Masukuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emery13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miten sie Elysee voit noin monen lapsen jälkeen olla viel noin hoikka? Kyl se kuva löytyy ku tarpeeks monta klikkausta tekee. Ihana pömpötys[:D].

Sme:llä kasvua havaittavissa[:D]. Ne pitäski noi kuvat olla perätysten et näkis eron paremmin.

Ihania masuja[:)]. Ootte kaikki ihan hirmu hoikkia, silti isoja eroja miten massu näkyy, mä kun aattelin, että hoikilla alkaisi näkymään nopeammin... Oma masukuva tulee kunhan saan otettua, näyttää kyllä täällä vielä siltä, että ruoka-aikaan on kotona oltu, mutta mulla noita kiloja vähän enemmän...[:@]

Ihania masuja kaikilla.. Pitäisi varmaa itsekkin jo kohta ruveta kuvaamaan.. en ole vielä yhtäkää masukuvaa ottanut [:o]

Mäkään en oo yhtäkään kuvaa viel ottanu, ku tuntuu, et mitä sitä tällasta samanlaista kuvailemaan. Ei siis eroa entiseen juurikaan huomaa, vieläkään=(

Riittääkö sulla Ginessa jokaiseen kuvaan samanlainen mut erivärinen paita? [:D][:D][:D] On tainnut olla hyvän mallinen paita.[:D].

Mä odottelen siihen 20+0 päivään nyt ja sit kuvataan[:)].

Hehheh, 2 viikon välein ollaan kuvattu mut joo mulla on näitä paitoja kyllä hankittuna musta ja ruskeenharmaa kokoa M ja mustana ja valkoisena kokoa L sitten kesäksi.[:D]
Paita muuten on kivan mallinen[;)]
Pyritään ottaa kuva sama paita päällä,ainakin musta se on järkevää itselle.
Paljasta masua kun en tahdo tänne laittaa,arpia ja tatuointi kuitenkin..en niitä halua ihan kaikille esittää[:)]

Hihhih,[;)]missä se vauva siellä oikein on [:-][;)]
On kyllä pienenpienenpieni sinun masusi[:D]

Varmasti tunnet liikkeet aka ajoissa uskoisin kohdallasi näin!!!

Ihanan hoikka tosiaan olet Annmarie. Söpöä et kaikki se vauva ja kohtu vielä mahtuu tuonne sisälle[:D].

Mua alkaa pelottaan tää oman masun koko. Sunnuntaina vasta puoliväli ja pömppä on jo aikamoinen. Tuntuu et se kaikki on tossa edessä ulkona. Laitan sit sunnuntaina kuvaa vaik tuntuu et se niissä kuvissa näyttää aina pienemmältä[:-]. Kuinkahan isoksi sitä tällä kertaa kasvaa? Ku viimeksi olin niin pieni ja varmasti menin ihan samoissa kanssasi Annmarie noilla viikoilla.

Poika tuossa innostui leikkimään kameralla[:)]. Poistelin niitä loistavia ototksia sitten kamerasta ja niiden varpaiden, oman navan, äitin takaraivon ja kukkamultien keskeltä löytyi tälläinen tosi edustava otos[:D]. Reidetkin näyttää nii paksuilta jotta[:D][:D].

Ebeth,kiitti,- ostin Jumbon Vero Modasta [;)] likkakaverini ois ostanu tänää itellee
 sellasen mutta niitä ei ollu enää[&:]
Voipi tietty löytyy jostain aletangosta tms???

Eemi,SULLA EI o paksut jalat,eikä näytä -höpöhöpö!!!![;)]
Ihana masu kuiteski[:)]

Niin oltiin Jumbossa tänään ja likkakaverini totes että,
onpas täällä odottavia paljon!![:D]
Vähänväliä joku pallomasu käveli vastaan[:D][:D][:D]

mua niin harmittaa kun meidän kameran laturi on hävinny ku tuhka tuuleen, enkä saa otettua uutta masukuvaa [:(] puhelimessakaan ei ole usb-kaapelille paikkaa[&o]

ginessa, liikkeitä ei ole vielä tuntunut.[&:]
Onneksi tuli se doppleri postista ja jonkun syke on 160. Muuten tuntuis et kun ei ole edes paha olo enää, niin olenko mä lainkaan raskaana???

Tuo kuva oli tosiaan miltei kahden viikon takainen. Rv14.
Nyt olen jo isompi.[:)]
Maanantaina rv 16, koitan päivittää suurentunutta vatsaani.[;)]

kiitos Ginessa, se on katsoja silmissä tuo kinttujen koko[;)]. Yleensä kun kuvista jää puuttumaan pää niin se hylätään mappi ÖÖhön mut täällä julkaisu kelpoisia[:D] kuhan masu näkyy[;)].

Ku on noin hoikka ku siekin Annmarie olet, niin sen eron siihen masun kasvuun huomaa ite heti ja se tuntuukin hirveän isolta samantien[:D]. Se on niin ihanaa ku masu alkaa kasvamaan[:D]. Ja eiköhän ne liikkeetkin parin viikon aikana ala sullakin tuntumaan.

jep..Mäkin oon karvaa vaille puolessa välissä raskautta ja nyt vasta alkanut tuntuu pieniä töytäisyjä..Ihan kuin joku kutittais mahan sisäpuolelta..[:D]

Ihania masuja teillä :), pitäisi tänään tehdä omastaki kuvan. Melkein kateeksi käy, kun näkee teidän rv [:D], itselleni vielä tuohon puoleen väliin matkaa yli 3 vkoa, ja la vielä yli 23 vkoa [:D] vaikka tahtoisi jo ison masun ja "luvan" olla kömpelö ja paksu [:D].

Odotan Masukin liikkeitä, muttei vielä mitään tuntenu. Aikaisemmin viikolla 16 jo  ihan alusta jotakin tunsin, nyt ei sit mitään vaikka kuinka "hiiren hiljaa" iltaisin makoilen ja tunnustelen [:D], kyllä kai se sieltä alkaa tuntua kohtapuolin [:D]. Onneksi melläki on doppleri, niin voi sit kuunnella että kyllä Masukki siellä potkii, pyörii ja ui, ihan selvästi kuuluu.[:D].

Takaisin