Masukuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emery13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
On sul vaan nätin pyöreä masu Ginessa[:)].

Elyseelläkin kumpu pullahtanut.

Mä ajattelin viel odottaa tonne ens viikkoon kuvan kanssa. Tää masu jotenkin vaihtelee. Ku koko viime viikon se tuntui iha hirveen isolta ja painoikin koko ajan johonkin. Nyt se on jotenkin noussu ylemmäs ja tuntuu paljo kevyemmältä. En tiä mistä tää johtuu. Onkohan vaan normaalia kasvua vai mitä? En muuten viime yönä käyny kertaakaan pissalla. Ei ollu hätä[:D]. Voiskohan se helpottaa hetkeks?

Olihan tuosta ed kuvasta jo 2 vk. Et vois jos jaksaa tänään kuvan napsaista. Eilinen meni vaan myöhälle ku oltiin kotona vasta 5 ja puol tuntia myöhässä Hesan reissulta, kiitos VR:n toimivuuden! Ja kotona on tapetoitu ja vaihdettu huoneita mut tavarat eivät ole vielä löytäneet oikeita paikkoja. vähän niinku tarkotus tehä tilaa pinnasängylle ja hoitopöydälle. Jospa sitä muistais ja ehtis kuvankin ottaa[;)].

niin [:D], se oli vain hyvä kuva [:D]. 25 kg ylipainoa ku on, niin kyl siellä vyötärössä aika mukavasti niitä pehmusteita joista voi pitää [:D]

Mulla kesti kans ison tovin et tajusin missä se Viljonkan kuvan linkki on. Missähän sulla ne 25kg ylim. on? Ei tossa kuvassa ainakaan.

Täs olis nyt 17+2vk. On vaan toi jenkkakahva kasvanu selkäpuolellekkin[:D].

Omasta mielestä se tuntuu ihan hirveän suurelta. Normaalisti mulla on litteä vatsa, ei mikään pyykkilauta, mut litteä. Ja viimeks se masun kasvu alkoi alhaalta, ihan vaan pelkkä alavatsa pömpötti. Nyt se tuntuu jo tässä vaiheessa alkavan ihan ylhäältä. Kaippa se kun tää on toinen niin eroaa ekasta paljonkin. Näkisittepä kuvan musta ed. raskaudessa viikolla 35. Ei ollu ihan hirveesti eroa tähän nykyiseen, mä olin niin pieni!!! oli se ny vähä isonpi mut ei paljoa.

Ihania maskuvia tullu lisää ja ihania masuja kaikilla [:)]
Itse otin kans tänään uuden masukuvan se pitäs vaan laittaa koneelle ja sitten tänne [:)]
Aijon nyt ottaa kuvia kahen viikon välein!!

Mun masukkani oli tänä aamuna niin pieni, et tuntui mihin se on hävinny??? Vkl aikana vatsa toiminut vihdoin hyvin ja tullut lenkkeiltyä. Et nyt taitaa olla enää jäljellä se minkä kohtu pullistaa[:D]. Ei ilmaa, kakkaa ja suolenpätkiä[:D][:D][:D].

Mä lähent ästä neuvolaan. Siinäkin suhteessa ihan hyvä jos toi painon nousukin olis vähä rauhottunu ku on ssanu vatsansa tyhjäksi[:)]. Kerronpa siiten myöhemmin tuolla neuvola osiossa.

Tänään mitataankin varmaan ekan kerran kohdun pohjan korkeus[:)].

Tässä ois sitten taas masukuva päivitystä :) kuvia aijon ottaa kahen viikon välein viime kuva oli otettu 15+2 ja tämä kuvatus on otettu viikko sitten 17+2 kuvassa masu näyttää mun mielestä paljon pienemmältä mitä se oikeesti on tai sitten musta vaan tuntuu/näyttää että mulla ois jo hirveen iso maha kun pituutta ei ole kumminkaan ku se 162cm [:D] Ihania uusia masukuvia tullu [:D]

http://www.aijaa.com/v.php?i=5836318.jpg

Ihana masukki Heisku[:D]. Nii mustakin aina tuntuu et masu on ihan hirveen iso. Ja kuvissa näyttää pienemmältä. Mä luulen et osatekijänsä sillä, et outoa kun on edes kasvava masu. Katotaan vaikka jossain yli 30 viikoilla niin sit näiden viikkojen masukuvat vasta pieneltä näyttävätkin[:D][:D][:D]

Tässä mun kaksi kuvaa..Eli eka viikolla 15+3 ja toka 17+5..Onpas kelli kasvanut..[:D]
Tuntuu muuten että maha rasvat nousevat tohon mahan päälle..

Takaisin