa mitätöntä mahaani, mutta taitaa olla ihan normaalia, kun elyseelläkin on noin pieni maha vielä [:D]

Mulla ei taida olla paljon kuvattavaa (sellanen pieni pömppis vaan). Niinku olisin hieman lihonnut. Kaihoten toivoisin jo itsellekin vähän mahaa, mutta jospa sitä sitten selviäisi lopussa helpommalla jos maha ei ole valtava [:)]

dodiih,,,tässä tulisi ihan tuore kuva tämän mamman mahasta.
Olen kauhian iso jo....[:-]

Hienoja masu kaikilla [:)]

Kiitokset masukehuista kaikille [:)] Joo on tää pötsi aikas isokokonen omastakin mielestä ensisynnyttäjäksi mutta omalla äidilläni oli kanssa todella iso maha ekassa raskaudessa ja kahessa muussakin myös [:D] Voin kuvitella miltä näytän loppuraskaudesta jos mulle nytten on tulossa iisoo maha mitä neuvolassa ennustettiin kun pituutta mulla ei oo kun n.163cm [:D]

Tässä uusin päivitys mahan kokoon..Ettehän huomaa että on 3 kiloa tullut painoa ekasta kuvasta..[;)]
Uusin kuva siis tältä aamulta 20+4..

Takaisin