Masukuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emery13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Yksilöitähän me kaikki[:D]
Mulla jännä kokemus vatsankasvusta,eka ja toka tosiaan pysyi piilossa yli 20 viikoille
kolmannesta kuudenteen ei mitään ollut tehtävissä viikon 10 jälkeen,vaan niin selkee vauvamasu pullahti tasan viikoilla 10[:D]Ja kun aloin oottaa seiskaa,olin varma että kiinni jäädään taas viim viikolla10...
Vaan vatsa ei kasvanutkaan samaan tahtiin[:D]Vasta viikolla 17 alkoi pyöristyä[:D]Ja nytkään ei ole kasvanut niin että paljastaisi....Onko sit niin että näin monta raskautta takana ei vatsa jaksa enää kasvuspurttia ajoissa[;)]Mutta iso tuun olemaan varmasti loppumetreillä,viitosesta sf oli huikeat 39cm viikolla 39!Ja kun oma pituus vaivaset 158cm,oli masu suorastaan hyökkäävä[:D]Kun ei pääse kasvamaan pituutta niin kasvaa kaiken ulospäin[;)]

voih tytöt miten ihunia masukuvia kaikilla <3 alkaa olemaan todellisia vaavimasuja.

mun tarvii kans yrittää laittaa kuvia tulemaan vielä tänään [:D]
On tämä pakki sen verta isona jo että vois luulla olevan muutaman viikon pidemmälläkin..tai ne jotka eivät vaavi uutisia vielä tiedä, niin luulevat mun vaan syöneen hyvin[&:] enemmän tää masu tuntuu lällyltä, ei sillain pinkee kun raskaana ollessa luulisi[:-] Tai voihan se olla että itsestä vaan siltä tuntuupi[;)]

kuva viikolta 13

laitan toisen kuvatuksen kans....nää on tänään otettuja joten ns. uunituoreita [:D]

Voi kyllä tuo Myrsky näyttää ihan vauvamasulta!![:D] Ainakin mun silmään. Ja vast viikko 13!! Isoa tiedossa sielläpäin[:D].

ihanan lohduttavaa kuulla Eemi [:D]
Tosiaan iso masu on jo ja isommaksi muuttuu, mulla on poika ollut 3950kg ja tyttäret n.4200kg, joten siltä se mun masukin näytti etten mitään ihan hiirulaisia odota[:D][:-]
Pituutta mulla on 168 ja painoa näillä viikoilla jo huimat 64kg. Paino ennen raskautumista 57kg, veikkaan että loppu paino tulee olemaan sellaiset 74-78kg. Sen verran kun vertailee edllisiä raskauksia.

voi miten ihania masukuvia! pitäis saada omasta navastakin otettua kuva, mutta tuntuu ettei siinä ole muuta kuin sitä ylimääräistä [:o] pituutta mulla on n.162cm ja paino vaihtelee 69-71kg välillä..ylipainoa siis jonkin verran...pieni kumpu näkyy alavatsalla kun esim. suihkussa kahtoo ja se tuntuu kovalta osittain (kohtu?)

Ihania masu kuvia kyllä kaikilla!! [:)]
Sadutarilla on ihanan pieni ja söpö kumpu!
ginessalla on kyllä aikas iso masu jo ja se on todella kauniin muotonen [:)]
JA muillakin ihanat masut jo!! 

Ite pitäs kans laittaa kuva tänne mutta se on liian iso niin se pitä pienentää eka!! [:)]

Heips!
Noni tässä ois nyt mun eka masukuva tänne!! [:)] Kuvat oli liian isoja että saisin ne suoraan liitettyä tähän kirjotukseen, enkä jaksa alkaa pienentään niitä niin laitan linkkinä nyt kuva [:D] Kuva siis otettu tänä aamuna ja rv 15+2 siis nyt menossa <3

http://www.aijaa.com/v.php?i=5725153.jpg

Tässä olis vielä toinenki kuva missä paita päällä [:)]
http://www.aijaa.com/v.php?i=5725307.jpg

Tässä mun masukuva..Vaatteet päällä kylläkin..[;)] Ja viikkoja siis tänään 15+3...

Hups..Tulipas iso kuva..Yritin pienentää, mut...

ginessa Mahasi on kauniin pyöreä! Mulla vähintää saman kokoinen masu ja painoakin saman verran!! Minä joudun vielä peittelemään omaani (mikä alkaa olla jo vähän vaikeaa), mutta kunhan kerron töissä niin alkaa masun esittely!

Ihania masuja!!!!<3

Tästä se huikea nousu alkaa!![:D]

Raise,kiitos-<3
kyllä mäkin tietyiltä ihmisiltä yritän sitä piilottaa,mut vaikeetahan tuo on[:D][:D][:D]

ihanaa...lisää masukuvii[:D] rohekeasti vaan kuvia esille[:)]

Miu83 ei sussa mitään vikaa ole[:)] toisilla vaan masu pomppaa esiin aijemmin kun taas toisilla. itse kävin ystäväni luona viikonloppuna Salossa, siellä sitten tapasin tämän ystäväni ystävän jolla raskausviikkoja reilu 30, masu oli niiiiiiiiiiiiin siro, vaikka hänkin jo sentään toista odottaa.
omani pömpöttää jo nyt niin hurjasti että en uskalla edes kuvitella miltä se näyttää samoilla viikoilla kun mitä hän nyt on. Mulla on edellisissä raskauksissakin kyselty että odotanko kaksosia kun masu on niin valtava viikkoihin nähden[:-]

Mamuskat ollaan ylpeitä masuistamme oli ne sitten minkäkokosia ja  muotosia  tahansa [;)][;)][;)]
meidän jokaisen masussa on jotain hurjan arvokasta <3

Tässä nyt otos omasta navasta viikolla 14+3...vähän alavatsa pömpöttää, mutta kaikki muu on ylimääräistä [:-]

Tässä viikko 14+0 masua[:D]

Monta kaunista pyöristynyttä masua täällä!!!!!

Kauniita masuja joo on[:)]
Missä mun kumpu viipyy?(vaikkei kiire,ehdin kyllä isoon vatsaan hermostua kun kanssa kuulun näihin lyhyisiin 158cm ja kaikki tulee,vatsa siit,ulospäin....)

Joo, kyllä teillä muilla on ihan vauvamasuja[:D]

Mulla ei mahu enää normihousut, oo mahtunu pariin viikkon, mut ei musta mitään huomaa. Vähän ku oisin vaan lihonu... Ehkä sitten kohta...

Aivan ihania massuja tänne ilmestynyt. Ja MIU!!!! johan on hyvässä vauhdissa kasvu[:D].

Mun ed kuva tais olla viikolta 15 alusta, joten ajattelin odottaa tonne 17-18 viikkoon ja ottaa sit uuden kuvan. vaikka nyt on viikossa tapahtunut paljon.
Töissäkin sanoivat et nyt on masu pullahtanut ulos niin, että edes kaapu ei peitä enää olenkaan[:D]. Kaapu siis on sairaalan normi työasu.

Takaisin